• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte, terwijl ik opstond en nam toen haar hand aan.
    "Inderdaad." grijnsde ik. Ik leidde haar weer richting de uitgang en hield de deur opnieuw voor haar open.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik glimlach en loop de deur uit en grinnik even en pak dan zijn hand weer vast. 'Oke, waarheen?' vraag ik dan en kijk hem glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Ja, nu op Naoom, Deem. ;D]

    Naomi Micheal
    Ik zucht even en knik dan toch. 'Oke, als jij dat wilt.' mompel ik dan en leg mijn hoofd weer op zijn borst en sluit mijn ogen, met een glimlach op mijn lippen maar de slaap wil niet vatten en ik zucht even, maar houd toch mijn ogen gesloten, geen zin om ze te openen en ik
    Blijf gewoon dicht tegen Ian aanliggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    "La conjuntos no tantos para..." zei ze terwijl ze haar ogen weer even moeizaam opende, en vervolgens in haar ogen wreef. Het laatste restje slaap wegpoetsten. "Sino la era asustadizo...". Eleadora haalde even een hand door haar haren, waarna ze haar hoofd naar linkskantelde en Julio aankeek terwijl ze nogsteeds haar hoofd op zijn schoot had liggen. Zachtjes schraapten ze haar keel. "Ik liep door het dorp in Spanje, de zon scheen fel en het was bloedheet...Maar het gekke was was dat niemand op straat was, wat ik ergens ookwel begrijp aangezien het warm was in mijn droom. En toen...stonden mijn ouders helemaal in de verte...Het vriendelijke gezicht van mijn moeder, en de geur van mijn vader...Ik rende naar ze toe, maar ik kwam niet vooruit. Ik bewoog wel, maar dichterbij? Nee dat kwam ik niet..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Erhh" Ik maak een geluidje dat duidelijk maakt dat het me niet echt fijn lijkt om dat te dromen, licht gezegd. "Eng.." Ik frons, merk ik nu, dus probeer ik me te laten ontspannen. Wat me al snel lukt. Ik sla mijn arm wat steviger om Eleadora heen en wrijf zachtjes op haar rug. Naar je ouders toe willen rennen kan ik me al niet eens voorstellen. Maar als ik me indenk dat ik heel lieve ouders heb waar ik echt heel veel om geef, dan begin ik het te snappen. In mijn situatie kan je het denk ik vergelijken met weg willen rennen, maar niet weg kunnen.. Een voor Eleadora onvoelbare rilling trekt om me heen. Zo heb ik me heel vaak gevoeld. Weg willen maar het niet kunnen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [HOOOOIIIII (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij zegt woorden die een geruststellende werking op me hebben en ik kijk Josh aan. Hij drukt een kus op mijn kruin en hij streelt weer door mijn haren. Dan mompelt hij 'Het komt wel goed schatje.' En warmte overspoelt me. Ik druk mezelf dichter tegen Josh aan en zeg dan. 'Met jou erbij komt dat het inderdaad wel,' fluister ik dan. En ik kijk heel even op naar Josh. Ik heb al veel.. Stemmingswisselingen gehad. Van opstandigheid door naar totale leegte terug naar gehoorzaamheid en dan weer opstandig. En nu.. Nu weet ik het niet. Opstandig met een mengeling van luisteren. Maar eigenlijk werd ik gedwongen te luisteren. Tenminste, ze dwingen je hier er sowieso toe om te luisteren, maar daar luister ik ook niet naar. Alleen ze gebruiken mijn angsten tegen me. Marcell.. Ugh. Hij en ik, we komen gewoon niet overeen. Ik heb liever dat hij niet halfjes zijn werk doet en ik hem gewoon verrot kan en mag schelden, dan dat ik hem nog eens zogenaamd dankbaar moet zijn omdat hij altijd dreigt mijn angst tegen me te gebruiken en dan doodleuk zegt; ik ben minder erg dan mijn collega's, ik zou je angst tegen je gebruikt hebben en met naalden en kleine ruimte's komen. Maar. Dat is precies wat hij wel doet. Ik heb liever een marteling dan dat ik angst heb. En hij.. O hij gebruikt mijn angst wel degelijk tegen me. En daardoor kan ik hem niet dankbaar zijn. En al helemaal niet sinds ik nu ook nog eens zo verdomd erg moet oppassen dat hij mijn angsten niet doorverteld aan de andere mannen. De eikel. Ik word door dit alles even in gedachten helemaal in beslag genomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Me haat hw.. Ik ben al vanaf half 11 bezig met maar een uurtje pauze.. Of misschien iets langer.
    Mars komt trouwens nog een andere keer als ik meer tijd heb - de lange reactie dan. Komende week ook veel hw en dan pww..
    En Les en Mars gaan elkaar lekker nog niet meeten XD]

