• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben over mijn streven heen van 2K :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik eindig nu met 2287 woorden (voor nu, ik ga straks weer verder) wat betekent dat ik deze wordwar... *rekent het snel uit* 950 woorden heb geschreven :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb 346 woorden geschreven (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik eindig met 9.400 woorden en heb 2,4K geschreven. (:


    comfort in c h a o s

    Ik eindig met 3910 woorden, dat betekend dat ik 1367 woorden heb geschreven.


    Ex astris, sciencia

    PercyWood schreef:
    Ik eindig nu met 2287 woorden (voor nu, ik ga straks weer verder) wat betekent dat ik deze wordwar... *rekent het snel uit* 950 woorden heb geschreven :3


    Als je snel wil zien hoeveel woorden je geschreven hebt, kan je het nieuw geschreven stuk tekst selecteren. Dan zie je het aantal gewoon onderin je word document. Gewoon een tip, scheelt wat rekenwerk :3


    i put the fun in funeral

    Reid schreef:
    Ik eindig met 9.400 woorden en heb 2,4K geschreven. (:


    Jij hoeft de rest van week nauwelijks iets te doen o.o


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Jij hoeft de rest van week nauwelijks iets te doen o.o

    Indeed. (: Maar ik ga proberen om deze week klaar te zijn met NaNo.


    comfort in c h a o s

    Whoa, een paar van jullie schrijven echt enorm snel, haha. :'D

    Ik zit nu op 1023, maar dat komt voor een groot deel ook doordat driekwart van de tijd dat ik probeer te schrijven, ik eigenlijk met internet bezig ben. Ik typ steeds een stuk of honderd woorden en bedenk me dan opeens dat ik een naam voor een bakkerij of een enorm cliché pick-up line nodig heb, waarna ik daar een half uur onderzoek naar doe en het uiteindelijk toch niet gebruik. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Reid schreef:
    (...)
    Indeed. (: Maar ik ga proberen om deze week klaar te zijn met NaNo.


    Gun mij wat van je woorden D:
    -zit nog steeds op nul-


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Gun mij wat van je woorden D:
    -zit nog steeds op nul-

    Haha ;D Kom ze op het einde van de week maar halen n.n


    comfort in c h a o s

    Square schreef:
    Whoa, een paar van jullie schrijven echt enorm snel, haha. :'D

    Ik zit nu op 1023, maar dat komt voor een groot deel ook doordat driekwart van de tijd dat ik probeer te schrijven, ik eigenlijk met internet bezig ben. Ik typ steeds een stuk of honderd woorden en bedenk me dan opeens dat ik een naam voor een bakkerij of een enorm cliché pick-up line nodig heb, waarna ik daar een half uur onderzoek naar doe en het uiteindelijk toch niet gebruik. (krul)


    Dat ken ik :'D. Ik kan ook heeel lang bezig zijn met een pakkend begin, dan ben ik echt te hard aan het proberen om het mooi te laten klinken. Uiteindelijk worden de zinnen zo gekunsteld dat ik het weer delete c:
    Maar deze keer heb ik mezelf voorgenomen om gewoon lekker te schrijven en later wel terug te komen op de vele cliches en lelijke zinsopbouw. (Wat niet gaat zeggen dat ik nu wel goed bezig ben, want ik zit nog steeds op nul >.<)


    i put the fun in funeral

    Wat is jullie laatste zin trouwens? ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    . Bovendien kregen de leerlingen van onze klas vrijdag toch vrij zodat we naar de begrafenis konden.


    comfort in c h a o s

    Ik ga de laatste paragraaf zetten, ipv alleen de laatste zin, want anders snap je er niet veel van, denk ik.

    Jeremy lag later die dag boven in bed. Van het moment dat hij thuis kwam tot nu was hij als een gek aan het opruimen geweest. Zijn bed was opgemaakt, Gideon het knuffelbeertje lag veilig onder de nieuwe lakens die hij had gelegd en de vloer was rommelvrij. De planken in zijn kamer waren gevuld met boeken die op auteur waren gerangschikt. Daarin waren ze nog eens op alfabet gerangschikt. Hij had zijn muziekcollectie op jaar, dan artiest en dan naam gezet en ze allemaal veilig in de CD-kast gezet. De stereo was opgeblonken en op de leren eenzit die hij had staan was geen stofje meer te bekennen. Op de oude computer was eveneens geen stof te bekennen en de toetsjes van het toetsenbord waren kraaknet, alsof het een nieuw toetsenbord was.
    Op het withouten bureau in de hoek van de kamer lag een stapeltje netjes gesorteerde papieren en zijn blauwe boekentas lag tegen de zijkant van het bureau. Zijn pantoffels lagen net naast elkaar op de beige mat naast zijn bed en op het nachtkastje stond een wekker. Het boek dat er anders lag had plaats gemaakt voor een foto van hem en William. Die foto was enkele weken eerder gemaakt op een zonnige zomerdag. William had een glimlach op zijn gezicht en Jeremy ook. De laatste foto die er van William werd genomen. De houten kledingkast was helemaal net opgeruimd. Zomerkleren eruit, winterkleding er in. Die kleding was zelfs op kleur gerangschikt.


    Ex astris, sciencia