• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {heb 3 keer BIJNA gehyperventileerd
    was echt stom, en eng en stom en alles negatief!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jamy Black
    'Eh, hoi. Weten jullie misschien waar ik ben?' Ik grijnsde verlegen naar de twee enorme mannen in de hoek. Eentje gromde angstaanjagend, de ander leek me iets vriendelijker. 'Ik bedoel, ik wil alleen maar weten of ik nog in het gebouw ben want anders dan... nou ja, ik wil gewoon weten waar ik ben en zo. Das toch fijn? Zou jij dat niet willen weten? Of zou jij-' 'Bek dicht.' Snauwde Enge Freak. 'Oh,nou geen kletspraatjes dan.' Ik legde mijn hoofd weer op de grond en rilde van de kou. 'Dus... hoe heetten jullie?' 'Had je me niet gehoord, wurmpie?' Wurmpie? Binnen één seconde stond Enge Freak naast me, zijn voet hing dreigend boven mijn gezicht. 'O, oei. Eh, sorry, ik zal mn mond houden.'


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Eeeeh, ik ben even vergeten wat Lauren tegen Grey zei, weet iemand dat? :$]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    {haha, hylarisch...
    nog?
    ik haat wachten...

    en nee, heb geen idee, sorry}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Aireal
    Ik knikte gespannen.
    "Het klonk niet al te fijn in ieder geval." ok, stomme opmerking. Maar ik wist gewoon niet hoe ik met dit soort dingen moest omgaan... Ik wende mijn blik af, omdat ik al verwachtte dat hij me geïrriteerd zou aankijken of er iets op zou zeggen.


    [Het spijt me, te veel huiswerk]

    Marcell
    "Nee, dat was het ook niet" Zeg ik kort en bot, zonder blikken of blozen. Ik schaam me er niet voor als ik zoiets zeg - dat heb ik hier geleerd. En dat kan Aireal weten. Maar ze weet ook niet hoe ik echt ben. Dus. However, ze moet er maar tegen kunnen. Miskraam.. Ik herstel mezelf snel weer. Voor ik flip.
    "Nala heeft daarnet een miskraam gehad" Ik slik even, wend mijn blik af en kijk haar dan weer recht in haar ogen aan. "Ja, op zo'n jonge leeftijd. Laten we het erop houden dat ze geen fijn verleden heeft gehad. Ze ligt nu te slapen omdat ze doodop was. Naast haar staat een pot met in het water haar beginnende kindje. Ze heeft die zelf nog niet gezien, maar geef haar de kans om er even mee samen te zijn" Wow.. Zeg ik als man nou hoe het voor een vrouw voelt om een kind te verliezen? Ja. Ja, dat doe ik.
    "Ze heeft aan mij gevraagd of ik er persoonlijk voor wilde zorgen dat er geen mannen als ik bij haar bed komen. Sam ook niet, hoe hij ook smeekt. Er mag geen één man anders dan ik naar haar toe" Het is wel duidelijk dat ik hoop dat zij me daarbij wil helpen. Miskraam.. Baby.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Baby.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Miskraam.. Dode baby.. Miskraam.. Bloed.. De woorden spoken steeds sneller door mijn hoofd heen, komen dichter bij mijn herinneringen. Ik voel me slechter dan ik het afgelopen uur gedaan heb. "Ik.. Ik moet even weg. Zorg alsjeblieft goed voor Nala. Het vruchtzakje, de placenta en de vliezen liggen nog in het medicijnhok. Het bed waar ze gelegen heeft zit nog onder het bloed. En.." Ik weet dat het lullig is om te zeggen - dat Aireal zomaar even alles kan opruimen, en dat Nala een miskraam heeft gehad, en dat ik alles van miskramen lijk te weten, maar ik trek me er even niks van aan. Ik wil niet instorten met iedereen erbij. Miskraam.. Baby.. Bloed.. Dood.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Baby.. "Ik moet nu echt weg"
    Ik krijg neigingen om voor me uit te staren, te huilen, te rennen, te schreeuwen, iets in elkaar te slaan.. Ik weet het niet. Maar voor ik iemand meer verwond als nodig is op de ziekenzaal loop ik er heel snel van weg, alle gangen van de dansers door, het gedeelte van de bewakers door, recht naar mijn kamer. Ik vecht verwoed tegen mijn tranen en gedachten als ik het pak van hier uit trek, mijn sweater en joggingbroek weer aan schiet en mijn schoenen verwissel. Zodra ik warme kleren aan heb, mijn eigen kleren, ga ik naar buiten. Ik loop maar gewoon een willekeurige richting op terwijl ik door de sneeuw ploeg. Miskraam.. Baby.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Baby.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Miskraam.. Dode baby.. Miskraam.. Bloed.. Miskraam.. Baby.. Bloed.. Dood.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Baby..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    "Ok, ik zorg dat het goed komt." mompelde ik. Plots was hij weg. Verward staarde ik naar de deur waar hij door was verdwenen, maar ging hem niet achterna. Ik was dus hier nodig. Ik liep naar het bed, waar de gordijnen nog om gesloten waren en begon alles op te ruimen. Ik zette mijn verstand op nul, terwijl ik alle dekens van het bed trok en dan liep naar het kamertje waar Marcell zo vaak in was verdwenen. Ik vond een soort wasmand en dropte ze erin. Toen keek ik naar wat er nog op tafel stond. Ik slikte even, maar begon toen alles op te ruimen. Wanneer dat gedaan was, nam ik verse lakens en ging het lege bed opmaken. Daarna opende ik de gordijn er rond en bleef even twijfelend staan. Ik besloot om toch even te kijken of alles in orde was met Nala.
    Blij dat ik nu mijn hakken niet had aangetrokken, liep ik naar de gordijnen en opende ze muisstil. Ik keek naar haar, terwijl ze helemaal opgerold lag te slapen en glimlachte. Zo sliep Brad ook steeds.
    Mijn glimlach betrok en ik schudde mijn hoofd. Laat het vallen. Zacht liet ik de gordijnen toe vallen en ging toen ergens tussen Nala en het andere groepjes staan, zodat ik beiden min of meer in de gaten kon houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {maakt niet uit :)
    je maakt het helemaal goed met de kwaliteit van je reactie ;)



