• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    "Ja, misschien." mompelde ik en sloeg toen mijn armen stevig, maar toch voorzichtig, om zijn middel.
    "Maar hij heeft het vast druk nu..." ik wist niet eens waar hij was, of hij het echt druk had... In ieder geval had ik hem de afgelopen dagen niet veel gezien. Te weinig eigenlijk...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik kom kreunend klaar.
    "God, Charlynn." mompelde ik nog eens en hijgde uit.


    Charlynn
    Ik grijns en slik het gloedje door en ga weer via een weg kusjes heel langzaam omhoog terwijl ik hem blijf aankijken en hem liet uithijgen en dan uiteindelijk mijn lippen weert en zijn plaats en daar weer kusjes begin te geven en grijns even tegen zijn huid aan. 'Ik ben een god, ik weet het.' zeg ik dan grijnzend en druk dan toch mijn lippen weer op de Zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ja, misschien." mompelde ik en sloeg toen mijn armen stevig, maar toch voorzichtig, om zijn middel.
    "Maar hij heeft het vast druk nu..." ik wist niet eens waar hij was, of hij het echt druk had... In ieder geval had ik hem de afgelopen dagen niet veel gezien. Te weinig eigenlijk...


    [Ja, i is druk bezig met Naomi gwn nog in de slaapzaal en als ze nu komen is heel awkward.. Whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Een zacht lachje rolt over mijn lippen als ik hem voel rillen. Hij zegt gemeen tegen me en kust me dan weer. Jij trekt mijn onderbroek uit en zijn vinger glijdt kort langs mijn schaamlippen waardoor mijn adem heel even stokt in mijn keel. 'Jij bent gemener,' mompel ik. En kijk hem dan aan terwijl ik weer zijn lippen beroer door een zachte streling van mijn lippen, maar geen kus. Ik schuur licht grijnzend even met mijn onderlichaam langs dat van hem en loop dan vlug naar de douche en zet die aan. Ik stap onder de warme stralen.


    Joshua Gayle
    Ik kijk haar quasi-boos aan en laks ze dan even met haar onderlichaam tegen het mijne schuurt kreun ik weer even en kijk haar dan grijnzend na als ze dan gewoon naar de douche loopt en die aanstaat en er onder gaat staan. Ik loop ook naar de douche en ga er naast staan en ga achter haar staan en sla mijn armen van achter om haar heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte even en zoende haar dan terug. Ik draaide ons om, zodat zij nu onderaan lag. Ik bleef haar zoenen terwijl ik mijn vingers achter de rand van haar slipje liet glijden. Ik trok haar slip uit en kroop toen weer omhoog, om mijn lippen op de hare te drukken. Daarna liet ik voorzichtig 1 vinger bij haar naar binnen glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Als hij een vinger naar binnen laat glijden kreun ik even kort tegen zijn lippen en sluit genietend mijn ogen en laat mijn armen zacht om zijn nek glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ze slaat haar armen stevig om mijn middel en ik houd mezelf in om niet een klein zacht pijnlijk kreetje te slaken. Gelukkig lukt dat. Ze zegt dan dat hij het vast druk heeft.
    'Druk met Naomi zeker? Voordat ik hierheen kwam waren ze aan het zoenen in het bed naast me dus ik denk niet dat hij druk is. Roep anders Aireal even? Dan kan ze me helpen met terug te gaan naar mijn bed en Ian hierheen te sturen zodat jij even met hem kan praten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn
    Als hij zegt dat hij bijna komt ga ik nog sneller dat ik niet meer sneller kan, een moordend tempo. Mijn hand streelt nog steeds plagerig zijn lies. Als ik dan ook merk dat hij bijna komt kijk ik hem weer strak aan en de speelse blik is duidelijk in mijn ogen te zien en ik geniet zelf van hoe hij geniet.


    Naomi Micheal
    Ik voel zijn lippen weer op de mijn en grijns even tegen zijn lippen en al snel voel ik zijn tong en ontstaat er een vurig spel tussen en voel even zacht zijn tanden in mijn onderlip en doe even hetzelfde terug en ga dan weer helemaal op in de tongzoen en een hand streelt zacht zijn borst en de ander laat ik door zijn haar glijden.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 21:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik keek hem even twijfelend aan, maar knikte toen. "Ok..."
    Toen liet ik hem zachtjes los en keerde me met mijn gezicht naar de gordijnen.
    "Aireal?"
    voor ik het wist stond ze bij het bed. Hmm, best snel.
    "Kan je Sam even terughelpen? En euhm... Ian sturen?"

    Aireal
    Ik knikte glimlachend en liep naar Sam.
    "Kom." glimlachte ik vriendelijk en ging klaar gaan staan, zodat ik hem kon helpen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zal ik Naomi even laten stoppen met zoenen met Ian?? En Jaimz je doet het erom is het niet...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik liet nog een vinger naar binnen glijden en begon mijn vingers sneller te bewegen. Mijn lippen drukten vurig op de hare, maar ik bleef haar aankijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {nieuw topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143787
    moet nu weg, bye}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    [Zal ik Naomi even laten stoppen met zoenen met Ian?? En Jaimz je doet het erom is het niet...]


    [Wat doe ik waarom...?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik kijk haar quasi-boos aan en laks ze dan even met haar onderlichaam tegen het mijne schuurt kreun ik weer even en kijk haar dan grijnzend na als ze dan gewoon naar de douche loopt en die aanstaat en er onder gaat staan. Ik loop ook naar de douche en ga er naast staan en ga achter haar staan en sla mijn armen van achter om haar heen.


    Leslie Day
    Hij kreunt als ik met mijn onder lichaam langs die van hem schuur. Ik hoor Josh zijn voetstappen en dan voel ik zijn aanwezigheid achter me. Hij slaat zijn armen van achteren om me heen en ik glimlach. Ik leun een beetje tegen hem aan. 'Je kreunde,' zeg ik dan vanuit het niets en met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik liet nog een vinger naar binnen glijden en begon mijn vingers sneller te bewegen. Mijn lippen drukten vurig op de hare, maar ik bleef haar aankijken.


    Charlynn
    Ik kruin weer als hij er nog een vinger bij stopt en heb mijn ogen nog steeds gesloten en kreunen blijven mijn mond verlaten en ik zet mijn nagels niet al te hard in zijn huid op zijn rug.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp