• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hoe moet je dan schrijven op die site? Gewoon in Word?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Memoria schreef:
    Ik heb nog een vraag:
    Net zoals TheseWords wil ik het verhaal later misschien uit gaan geven. Moet ik het dan eigenlijk op Word schrijven en dan op de site aangeven hoeveel woorden je hebt geschreven? Of moet ik dan wat anders doen?


    Dat moet sowieso. Je schrijft het in word en voert het aantal woorden dat je hebt geschreven in op NaNo. Je moet niets in NaNo typen. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Dat moet sowieso. Je schrijft het in word en voert het aantal woorden dat je hebt geschreven in op NaNo. Je moet niets in NaNo typen. (:

    Ah ok. Ik snap het(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jaah, ik had nog een vraagje erover, sinds dit mijn eerste jaar is.. Uh, mag je in je eigen taal schrijven?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik heb iedereen hier even toegevoegd als buddy(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Snowhite schreef:
    Jaah, ik had nog een vraagje erover, sinds dit mijn eerste jaar is.. Uh, mag je in je eigen taal schrijven?

    Je mag in elke taal schrijven.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Snowhite schreef:
    Jaah, ik had nog een vraagje erover, sinds dit mijn eerste jaar is.. Uh, mag je in je eigen taal schrijven?

    Ja hoor(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Snowhite schreef:
    Jaah, ik had nog een vraagje erover, sinds dit mijn eerste jaar is.. Uh, mag je in je eigen taal schrijven?


    Natuurlijk, je mag in ieder taal schrijven die je wilt. Je hoeft je verhaal ook nergens in te leveren en je hoeft het zelfs niet op de site van NaNoWriMo te zetten, behalve om de woorden te laten tellen, dus schrijf gerust in welke taal je ook maar wilt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk dat het bij mij dit keer een stuk langzamer gaat dan eerst, gezien ik voor het eerst alles in het Engels ga schrijven :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Zo de lijst is weer bijgewerkt c;


    Als ik iemand vergeten ben, geef even een gil dan heb ik er waarschijnlijk overgelezen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    Zo de lijst is weer bijgewerkt c;


    Als ik iemand vergeten ben, geef even een gil dan heb ik er waarschijnlijk overgelezen.


    In de beginpost staat onder "Wat is Nano?" dat je 50.00 woorden moet schrijven in een maand. Er mist een nul; misschien kun je dat even aanpassen. ^^

    Het zou overigens wel een stuk gemakkelijker zijn om vijfduizend woorden te moeten schrijven, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    In de beginpost staat onder "Wat is Nano?" dat je 50.00 woorden moet schrijven in een maand. Er mist een nul; misschien kun je dat even aanpassen. ^^

    Het zou overigens wel een stuk gemakkelijker zijn om vijfduizend woorden te moeten schrijven, haha. :'D


    Oh, shizzles, niet gezien xd
    Bedankt (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    Zo de lijst is weer bijgewerkt c;


    Als ik iemand vergeten ben, geef even een gil dan heb ik er waarschijnlijk overgelezen.


    Het verhaal waarover ik ga schrijven heet Wild Hearts, wil je dat erachter schrijven?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ah je weet nu al dat ik meedoe maar alsnog IKKUU!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Yay! count me in!
    AnnaEvermore mijn verhaal- Alleen zonder jou

    x

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 20:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore