• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lilium schreef:
    Om mezelf te motiveren, is dit mijn bureaublad:



    En dit is mijn andere:



    Nu ook voor jullie ^^


    Oe, heb je dat eerste plaatje toevallig ook zonder tekst? :3


    i put the fun in funeral

    Thornfield schreef:
    Die zijn echt awesome ;D

    Nou, we kunnen een dag afspreken waarop iedereen aangeeft hoeveel hij heeft en dat zet ik het in de beginpost?

    Kan ook. Ik dacht meer aan een soort dagelijkse update. Dus bijvoorbeeld:

    CrazyChicken:
    1 nov: huppeldepup woorden
    2 nov: nog meer woorden
    3 nov: nog een stapel meer als het goed is

    Enzovoort. Maar dat is weer zoveel werk. T_T
    Maar als iedereen dat voor zichzelf zou doen. Of we openen een nieuw topic waarin iedereen één post zet en die elke dag aanpast. Volgens mij was er vorig jaar ook zoiets, want ik denk niet dat ik zelf zulke ideeën bedenk. xd


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Enzovoort. Maar dat is weer zoveel werk. T_T
    Maar als iedereen dat voor zichzelf zou doen. Of we openen een nieuw topic waarin iedereen één post zet en die elke dag aanpast. Volgens mij was er vorig jaar ook zoiets, want ik denk niet dat ik zelf zulke ideeën bedenk. xd


    Ja, dat was er vorig jaar inderdaad ook - dit was het topic. Dat zou misschien wel weer handig zijn.

    Edit: Ik heb het topic om je voortgang te posten maar gewoon aangemaakt. (:



    Ik heb de 3k niet helemaal gehaald vandaag, maar ik zit nu op 2700 woorden, en dat is een stuk dichterbij dan ik eigenlijk had verwacht. Ik ga nu wel echt stoppen, want ik ben doodop. ^^

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 23:40 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, ik heb maar besloten dat ik voor nanowrimo gewoon door ga schrijven aan de story waar ik mee bezig ben, omdat ik het idee heb dat ik anders er niet aan ga beginnen :Y)

    Dus de titel is dan Born to Die.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 6:47 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Goedemorgen jonge schrijfsters ^^
    Wow, ik ben nu vroeg op omdat ik verder moet aan een verslag, maar ik zou zo prima kunnen schrijven. 't Is lekker rustig in huis en op straat en de donkere lucht heeft ook wel iets. Ik denk dat ik morgen mijn wekker maar eens ga zetten :Y).


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Oe, heb je dat eerste plaatje toevallig ook zonder tekst? :3



    Alstu (:

    & Succes iedereen weer vandaag! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Guys, ik ga jullie trouwens even de tip geven om back-ups te maken op usb-sticks, etc. Want iemand heeft het geloof ik in augustus voorgehad dat haar computer crashte en ze alles kwijt was. ;/


    comfort in c h a o s

    En ik ga weer verder.
    Dat is trouwens een goede tip, Reid *kijkt naar de USB-stick die naast haar computer ligt* I really should use it.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Reid schreef:
    Guys, ik ga jullie trouwens even de tip geven om back-ups te maken op usb-sticks, etc. Want iemand heeft het geloof ik in augustus voorgehad dat haar computer crashte en ze alles kwijt was. ;/

    Goed idee.
    *shoots an arrow at her story, pinning it to her USB-stick* "You are not running from me, Jeremy Jarod Blackwood." *Evil laugh*


    M.a.w, het is opgeslagen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 12:12 ]


    Ex astris, sciencia

    Reid schreef:
    Guys, ik ga jullie trouwens even de tip geven om back-ups te maken op usb-sticks, etc. Want iemand heeft het geloof ik in augustus voorgehad dat haar computer crashte en ze alles kwijt was. ;/


    Da's ook niet altijd handig hoor. Ik ben er in geslaagd om mijn usb-stick naar de kloten te helpen en toen was ik alles kwijt. Trailers, verhalen, everything. Het beste van al sla je,je verhaal gewoon op meerdere plaatsen op.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    (...)

    Da's ook niet altijd handig hoor. Ik ben er in geslaagd om mijn usb-stick naar de kloten te helpen en toen was ik alles kwijt. Trailers, verhalen, everything. Het beste van al sla je,je verhaal gewoon op meerdere plaatsen op.

    Hoe doe je dat? Ik heb al USB-sticks van toen ik een jaar of acht was en ik ben er nooit in geslaagd om er een kapot te oden.


    Ex astris, sciencia

    Ik sloeg eens een verhaal op op een usb-stick en een powerpointpresentatie die ik voor school nodig had. Op de één of andere manier had mijn usb-stick het voor elkaar gekregen om het verhaal normaal op te slaan op de usb-stick en het ook nog eens heel vaag in de powerpointpresentatie te zetten. Daardoor kon ik weer helemaal opnieuw beginnen aan een presentatie waar ik twee uur aan gewerkt had D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mulford schreef:
    (...)
    Hoe doe je dat? Ik heb al USB-sticks van toen ik een jaar of acht was en ik ben er nooit in geslaagd om er een kapot te oden.


    Ik heb werkelijk waar geen idee. Hij laadt gewoon niet meer op de pc en er was nochtans niets mee gebeurd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    (...)

    Ik heb werkelijk waar geen idee. Hij laadt gewoon niet meer op de pc en er was nochtans niets mee gebeurd.

    Dus hij herkent de USB-stick niet? En andere USB-sticks wel? Dan kan het goed zijn dat je de USB-stick er te ruw hebt uitgehaald en er iets in de verbinding is geknakt.


    Ex astris, sciencia

    PercyWood schreef:
    Ik sloeg eens een verhaal op op een usb-stick en een powerpointpresentatie die ik voor school nodig had. Op de één of andere manier had mijn usb-stick het voor elkaar gekregen om het verhaal normaal op te slaan op de usb-stick en het ook nog eens heel vaag in de powerpointpresentatie te zetten. Daardoor kon ik weer helemaal opnieuw beginnen aan een presentatie waar ik twee uur aan gewerkt had D:

    Met USB-sticks heb ik wel goede ervaringen, met mail daarentegen. Ik had op school -het was ook voor een schoolopdracht- een verhaal geschreven en doorgemail aan mezelf. Stond dat hele document ineens in Russische tekens, zelfs als ik het lettertype veranderde.


    Ex astris, sciencia