• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mensen met tips om te schrijven op een kladblok terwijl je in de bus zit? Ik moet minstens zes uur naar Straatsburg dus ja; Imma need those :/

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 13:48 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wel, zorg er voor dat je niet misselijk word, schrijf dus niet 6 uur lang aan elkaar door. Misschien kan je je laten inspireren wat je daar ziet?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Beschrijf de landschappen, de verandering die je ziet optreden naarmate je dichterbij Straatsburg komt, misschien met muziek op; laat muziek je inspireren, de mensen om je heen, het gevoel van zijn/leven in een omgeving waarvan je de taal/cultuur niet goed kent, etc. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    @Thornfield: Op een kladblok? Oei, dan moet je het allemaal gaan overtypen. Maar je kunt je het beste onderweg laten inspireren inderdaad. Door landschappen, maar ook door mensen die je niet kent. Wie weet kun je nog een personage halen uit de persoon tegenover je! (:

    Mhihi, ik heb ineens vrienden op NaNo!

    Jullie moeten trouwens allemaal even hier even kijken. Zij posten ook af en toe goede tips en het is gewoon een leuke blog. En iTalkToSnake's video's natuurlijk (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 18:53 ]


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    @Thornfield: Op een kladblok? Oei, dan moet je het allemaal gaan overtypen. Maar je kunt je het beste onderweg laten inspireren inderdaad. Door landschappen, maar ook door mensen die je niet kent. Wie weet kun je nog een personage halen uit de persoon tegenover je! (:

    Mhihi, ik heb ineens vrienden op NaNo!

    Jullie moeten trouwens allemaal even hier even kijken. Zij posten ook af en toe goede tips en het is gewoon een leuke blog. En iTalkToSnake's video's natuurlijk :)

    Uhu! Christina's vlogs zijn geweldig.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 18:02 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik heb even iedereen toegevoegd, dus niet schrikken.


    Felix

    Blijft er eigenlijk iemand op voor de midnight kick-off


    Ex astris, sciencia

    Ik heb zin in morgen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mulford schreef:
    Blijft er eigenlijk iemand op voor de midnight kick-off


    Ik zou wel willen, want 's nachts schrijf ik ook altijd het best, maar ik heb gewoon school. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wou dat ik mocht opblijven maar ik denk niet dat mijn ouders dan bepaald vrolijk gaan zijn...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mulford schreef:
    Blijft er eigenlijk iemand op voor de midnight kick-off

    Ik twijfel nog.

    Ik lees net dat er op tien minuten van mijn huis ook een kick-off is, maar mijn eigen stoel zit te lekker om op te staan.

    Wat ga jij doen? Opblijven? Het is wel vet om om precies twaalf uur het eerste woord te schrijven. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ik twijfel nog.

    Ik lees net dat er op tien minuten van mijn huis ook een kick-off is, maar mijn eigen stoel zit te lekker om op te staan.

    Wat ga jij doen? Opblijven? Het is wel vet om om precies twaalf uur het eerste woord te schrijven. (:

    Nee, dat mag ik volgens mij niet eens. Ik heb wel een netbook die ik kan mee smokkelen naar boven, maar 's avonds is mijn schrijven toch niet al te kwalitatief. Ik wapen me morgen wel met hopen cafeïne en een woordprocessor. Maar dat moet inderdaad wel vet zijn! Misschien dat ik op een kladblok meeneem om op papier te schrijven.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 19:25 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Nee, dat mag ik volgens mij niet eens. Ik heb wel een netbook die ik kan mee smokkelen naar boven, maar 's avonds is mijn schrijven toch niet al te kwalitatief. Ik wapen me morgen wel met hopen cafeïne en een woordprocessor. Maar dat moet inderdaad wel vet zijn! Misschien dat ik op een kladblok meeneem om op papier te schrijven.

    Haha, bekende smokkelwaar!
    Mijn schrijven vóelt 's avonds altijd heel kwalitatief, maar dat blijkt dan de volgende ochtend erg tegen te vallen. (Vooral handgeschreven shizzle trouwens.)
    Ik denk dat we dan allebei beter morgen kunnen beginnen, anders is het zo'n slechte start. (':

    EN VROEG NAAR BED ALLEMAAL ANDERS KAN JE MORGEN NIET MEER GOEDE ZINNEN SCHRIJVEN!


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Haha, bekende smokkelwaar!
    Mijn schrijven vóelt 's avonds altijd heel kwalitatief, maar dat blijkt dan de volgende ochtend erg tegen te vallen. (Vooral handgeschreven shizzle trouwens.)
    Ik denk dat we dan allebei beter morgen kunnen beginnen, anders is het zo'n slechte start. (':

    EN VROEG NAAR BED ALLEMAAL ANDERS KAN JE MORGEN NIET MEER GOEDE ZINNEN SCHRIJVEN!

    Als dat handgeschreven nog te lezen is, tenminste.
    Inderdaad! Ik heb dan nog het voordeel dat ik maandag pas weer school heb (Yay! Vakantie) en dus een hele dag lang kan schrijven.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb morgen nog twee SE's, dus ik blijf niet op hahah ;D Succes allemaal alvast! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.