• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    *Slaapt nog steeds en heeft een natte droom over Naomi.. Grapje. Hij slaapt gewoon.*


    [Jaimzz, sjonge jonge, maar tja, Sam heeft ook zijn behoeftes, is het niet, whaha, laat hem in zijn slaap haar naam kreunen, whaha, grapje!! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Hij vraagt dan weer hoe het met mij gaat en dan dringt het pas echt tot me door dat hij het echt over mij heeft, het van mij wil weten. 'Met mij gaat het oké denk ik,' zeg ik dan zacht. Ik kijk hem aan. Hij heeft me tegen zich aangetrokken en streelt zacht door mijn haren. 'In iedergeval nu ik hier bij jou ben.' En ik glimlach dan zwakjes, maar sla mijn ogen neer. 'Vanmiddag voelde het even alsof het hier allemaal wel meeviel. Ik heb jou, ben al zeker een hele dag niet gestraft, heb goed geslapen. Ik dacht bij mezelf, hier kan ik doen wat ik wil. Dansen op hoog niveau. Het enige wat ik hoef te doen is te dansen als ze het me vragen en naar hun regels te luisteren. Op een school moet je ook gewoon naar regels luisteren. Maar door daarstraks.. Dan wordt je hard op de feiten gedrukt dat je leven hier gemakkelijk tot een hel gemaakt kan worden...'


    Joshua Gayle
    Ik slik even en knik weer. 'Ze kunnen hier denk ik inderdaad een hel van je leven maak, maar Les, het hoeft niet jouw leven te zijn, onthoud dat, dus misschien is het wel inderdaad helemaal niet zo erg.' zeg ik dan en zacht en glimlach even zwak en druk een kus op haar kruin en ga weer door met het strelen van haar haar. 'Het komt wel goed schatje.' mompel ik dan en glimlach even.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 0:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En ik ben weer wakker :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij zegt woorden die een geruststellende werking op me hebben en ik kijk Josh aan. Hij drukt een kus op mijn kruin en hij streelt weer door mijn haren. Dan mompelt hij 'Het komt wel goed schatje.' En warmte overspoelt me. Ik druk mezelf dichter tegen Josh aan en zeg dan. 'Met jou erbij komt dat het inderdaad wel,' fluister ik dan. En ik kijk heel even op naar Josh. Ik heb al veel.. Stemmingswisselingen gehad. Van opstandigheid door naar totale leegte terug naar gehoorzaamheid en dan weer opstandig. En nu.. Nu weet ik het niet. Opstandig met een mengeling van luisteren. Maar eigenlijk werd ik gedwongen te luisteren. Tenminste, ze dwingen je hier er sowieso toe om te luisteren, maar daar luister ik ook niet naar. Alleen ze gebruiken mijn angsten tegen me. Marcell.. Ugh. Hij en ik, we komen gewoon niet overeen. Ik heb liever dat hij niet halfjes zijn werk doet en ik hem gewoon verrot kan en mag schelden, dan dat ik hem nog eens zogenaamd dankbaar moet zijn omdat hij altijd dreigt mijn angst tegen me te gebruiken en dan doodleuk zegt; ik ben minder erg dan mijn collega's, ik zou je angst tegen je gebruikt hebben en met naalden en kleine ruimte's komen. Maar. Dat is precies wat hij wel doet. Ik heb liever een marteling dan dat ik angst heb. En hij.. O hij gebruikt mijn angst wel degelijk tegen me. En daardoor kan ik hem niet dankbaar zijn. En al helemaal niet sinds ik nu ook nog eens zo verdomd erg moet oppassen dat hij mijn angsten niet doorverteld aan de andere mannen. De eikel. Ik word door dit alles even in gedachten helemaal in beslag genomen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 2:22 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En nu word ik zenuwwappig want ik ga vertrekken richting Schiphol. BAAYYY <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {goedemorgen... en veel plezier Jaimy, als je dit nog leest :P}
    Nala
    "Slaapwel." mompelde ik zacht terug. Ik ging op mijn zij liggen en rolde me helemaal op tot een bolletje. Mijn ene vuist lag gebald tegen mijn wang en terwijl ik met mijn andere hand het deken vasthield, viel ik in slaap. Blij dat ik eindelijk weg was...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Fem weet jij waar laatste reactie Mario staat dan kan je hem dan quote, dan ga ik reageren met Charly.. ;D And GOODMORNING!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Dat is verschrikkelijk." mompelde ik en sloeg mijn armen om haar heen.
    Ik wiegde haar zachtjes heen en weer en drukte een kus op haar kruin.
    "Het is goed, huil maar even, dat kan goed doen." suste ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    'Nee, ik wil nIet huilen, ik wil aan leuke dingen denken, leuke dingen doen.' zeg ik dan en glimlach en kijk hem aan en veeg vluchtig mijn tranen weg. 'Ik heb al zo veel gehuild.' zeg ik dan en grinnik even en zet mijn voorhoofd zacht tegen de Zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik keek haar glimlachend aan.
    "En wat versta jij onder leuke dingen doen?" grijnsde ik, waarna ik kort een liefdevolle kus op haar lippen drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    'Zoiets ja.' zeg ik dan en grijns weer en druk zacht en liefdevol mijn lippen op de zijne en laat mijn armen voorzichtig om zijn nek glijden en laat mijn handen door zijn haren gaan en glimlach dan even tegen zijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik grijnsde even, maar ging toen weer helemaal op in de kus. Ik krulde mijn armen om haar middel, zodat ik haar wat dichter naar me toe kon trekken. Ze zat al op mijn schoot, doordat ik haar net wou troosten, dus moeilijk was dat niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik bijt zacht op zijn onderlip en na een tijdje haal ik dan mijn lippen van de zijne en kijk hem grijnzend aan. 'Genoeg leuke dingen dus.' zeg ik dan en grijns even. 'Wat wil jij dan doen?' vraag ik dan zacht in zijn oor en druk kort mijn lippen in zijn nek en kijk hem dan weer grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik haalde glimlachend mijn schouders op.
    "Ik weet niet... veel valt er hier niet te doen. Misschien kunnen we het gebouw proberen verder te verkennen?" glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik knik en sta dan op en steek mijn hand naar hem uit en grijns. 'Oke, dat lijkt me ook wel handig voor mij aangezien ik hier helemaal de weg niet weet.' mompel ik dan en bloos lichtjes.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp