• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nu wil ik ook gaan meedoen, als ik alles hier zo hoor, op zich zou ongeveer 2K per dag wel moeten lukken, maar ik denk dat ik dan mijn huiswerk ga afraffelen, en dat kan ik me op dit moment niet permitteren.. D; En ik heb geen idee voor een verhaal, dus dat gaat sowieso lastig worden :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    Nu wil ik ook gaan meedoen, als ik alles hier zo hoor, op zich zou ongeveer 2K per dag wel moeten lukken, maar ik denk dat ik dan mijn huiswerk ga afraffelen, en dat kan ik me op dit moment niet permitteren.. D; En ik heb geen idee voor een verhaal, dus dat gaat sowieso lastig worden :')


    Je kan ook een ander wordcount voor jezelf zetten als eind, in plaats van 50K. En eerst gewoon al je huiswerk doen en dan als beloning schrijven (:
    Hier heb je een site die random verhalen (+personages) voor je bedenkt (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Je kan ook een ander wordcount voor jezelf zetten als eind, in plaats van 50K. En eerst gewoon al je huiswerk doen en dan als beloning schrijven (:
    Hier heb je een site die random verhalen (+personages) voor je bedenkt (:


    Ja, dat kan wel, maar als ik het doe wil ik het ook goed doen, haha (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Lilium schreef:
    (...)

    Je kan ook een ander wordcount voor jezelf zetten als eind, in plaats van 50K. En eerst gewoon al je huiswerk doen en dan als beloning schrijven (:
    Hier heb je een site die random verhalen (+personages) voor je bedenkt (:

    Oh, dat is echt briljant! Bedankt voor de site!


    Felix

    "Helaas was subtiel niet echt zijn sterkste punt."

    Dat was mijn laatste zin voor het eten. Maar daar ga ik nu hopelijk nog een heel stuk achter zetten. :'D




    Descartes schreef:
    (...)

    Dat ken ik :'D. Ik kan ook heeel lang bezig zijn met een pakkend begin, dan ben ik echt te hard aan het proberen om het mooi te laten klinken. Uiteindelijk worden de zinnen zo gekunsteld dat ik het weer delete c:
    Maar deze keer heb ik mezelf voorgenomen om gewoon lekker te schrijven en later wel terug te komen op de vele cliches en lelijke zinsopbouw. (Wat niet gaat zeggen dat ik nu wel goed bezig ben, want ik zit nog steeds op nul >.<)


    Niets deleten! Je moet inderdaad gewoon zo veel mogelijk proberen te schrijven zonder echt te letten op de kwaliteit. Dat vind ik zelf ook wel lastig, maar anders haal je die 50k helemaal nooit. Als je het echt heel slecht vindt, maak de tekst dan desnoods wit, dan zie je het niet meer. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    "Helaas was subtiel niet echt zijn sterkste punt."

    Dat was mijn laatste zin voor het eten. Maar daar ga ik nu hopelijk nog een heel stuk achter zetten. :'D




    (...)

    Niets deleten! Je moet inderdaad gewoon zo veel mogelijk proberen te schrijven zonder echt te letten op de kwaliteit. Dat vind ik zelf ook wel lastig, maar anders haal je die 50k helemaal nooit. Als je het echt heel slecht vindt, maak de tekst dan desnoods wit, dan zie je het niet meer. :Y)

    Klopt, echt niets weghalen. Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik een zin niet meer mag veranderen als er een punt achter staat. Dat werkt best, omdat het dan geen zin meer heeft om terug te lezen.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Klopt, echt niets weghalen. Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik een zin niet meer mag veranderen als er een punt achter staat. Dat werkt best, omdat het dan geen zin meer heeft om terug te lezen.


    Dat is ook wel slim. (:
    Ik zou me er alleen nooit aan kunnen houden, hehe. Ik verwijder niets, maar ik voeg wel heel vaak nog dingen toe of gooi een zin om.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En dat is 5k!


    Ex astris, sciencia

    10.000 woorden! [: Dan kan ik me morgen met huiswerk bezighouden en proberen tot aan de 15k te raken. (:


    comfort in c h a o s

    Ik zit nu op 1630 woorden. Nog 37, dan heb ik in ieder geval het minimum voor vandaag gehaald. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow jullie gaan snel opeens... Ik ben net terug van mijn vader en de hele dag vrij weinig kunnen schrijven dus heb nu pas 1226 woorden. Gelukkig heb ik nog een uur.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik stop met 953 woorden vandaag. Morgen maar weer verder (:

    & kunnen jullie ook niet op de NaNo site?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:52 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Square schreef:
    "Helaas was subtiel niet echt zijn sterkste punt."

    Dat was mijn laatste zin voor het eten. Maar daar ga ik nu hopelijk nog een heel stuk achter zetten. :'D




    (...)

    Niets deleten! Je moet inderdaad gewoon zo veel mogelijk proberen te schrijven zonder echt te letten op de kwaliteit. Dat vind ik zelf ook wel lastig, maar anders haal je die 50k helemaal nooit. Als je het echt heel slecht vindt, maak de tekst dan desnoods wit, dan zie je het niet meer. :Y)


    Haha, geen slecht idee x'D.
    Helaas heb ik voor vandaag echt geen tijd meer om te schrijven, moet nog een heel essay schrijven T-T. Dus dat wordt morgen flink aan de bak.


    i put the fun in funeral

    Emrys schreef:
    Wow jullie gaan snel opeens... Ik ben net terug van mijn vader en de hele dag vrij weinig kunnen schrijven dus heb nu pas 1226 woorden. Gelukkig heb ik nog een uur.

    Ah joh, sommigen hier schrijven al 82560652 uur non-stop. Bovendien heeft Reid superkrachten, zoals een onmenselijk geheugen en Bruce Almighty-typvingers.


    Felix

    @CrazyChicken: Ik heb geen superkrachten hoor n.n Gewoon een verhaal zoeken dat heel gemakkelijk schrijft. [:


    comfort in c h a o s