• Beste users!
    Binnenkort komt er een pagina op Quizlet, waar de geschiedenis van Quizlet.nl te lezen is. Leuk voor de (nieuwe) leden om een keertje te lezen ^^. Nu willen we jullie vragen of jullie nog gebeurtenissen weten die belangrijk zijn geweest in de geschiedenis van Quizlet.nl! Wat heeft er nu vooral voor gezorgd dat Quizlet is zoals het nu is? En dit gaat niet over bepaalde personen of stories die in een bepaalde tijd ontzettend populair waren of bans waar veel ophef over was. Het gaat hier over gebeurtenissen zoals dat Quizlet series kreeg, en daarna stories, en dat Quizlet een forum kreeg! En wat recenter natuurlijk het nieuwe design. Als je iets weet, meldt het hier, en misschien wordt het wel in het verhaal verwerkt! Het liefst met de (precieze) datum erbij, alsjeblieft [:

    Omnivium schreef:
    (...)

    Echt hè, het is een enorm verschil met girlscene (ken je denk ik niet als jongen, maargoed) dat is nog véél meer gericht op uiterlijk. De mensen daar vond ik ook niet echt aardig. Dus Q is geweldig. :Y)

    Nee dat ken ik inderdaad. Ik zou me waarschijnlijk wel kapot lachen om die mensen daar. En ze uitlachen om hoe ze mensen beoordelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen, wie is Hale?

    Maar ik zit hier sinds ergens vorig jaar maart op Quizlet en er is niet veel veranderd, behalve dan die nieuwe template :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zit al 5 jaar op Quizlet en het enige wat ik me nog kan herinneren is de hoeveelheid Tokio Hotel quizzen, het forum dat toen nog lang niet zo levendig was, de series quizzen waarin iedereen verhalen ging schrijven en waardoor de stories er nu zijn, de Justin Bieber verhalen, de 16+ verslaving en de scene queens zijn ook een heel tijdje in geweest. Oh, en over de Top 5 was toen ook een hele ophef. :Y)


    Not all those who wander are lost.

    SeverusS schreef:
    Mensen, wie is Hale?

    Maar ik zit hier sinds ergens vorig jaar maart op Quizlet en er is niet veel veranderd, behalve dan die nieuwe template :'D


    Hale is een persoon die allerlei dingen gefaked heeft. Zoals bijv. een zwangerschap.


    26 - 02 - '16

    SeverusS schreef:
    Mensen, wie is Hale?

    Maar ik zit hier sinds ergens vorig jaar maart op Quizlet en er is niet veel veranderd, behalve dan die nieuwe template :'D


    Hale was een user die heel veel loog en haar voorliefde voor Nederlandse rap niet echt verscholen hield. Ook kreeg ze het heel vaak voor elkaar om haar topic te laten veranderen in één grote discussie, waarin de helft van de users heel fel op haar reageerde en de andere helft met een bak popcorn toekeek. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Hale was een user die heel veel loog en haar voorliefde voor Nederlandse rap niet echt verscholen hield. Ook kreeg ze het heel vaak voor elkaar om haar topic te laten veranderen in één grote discussie, waarin de helft van de users heel fel op haar reageerde en de andere helft met een bak popcorn toekeek. :Y)


    Potverdorie dat ik die niet heb meegemaakt. Had ik eens goed kunnen lachen.

    komt dit er nog? lijkt me zo awesome! zit pas twee maanden op Q en het is interesant om te lezen wat ik allemaal gemist heb


    me: 5% reality, 95% dreams