• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topicsss]

    Amor8 schreef:
    Marcell
    "Ja.. Nouja, ik kan zorgen dat je alleen ligt, maar je weet hoeveel mannen er hier werken en hoe koppig Sam kan zijn. Al vermoed ik dat hij zijn bed niet snel uit komt.. Daar is hij er echt te slecht voor aan toe" Miskraam.. Ik weet niet hoelang ik het nog red zonder in te storten. Maar ik blijf er tegen vechten. Volgens mij is het stukje namelijk nog steeds uitgeschakeld. En dat moet zo blijven - totdat Nala veilig en verzorgd alleen in een kamertje ligt, samen met het begin van haar kindje. "En ik vermoed dat er een aantal mensen heel erg graag willen weten wat er met jou aan de hand was"


    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    "¿Podría decirme lo que sueñas fue?" Fluister ik dan toch maar. Voorzichtig. Ik weet niet of ze het me wil vertellen en of het haar pijn doet, maar ze maakt me wel nieuwsgierig. Raar en eng.. met haar ouders. Ik heb geen idee waar het over gaat, maar dat geeft niet. Zo stom dat ik dat zei van haar ouders.. Ze zijn er niet meer, dus dan kunnen ze moeilijk hier zijn, niet? Misschien dacht ik dat het mijn ouders waren in een nachtmerrie. Zou goed kunnen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Marcell
    "Ja.. Nouja, ik kan zorgen dat je alleen ligt, maar je weet hoeveel mannen er hier werken en hoe koppig Sam kan zijn. Al vermoed ik dat hij zijn bed niet snel uit komt.. Daar is hij er echt te slecht voor aan toe" Miskraam.. Ik weet niet hoelang ik het nog red zonder in te storten. Maar ik blijf er tegen vechten. Volgens mij is het stukje namelijk nog steeds uitgeschakeld. En dat moet zo blijven - totdat Nala veilig en verzorgd alleen in een kamertje ligt, samen met het begin van haar kindje. "En ik vermoed dat er een aantal mensen heel erg graag willen weten wat er met jou aan de hand was"

    Nala
    "Doe gewoon je best... alsjeblieft?" mompelde ik, nog steeds slaperig, maar voor dit kon ik nog wel heel even wakker blijven. Hij moest me beloven dat hij zou proberen ze weg te houden. Ik wou het niet.
    Ik wou nu liefst niemand om me heen, maar als ik moest kiezen, dan liever Marcell of gewoon een meisje... Maar niet Naomi, nee, zij ook niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [MAAAAIIIIINNNNN *stole of Jaimzz* ;D]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha, are U serious?:P]

    {Jups!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nu ik toch een reactie met Mars heb geplaatst.. Bij mijn rijden gaat het anders als op een manege. Je leert de dingen op een andere manier, en ja, die gaat minder snel, maar ik vind hem zelf veel leuker én paardvriendelijker. We springen niet. Niet omdat het niet paardvriendelijk is hoowr, maar gewoon omdat we er simpelweg niet de goede paarden voor hebben.

    Toch heb ik wel eens gesprongen. Één keer was op een manege waar ik op ponykamp was, toen heb ik geleerd om het echt niet meer eng te vinden. Maar dat was ook heel makkelijk - een superbrave pony en een begeleider die meerent tot aan de hindernis.. Later heb ik met een meisje die ik via internet echt al heel goed ken voor het eerst afgesproken op het vakantiepark waar ze toen zat, met haar pony, en na onze buitenrit op háár pony nog een paar keer gesprongen. Heel laag natuurlijk, maargoed. Het is springen. Afgelopen maandag ben ik weer bij haar geweest -dit keer bij haar huis en bij de plaats waar hij pony in het echt altijd staat-, en heb ook weer een paar keer gesprongen. Weer laag, maar het gaat wel steeds beter. Dus ja, ik heb wel eens gesprongen]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Haha, OMG XD Ik vind het echt slecht vergeleken bij wat ik wil schrijven..]

    Marcell
    "Ja, natuurlijk.." Zeg ik zacht. "Natuurlijk doe ik mijn best" Miskraam..
    Dan kijk ik even weg om vervolgens haar blik weer op te zoeken. "Mag ik ze wel vertellen wat er gebeurd is?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik haalde mijn schouders op en knikte. "Zolang ze me maar met rust laten." mompelde ik.
    Ik legde mijn hoofd weer op het kussen, maar dwing mijn ogen open te blijven. Nog even. Nog even wachten... Dan mocht ik slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ik heb 1 les op paardrijkamp gesprongen. Dan hebben we zo'n 6 keer gesprongen op 3 verschillende hoogtes... lage hoogtes, maar goed xD
    Het was heel grappig. We stapten gewoon even en toen plots.
    'Wie wil er springen?'
    ik meteen: 'ikke!!!' ik wou echt al superlang springen!
    En dan het andere meisje 'hm... misschien'
    en dan nog een meisje: 'neee!'
    Nadat ze iedereen had overtuigd om te springen zijn we dan op kleine hoogte begonnen. en toen 2 keer hoger gegaan xD
    Het was wel in draf... onze galop was nog niet goed genoeg. :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "Daar kan ik voor proberen te zorgen" Zeg ik met een zwak glimlachje. Als ik glimlach moet het allemaal toch wat minder erg lijken voor haar..
    Ik kijk haar even aan. "Zal ik je maar naar een schoon bed tillen dan?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dat geeft toch niet.. Toen ik zolang reed had ik nog lang niet gegaloppeerd hoor.. Maar dat komt omdat ik het op een andere manier leer XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    [MAAAAIIIIINNNNN *stole of Jaimzz* ;D]


    [Je bent niet de eerste die dat doet :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik knikte licht en beet op mijn lip.Ik had zin om te huilen, maar besloot het nog even vol te houden.
    Marcell liet me zo vast even alleen en dan kon ik huilen zoveel ik wou...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ik heb mijn 5e les al leren galloperen (aan de lounge wel)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Tja.. Wat vind je ervan?]

    Marcell
    "Moment" Ik loop heel even weg, het gordijn uit, en ga weer naar hetzelfde kamertje. Natuurlijk ligt dit niet zo dicht bij het bed als wat ik wil.. Er komt nu eenmaal niet vaak zoiets voor. Maar gelukkig liggen er hier een paar. Broeken voor de dames. En zelfs ondergoed. Ik kies een maatje uit die Nala misschien wel past, en loop dan terug. Weer zonder iets tegen de mensen te zeggen of te laten merken. Dan kom ik terug en leg de kleren op Nala's bed.
    "Misschien wil je die wel aantrekken.." Ik draai me expres om. Daarnet lag ze te verkrampen van de pijn, nu weet ze bewust dat ik zou kunnen kijken. Ik doe het niet, natuurlijk niet, maar ik denk dat ze zich gewoon beter op haar gemak voelt als ik niet kijk.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik laat mezelf niet nadenken, terwijl ik met moeite rechtop ging zitten. Op automatische piloot trok ik het ondergoed en de broek aan. Ik bleef wankel rechtop zitten, terwijl ik eens kuchte.
    "Je kan je wel omdraaien." mompelde ik zwak en slaperig.


    “To live will be an awfully big adventure.”