• Ik praat nu met een vriend van me, en serieus, ik heb in m'n hele leven nog nooit iemand zo arrogant horen praten. Ik kan m'n laptop wel in mekaar slaan, zo boos ben ik. Meneer zit zelf in zijn 1e jaar scheikunde, en voelt zich heel wat ofzo. Even een paar quotes:

    'Deze studies mag je doen: lifesciences & technology, informatica, bouwkunde, wiskunde, natuurkunde, scheikunde De rest is bullshit en tijdverspilling.'
    'Psychologie is kinderwerk. Ik maakte een tentamen van mijn vriendin zonder te leren en ik had een 8.'
    'Bij bedrijfscommunicatie weet je in je tweede jaar master nog steeds niks, dat is echt de makkelijk-ervan-af-kom-studie.'
    'Ik krijg met mijn studie scheikunde voorrang op iemand die 2 economie-masters heeft afgerond bij een bank.'

    Dude, wat is er mis met jou? -_________-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Pak een groot dik boek met meer dan 500 pagina's . Sla met dat boek op zijn hoofd.


    Ik kan er ook niet tegen als mensen zo zijn (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    What dafug. Dat lijkt me zwaar irritant, zou het gesprek meteen afgekapt hebben.


    You are beautiful, you are love.

    Doe wat een keer een vriend van me heeft gedaan met een arrogant meisje uit onze klas: het wiskunde A boek met al je kracht naar haar arrogante rotkop slingeren. Het hielp:Y).


    The odds are néver in our favor.

    Ugh, ik kan mensen die zo doen echt niet uitstaan :/


    Caution first, always.

    Erg irritant. Ik vind dat altijd zulke eikels...


    I can't even think straight.

    Lol, serieus. Zulke mensen zijn soms wel leuk, dan gaan ze allemaal opscheppen over zichzelf. En geven ze grappig advies. En ik luister gewoon met vermaak.
    Maar je hebt ook van die mensen die alleen zelf praten en zichzelf goed voelen. Zulke mensen laten mij niet praten. En die haat ik... Voornamelijk omdat ik zelf ook zo ben soms.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zulke mensen lach ik enkel maar uit, want het zijn niet meer dan - hoe wij dat hier noemen - pipo's (clown)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat soort mensen leven in een andere wereld XD


    Life is hard and then we die

    Omnivium schreef:
    What dafug. Dat lijkt me zwaar irritant, zou het gesprek meteen afgekapt hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dafuq.


    Pretty is just a pretty word.

    Dat soort mensen moeten echt van 't dak af springen :') Ik kan er zo niet tegen. Die voelen zich beter dan alle andere mensen.


    To infinity and beyond •

    Vraag 't 'm/


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Vraag 't 'm/


    Al gedaan. Ik heb gezegd: dan zit jij daar straks leuk stofjes te maken en reacties te bekijken, maar wie verkoopt jou shit als er alleen nog maar beta-studies zijn, en wie schrijft de boeken waaruit jij nu scheikunde zit te leren?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nou, dan denk ik dat hij nooit naar de huisarts of naar de tandarts want die studies zijn dan volgens hem ook bullshit.

    Hij weet gewoon niet wat hij zegt. Hij heeft mensen nodig die andere opleidingen hebben gevolgd dan hem.


    Physics is awesome

    Wat 'n arrogante kwal.


    26 - 02 - '16