    Marcell
    Zodra Nala in een slaap lijkt weg te zinken weet ik wat ik moet doen. Ik loop de gordijnen uit, rechtstreeks naar het andere bed, waarbij ik de gordijnen weer open doe. Miskraam.. Ik pak de pot op zonder te kijken en ga naar het kamertje, waar ik een zelfde soort pot pak en die vul met water. Ik pak ook een mesje en een andere, grote doek die ik weg kan gooien. Trek schone handschoentjes aan. Dan pak ik de pot met het vruchtzakje erin. Ik slik even om rustig te moeten blijven. Miskraam.. Baby.. Dood.. Dood.. Het wordt langzaam moeilijker. Het komt namelijk heel dicht bij dat waar ik al lang voor weg loop.. Nala.. Right. Ik moet dit voor Nala doen. Alléén voor Nala. Als enige man die bij haar in de buurt mag komen.
    Ik pak een soort van filtertje -niet hard, heel veerbaar- en draai de dop van de pot af. Dan leg ik het filtertje op de opening en hou die daar tegenaan.. Ook als ik de pot, boven de wasbak, schuin houd zodat het water, vermengd met bloed, uit de pot loopt, wegstroomt door het putje en verdwijnt. Het enige wat overblijft is het vruchtzakje, met de placenta en de vliezen eraan vast. Dood.. Kindje.. Dood.. Opnieuw praat ik mezelf in dat het voor Nala moet. Voor ik domme dingen ga doen.. Nala.. Een paar keer vul ik de pot opnieuw met water - wat door het filter heen loopt - en laat het er dan weer uit lopen, zo dat het vruchtzakje redelijk schoon is als ik klaar ben. En, gelukkig, onbeschadigd. Dan doe ik dus niet voor niks zo voorzichtig. Met een lijk..
    De gedachten beginnen me gek te maken. Alweer. Maar ik ga er net zo hard tegenin, zoals ik al zei, voor Nala. Miskraam.. Dood.. Baby.. Nala.. Dood.. Nala!.. Baby.. Dood.. NALA! Met vingers die ik zo stil mogelijk probeer te houden - ik begin bijna te trillen - laat ik voorzichtig het vruchtzakje op het doek glijden, de pot uit. Het inmiddels lege ding zet ik in de wasbak en laat er schoon water in lopen. Terwijl de kraan blijft lopen pak ik het mes en breng het naar het vruchtzakje.. Voorzichtig.. Niet trillen.. Voorzichtig.. Net hard genoeg, maar niet te hard, zet ik het mes in het vruchtzakje, en leg het ding open. Natuurlijk komt er weer wat van bloed uit, maar het is niet veel. De doek absorbeert alles en uiteindelijk zie ik dan toch het kleine, beginnende mensje van de miskraam liggen, waarvan bijna niet te zien is dat het een mens moet worden. Op een echo zou niet veel meer te zien zijn dan een rondje, een vlekje.. Baby, dood.. Dode baby.. Ik laat los wat ik in mijn handen heb om niks te beschadigen, praat mezelf opnieuw in dat het voor Nala is en schraap mijn beetje krachten bij elkaar. Zwakkeling.. Ik voel me precies zoals Leslie me noemde. Een zwakkeling. Dus schraap ik meer krachten bij elkaar, stop het trillen van mijn handen en pak het embryootje zachtjes vast. Als ik het al zo mag noemen.. Het is nog zo klein. Begonnen in Nala, geëindigd in Nala. Zoals het moest. Alleen zou het beter zijn geweest als daar eerst een heel lang en gelukkig leven in had gezeten.. Al had hij, of zij, het waarschijnlijk niet leuk gehad. Toekijken hoe zwaar zijn moeder.. Nala..
    Gelukkig ben ik altijd al heel goed geweest, en goed getraind, in het onderdrukken van emoties. Voor het eerst sinds tijden voel ik tranen opwellen onder mijn ogen, die ik koppig terugdring. Ik voel dat ik bijna ga breken, maar ik blijf er tegen vechten. Tot ik dit afgehandeld heb. Voor Nala gezorgd heb.. Zoals ik haar beloofd heb. En aan beloftes hou ik me.
    Met een kleine ploep glijdt het kleine, beginnende mensje in het water. Helemaal schoon.. Je kan dus goed zien hoe het er in Nala's buik gezeten heeft. Hoe het eruit zag, hoe het er aan toe was.. Het voelt vreemd om een beginnend mensje een 'het' te noemen, maar ik kan echt nog niet zeggen of het een hij of een zij was geworden. En omdat we dat niet weten hebben we alle keuze.. Een keuze die ik volledig aan Nala over laat.
    Opnieuw klinkt er een zacht geluidje, dit keer omdat ik de deksel goed op de pot draai. Ik kijk er even naar. Miskraam.. Dood.. Baby.. Niet zo'n goed idee dus. Ik ben echt te zwak om dat nu al aan te kunnen.. Zonder iets te zeggen of te uiten been ik naar het bed waar Nala ligt te slapen. Ik zet het potje waar het kleine mensje in zit op het helemaal lege kastje naast haar bed, kijk nog even naar Nala, en loop het gordijn weer uit. Als ze wakker wordt zal ze snel genoeg weten dat dit het beginnende kindje in haar was. Daar hebben mensen, en vooral meisjes, geen uitleg voor nodig.
    Het gordijn dat achter me dicht valt voelt als een steek, als een moment waarop ik niks meer tegen hoef te houden. Als een moment waar mijn gevoelens op hebben gewacht, alsof ik dan zwakker ben.. Daardoor is het extra moeilijk om me weer te vermannen. Maar het lukt me, tegen al mijn verwachtingen in. Ik loop naar het bed waar de miskraam is gebeurd, maar besef dat er belangrijkere dingen zijn om te doen voor ik instort dan een bed afhalen. Dus met een emotieloos gezicht, waarop niks af te lezen is, loop ik naar de groep terug. Rechtstreeks naar Aireal.

