• Na een lange tijd van verkiezingen is het nu eindelijk zover. De drie nieuwe bemiddelaars van Quizlet zijn nu bekend! De top 3 met de meeste stemmen van de poll zijn nu aangesteld als bemiddelaar.

    Aragog
    Mordin
    Pyromancer


    Gefeliciteerd!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Gefeliciteerd!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    CyberLord schreef:
    Gefeliciteeeerd *O* Alwin had ik al verwacht.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteerd Leute!


    No growth of the heart is ever a waste

    Gefeliciteerd! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Congrats!
    Ik had op Alwin gestemd, dus daar ben ik blij mee, en wie er voor de rest bij zouden zitten interesseerde me vrij weinig. C:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gosh. Ik zie dit topic nu pas aangezien gisteren mijn neefje werd geboren en ik vandaag op kraamvisite was.
    Jammer dat ik het niet ben geworden, maar ik ben nog veel blijer voor degene die het wel zijn. Ik had eigenlijk ook geen andere uitslag verwacht.
    Heel erg veel succes en ook veel plezier met jullie tijd als bemiddelaar! Dat Quizlet met jullie hulp een gezellige site mag blijven.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wiarda schreef:
    Ben ik overigens de enige die liever een andere kleur voor de bemiddelaars wil zien? Ik kan namelijk het verschil niet zien tussen een bemiddelaar en een user op wiens username ik heb geklikt. :')

    Ik zie ook geen verschil.
    Geen idee of dat aan de template ligt, of aan mijn slecht kleurenzicht.


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, net de drie waar ik tussen twijfelde om op te stemmen! Gefeliciteerd, welkom bij de crew en ik ben er van verzekerd dat jullie het fantastisch zullen doen! *O*

    Dankjewel. Ik zal mijn best doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Gefeliciteerd!


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Ligt het aan mij of veranderen de kleuren van de bemiddelaars steeds?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    Ligt het aan mij of veranderen de kleuren van de bemiddelaars steeds?


    Ze zijn al een tijdje blauw?


    #WWED - What Would Emma Do?

    BLOF schreef:
    Ligt het aan mij of veranderen de kleuren van de bemiddelaars steeds?
    Het ligt niet aan jou. Hij verspringt continu van groen naar blauw. Nu zie ik zelf al heel de tijd blauw, maar bij mn zus veranderd het ook continu.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?