• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Reid schreef:
    @CrazyChicken: Ik heb geen superkrachten hoor n.n Gewoon een verhaal zoeken dat heel gemakkelijk schrijft. [:

    Ah, laat me in de waan dat er toch nog superhelden bestaan. ;]


    Felix

    Thornfield, NaNo is al begonnen ;D Staat in je beginpost nog dat 't eraan komt! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    @Lilium Ik heb het net aangepast, bedankt voor het opmerken ;D
    @CrazyChicken Zo lang schrijf ik nog niet hoor. Een uurtje of vier in totaal ofzo.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Weet je wat, ik ga gewoon lekker eigenwijs doen tegen de leraren in en ga ook mee doen, maar dan ga ik wel voor 30.000, aangezien ik de 50.000 sowieso niet ga halen :Y) Nu nog een verhaallijn uitdenken, maar dat doe ik wel als ik ga slapen en dan begin ik morgen :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Lilium schreef:
    Ik stop met 953 woorden vandaag. Morgen maar weer verder (:

    & kunnen jullie ook niet op de NaNo site?


    Bij mij werkt de site wel. Hij is een beetje traag, maar dat was al de hele tijd zo. (:


    En ik heb nu 2370 woorden. Ik ga nu even naar beneden en douchen, en misschien dat ik dan nog wat kan typen. Ik ben hiermee in ieder geval al erg blij. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Bij mij werkt de site wel. Hij is een beetje traag, maar dat was al de hele tijd zo. (:


    En ik heb nu 2370 woorden. Ik ga nu even naar beneden en douchen, en misschien dat ik dan nog wat kan typen. Ik ben hiermee in ieder geval al erg blij. :'D


    Hij is bij mij nu ook supertraag, maar dat komt vast doordat er zoveel mensen tegelijk opzitten haha ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Okay, ik ben net een uurtje geleden begonnen met schrijven en zit nu op 1496 dus ik denk dat ik voor vandaag wel klaar ben. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oh trouwens, ik heet Shakespeares op Nanowrimo en mijn verhaal is tot nu toe titelloos (:

    Edit: ik ga qua titel voor Rules Of Sussurous :')

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 21:37 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ohja, lol, titel van die van mij is Mists of Spirits. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Thornfield schreef:
    @Lilium Ik heb het net aangepast, bedankt voor het opmerken ;D
    @CrazyChicken Zo lang schrijf ik nog niet hoor. Een uurtje of vier in totaal ofzo.


    You're welcome ;D

    Ik stop vandaag met 1327 woorden (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik maak morgen de beginpost wel in orde. Nu ben ik te moe (lees: te lui)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Om mezelf te motiveren, is dit mijn bureaublad:



    En dit is mijn andere:



    Nu ook voor jullie ^^

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 22:00 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Om mezelf te motiveren, is dit mijn bureaublad:



    En dit is mijn andere:



    Nu ook voor jullie ^^


    Haha awesome! (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Lilium schreef:
    Om mezelf te motiveren, is dit mijn bureaublad:



    En dit is mijn andere:



    Nu ook voor jullie ^^

    Nice!
    Bij die eerste hoor ik echt zo'n marcheerdrumbeat erbij: "En 1, 2, 3, 4, en write, 2, 3, 4, write, 2, 3, 4!"
    Zo, ik ben wel blij dat ik het niet allemaal op zo'n oud apparaat moeten tikken. Leuk om te doen, hoor, maar 50K is een beetje veel.

    Here's mine:


    Want ik hou van diertjes en Taylor Swift en sommige gozers en motivatie.

    Het zou leuk zijn we allemaal ergens een post hadden waarin we bijhielden hoeveel woorden we wanneer hebben geschreven. Maar misschien zijn we daar wel te lui voor. :')


    Felix

    Die zijn echt awesome ;D

    Nou, we kunnen een dag afspreken waarop iedereen aangeeft hoeveel hij heeft en dat zet ik het in de beginpost?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.