    [Ooee, hij gaat bijna instorten :Y)
    Ik heb geen idee hoe ik dat dan weer ga schrijven en wat er precies gebeurd is, maar zo kan Aireal weer reageren.. ZE IS GWN IN DE ZAAL GEBLEVEN xD]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:57 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:59 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn
    Ik glimlach en loop de deur uit en grinnik even en pak dan zijn hand weer vast. 'Oke, waarheen?' vraag ik dan en kijk hem glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Er is 1 plek waar ik nog niet binnen geweest ben." mompelde ik nadenkend. Ik begon in de richting van de danszalen te lopen, aangezien de plek die ik in gedachten had daar in de buurt lag.

    Aireal
    Ik had het na een tijd opgegeven de jongen te kalmeren en had me gewoon op de monitor geconcentreerd. Als zijn hartslag echt te snel zou gaan... of helemaal niet meer, zou ik inspringen. Gelukkig hoefde dat niet, al heb ik soms wel eens staan twijfelen. Af en toe had ik Marcell zien lopen van het bed met de gordijnen rond naar een kamertje en terug. Ik was blij geweest toen het geschreeuw was opgehouden.
    Na een tijd had hij haar plots in zijn armen. Ik zag hoe haar kleine, lijkwitte gezichtje even over zijn schouder kwam piepen. Met vermoeide ogen en een wazige blik. Alsof ze het zelf nog niet besefte... Maar wat besefte? Ik had totaal niet door wat er aan de hand was.
    Uiteindelijk zag ik Marcell op me af komen lopen en ik ging meteen rechtstaan van de muur waar ik tegenaan had geleund.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 17:44 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ze komen bet uit de slaapzaal Fem. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {aangepast...
    Sorry, heb net de stomste fietstrip ooooooooooit erop zitten :(}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hoezo? Wat was er dan?]

    Huaso schreef:
    Aireal
    Ik had het na een tijd opgegeven de jongen te kalmeren en had me gewoon op de monitor geconcentreerd. Als zijn hartslag echt te snel zou gaan... of helemaal niet meer, zou ik inspringen. Gelukkig hoefde dat niet, al heb ik soms wel eens staan twijfelen. Af en toe had ik Marcell zien lopen van het bed met de gordijnen rond naar een kamertje en terug. Ik was blij geweest toen het geschreeuw was opgehouden.
    Na een tijd had hij haar plots in zijn armen. Ik zag hoe haar kleine, lijkwitte gezichtje even over zijn schouder kwam piepen. Met vermoeide ogen en een wazige blik. Alsof ze het zelf nog niet besefte... Maar wat besefte? Ik had totaal niet door wat er aan de hand was.
    Uiteindelijk zag ik Marcell op me af komen lopen en ik ging meteen rechtstaan van de muur waar ik tegenaan had geleund.


    Marcell
    Gelukkig heeft Aireal al snel door dat ik op haar doel, dus ik hoef haar ook niet meer uit haar gedachten te halen. Na een blik op Sam, Naomi en de jongen die bij Naomi in bed ligt, Ian, -Het gepiep klinkt vrij rustig, regelmatig, en Naomi en Ian lijken ook allebei heel rustig te zijn. Ik kijk er voor één keer, net als Aireal, niet naar dat een normale danser bij een gewonde danser in bed ligt. Als hij Naomi rustig kan houden.. Dan mag hij hier blijven. Voor nu. Het komt ook mooi uit dat ze allemaal lijken te slapen.. zo kan ik gewoon tegen Aireal praten zonder dat ze alles meekrijgen- richt ik mijn blik op Aireal. "Je vraagt je vast af wat er aan de hand was?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    Ik knikte gespannen.
    "Het klonk niet al te fijn in ieder geval." ok, stomme opmerking. Maar ik wist gewoon niet hoe ik met dit soort dingen moest omgaan... Ik wende mijn blik af, omdat ik al verwachtte dat hij me geïrriteerd zou aankijken of er iets op zou zeggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”