• Ik praat nu met een vriend van me, en serieus, ik heb in m'n hele leven nog nooit iemand zo arrogant horen praten. Ik kan m'n laptop wel in mekaar slaan, zo boos ben ik. Meneer zit zelf in zijn 1e jaar scheikunde, en voelt zich heel wat ofzo. Even een paar quotes:

    'