• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "Oké" Ik draai me om. "Ben je geschrokken van het bloed wat er lag?" Miskraam..
    Twijfelend of ik haar wel het goede gevraagd heb besluit ik haar maar gewoon op te tillen. Ik kijk haar ondertussen goed aan zodat ze weet wat ik ga doen en leg haar dan in mijn armen. Ik ben best sterk -trainingen- en zij is nogal licht, dus dat is niet heel moeilijk.
    Met Nala in mijn armen en tegen mijn borst, zo ongeveer, ik draag haar nou ook weer niet té close, loop ik uiteindelijk weer uit het gordijn, negeer wéér de blikken van de rest en loop zo naar het bed er schuin tegenover, uit het zicht van Sam en Naomi. De ziekenzaal heeft eigenljk twee delen. Één deel is het deel met de bedden waar Sam en Naomi op liggen, plus nog een paar anderen, dan heb je het kamertje met verzorgingsmaterialen met daarnaast ook nog bedden, en dan heb je nog een stel bedden -veel minder-, waarvan ik er op één nu Nala neer leg. Ik leg haar onder de dekens en schuif voor de zekerheid de gordijnen ook nog dicht. Zo weet iedereen dat ze privacy moet hebben en dat ze daar niet naar binnen mogen. In ieder geval de mannen die hier werken - het betekent dat er al iemand is om voor die persoon te zorgen. Perfect. Nu nog iets bedenken om de andere jongens weg te houden.. En Aireal om te praten, want ik weet niet of ik haar kan blijven verzorgen. Ligt eraan hoelang het nog.. Miskraam. Miskraam. Miskraam. Fout fout fout. Nee nee nee.
    Dan ga ik weer naar Nala toe. "Slaap wel.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Terwijl hij me optilt, denk ik na over zijn vraag. Ik had eigenlijk expres nergens aan gedacht en dus niet naar het bloed gekeken. Terwijl hij me begon weg te dragen, keek ik even over zijn schouder. Ik zag het bed met inderdaad al het bloed. Zacht beet ik op mijn lip en sloot weer mijn ogen, maar natuurlijk was het te laat. Het stond in mijn geheugen gegrift. Toch was ik blij dat ik gekeken had, omdat ik mezelf het anders nooit vergeven had.
    Toen ik eenmaal in het bed lag, keek ik naar hem op.
    "Dankje." fluisterde ik. "Voor alles."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {slaapwel!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Awwhh, Nala is supersweet nu!
    Slaapwel! Ik ga hierna ook afsluiten.. Heb de hele avond nog niks gedronken ;s]

    Marcell
    Nala's opmerking raakt me echt. Dat heeft nog niemand, maar dan ook echt helemaal niemand hier, ooit tegen me gezegd. Zelfs Leslie niet toen ik haar hielp. Nee.. Zij noemde me een zwakkeling. Door haar -ik denk het nog steeds- heb ik een klap gekregen van dat vriendje die haar vriendje niet is van haar. Door verschillende andere mensen ben ik niet bedankt.. En door Nala wel. Ik glimlach naar haar. "Ik doe het graag. Mensen van hun pijn af helpen, bedoel ik" Het zou nogal awkward klinken als ik dat er niet bij zei. Dan klinkt het alsof ik graag meisjes help die een miskraam krijgen..
    Miskraam.. Ik twijfel even, maar zie dan weer hoe vermoeid ze er eigenlijk uit ziet. "Slaapwel"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Okay lieve mensjes. Ik ga nu afsluiten en slapen :3 om 2 uur gaat de wekker namelijk want dan moet ik opstaan. Ik ga vanaf dan tot en met vrijdag op zaterdag nacht naar Ibiza en kan vanaf zaterdag weer volop reageren. Ik heb WIFI bij het huis, maar ik zal veel weg zijn, en waarschijnlijk alleen in de avond pas laat kunnen reageren. Dus sorry ): gonna miss you all <3333333333]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En Marcell... Les en jij moeten nog eens een keer meeten =.= want ze heeft je dingen te vertellen =.=]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En ik wilde net nog met Josh reageren, argg.. Hihi. ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Okay als je opschiet :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mijn topics en moet ik nog ergens op reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik word uit mijn gedachten gehaalt als ik het bed een beetje voel inzakken naast me, ik kijk opzij en zie dan Josh. Hij vraagt hoe het met me gaat en ik glimlach dan een beetje naar hem. Zijn duim streelt zacht mijn wang. 'Met mij gaat het goed, alleen met Naomi, Sam en Nala niet.' ik kijk even met een pijnlijke blik naar Josh. 'Naoom lag op de ziekenzaal, geen idee waarom. Maar ze zag er al wel iets beter uit. En Nala werd schreeuwend van pijn ineens binnengebracht. Ik werd weggestuurd voodat ik iets kon zeggen of doen. En Sam ligt aan een hartmonitor...'