    en trouwens JAIMY!
    Nu zou Sam eindelijk te weten kunnen komen wat er is met Nala.}

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:40 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maar hij lag te slapen :3

    En en en.. Hoe bedoel e dat precies? Want Nala heeft wel verteld dat er een kans is dat ze zwanger is]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ik bedoel dat Aireal nu weet wat er aan de hand is en hij het via haar kan te weten komen. En je kan hem wakker laten worden, misschien? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Nee?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ik laat m wel wakker worden]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik word na ik weet niet hoe lange tijd wakker door pijn. De tweede verdoving is ook al weer uitgewerkt en ik heb het overleefd. Ik zie gelijk dat Naomi en Ian naast me liggen. Samen. Of hij vergeeft haar al weer, of ze heeft gelogen. Ik denk dat laatste. Niet dat ik denk dat ze persé altijd liegt. Maar ik denk niet dat als Ian zou weten dat zij mij nog gezoend heeft dat hij bij haar zou blijven. Nala. Zij schiet ineens door mijn hoofd. Nala. Ik moet naar Nala. Ik moet er voor haar zijn. Mijn hartslag gaat gelijk sneller en ik kijk dan om me heen en zie een vrouw met rood haar.
    'Nala,' zeg ik dan. 'Ik moet naar Nala.'
    Mijn hartslag gaat weer te snel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    GOFORTH schreef:
    [Eeeeh, ik ben even vergeten wat Lauren tegen Grey zei, weet iemand dat? :$]


    [Ik weet niet, ik ga die reactie ook niet opzoeken, nou ja. Oké ik doe het wel:) Ik reageer zo met Ian x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aireal
    Ik loop opnieuw naar de jongen toe als ik hoor dat hij wakker is. Ik keek hem kalmerend aan, wanneer ik aan zijn bed stond.
    "Oh, rustig. Ze is aan het slapen nu. Alles is in orde met haar." voorzover dat kon na een miskraam... Marcell had iets gezegd over een verleden.
    Wat zou dat meisje meegemaakt moeten hebben? De korte voorstellingen die door mijn hoofd spookten, waren al erg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. Best verbaasd over wat hij zegt kijk ik hem aan. Hij voelt zich alleen? 'maar je hebt toch mensen die om je geven. In je land,' vraag ik zahtjes en sla mijn ogen neer. Eigenlijk wilde ik het niet weten maar ook weer wel.


    [Hier is ie:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne