• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb morgen ook een SE, en een MO :C. Maar gelukkig ben ik lekker vroeg uit, ben er helemaal klaar voor :9~

    Alvast succes iedereen! 8D


    i put the fun in funeral

    Ik party hier hard omdat ik geen school meer heb. :Y)

    En succes met je SE's Lilium! (En daarna natuurlijk heel veel succes én plezier met schrijven!)


    Felix

    Hehe, geen school morgen dus ik ga om middernacht beginnen schrijven :Y)

    Veel succes aan iedereen met testen morgen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dank jullie wel! Ik ben een soort van voorbereid... :/
    Schrijfse!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb morgen een Aardrijkskundetoets van 100 minuten, dus ik neem wel een schriftje mee :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Schrijven jullie nu ook aan je andere verhalen omdat jullie je schuldig voelen? Is er overigens een woord voor iemand die zijn kind of broer/zus verloor? Want anders klopt een stukje verhaal niet meer.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 20:34 ]


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Schrijven jullie nu ook aan je andere verhalen omdat jullie je schuldig voelen? Is er overigens een woord voor iemand die zijn kind of broer/zus verloor? Want anders klopt een stukje verhaal niet meer.

    Ik ga zo een Halloween one shot schrijven voor de Q-writers, maar verder schrijf ik gewoon als ik inspiratie heb :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    In welk font gaan jullie schrijven? En zeg niet Calibri, want dan ga ik huilen. Ik kan namelijk niet kiezen en ik ben te neurotisch om halverwege te veranderen, dus ik wil het vanaf het begin goed doen. (':


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    In welk font gaan jullie schrijven? En zeg niet Calibri, want dan ga ik huilen. Ik kan namelijk niet kiezen en ik ben te neurotisch om halverwege te veranderen, dus ik wil het vanaf het begin goed doen. (':

    Arial, die vind ik er altijd fijn uitzien. Volgens mij zijn boeken ook meestal in Arial getypt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik in Verdana. Dat is namelijk het duidelijkste en meest gebruikte lettertype, juist omdat 'ie zo duidelijk is natuurlijk. :'D


    everything, in time

    Meestal Arial ^^.


    i put the fun in funeral

    Arial had ik vorig jaar al dus die ben ik nu zat XD

    @Noyade, state the obvious, haha. Maar je hebt wel gelijk. Verdana staat ook nog tussen de opties voor mij :')


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    In welk font gaan jullie schrijven? En zeg niet Calibri, want dan ga ik huilen. Ik kan namelijk niet kiezen en ik ben te neurotisch om halverwege te veranderen, dus ik wil het vanaf het begin goed doen. (':


    Dan zal ik mijn mond houden, want ik wil je niet aan het huilen maken. Het is gewoon het standaard lettertype wanneer ik Word open. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dan zal ik mijn mond houden, want ik wil je niet aan het huilen maken. Het is gewoon het standaard lettertype wanneer ik Word open. (no_chears)

    Haha, ja, juist daarom. Dan word ik het na een tijdje zat. Ik heb echt een halfuur zitten kloten en dingen zoeken en alles voordat ik eindelijk (ongeveer) besloten had. Maar gewoon word en openen en typen kan ook. XD


    Felix

    Ik ga ook weer meedoen dit jaar ~~ Ik heet op Nano AurbiéAurorette, en mijn verhaal heet "falling"
    Veel succes iedereen ^^


    If you're going to hell, keep going