    Joshua Gayle
    Ik knik, geen idee wie het allemaal waren, alleen het meisje van Nala van toen net ken ik, en ze mag me niet al te graag duidelijk, geen idee waarom. 'Maar hoe gaat het met jouw.' vraag ik dan zacht en glimlach even zwak en ga weer naast haar liggen en trek haar tegen me aan en streel met mijn hand zacht door haar haren en blijf haar aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik knik, geen idee wie het allemaal waren, alleen het meisje van Nala van toen net ken ik, en ze mag me niet al te graag duidelijk, geen idee waarom. 'Maar hoe gaat het met jouw.' vraag ik dan zacht en glimlach even zwak en ga weer naast haar liggen en trek haar tegen me aan en streel met mijn hand zacht door haar haren en blijf haar aankijken.


    Leslie Day
    Hij vraagt dan weer hoe het met mij gaat en dan dringt het pas echt tot me door dat hij het echt over mij heeft, het van mij wil weten. 'Met mij gaat het oké denk ik,' zeg ik dan zacht. Ik kijk hem aan. Hij heeft me tegen zich aangetrokken en streelt zacht door mijn haren. 'In iedergeval nu ik hier bij jou ben.' En ik glimlach dan zwakjes, maar sla mijn ogen neer. 'Vanmiddag voelde het even alsof het hier allemaal wel meeviel. Ik heb jou, ben al zeker een hele dag niet gestraft, heb goed geslapen. Ik dacht bij mezelf, hier kan ik doen wat ik wil. Dansen op hoog niveau. Het enige wat ik hoef te doen is te dansen als ze het me vragen en naar hun regels te luisteren. Op een school moet je ook gewoon naar regels luisteren. Maar door daarstraks.. Dan wordt je hard op de feiten gedrukt dat je leven hier gemakkelijk tot een hel gemaakt kan worden...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En nu ga ik echt weg.

    Als je nog iets post Naoomz dan reageer ik vannacht wel als ik tijd heb :3 adios amigo's <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    *Slaapt nog steeds en heeft een natte droom over Naomi.. Grapje. Hij slaapt gewoon.*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En nu ga ik echt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas
    Met een glimlach kijk ik naar haar. De streling op mijn buik laat een tintelend gevoel achter. 'Hé ga slapen gekkie.' Ik druk mijn lippen op de hare. Dan stop ik de kus en kijk haar aan. Langzaam haal ik haar hand onder mijn shirt vandaan en pak die gewoon vast. Ik ga recht liggen en staar naar het plafond. Hoeveel ik ook van Naomi hield, ik ging niet gelijk overzee. Misschien dat ik het weer rustiger aan wilde doen. Misschien ook niet. Ik zucht even en kijk haar aan. 'Ga slapen, dan voel je je morgen beter.'


    [Ja, nu op Naoom, Deem. ;D]

    Naomi Micheal
    Ik zucht even en knik dan toch. 'Oke, als jij dat wilt.' mompel ik dan en leg mijn hoofd weer op zijn borst en sluit mijn ogen, met een glimlach op mijn lippen maar de slaap wil niet vatten en ik zucht even, maar houd toch mijn ogen gesloten, geen zin om ze te openen en ik
    Blijf gewoon dicht tegen Ian aanliggen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 0:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp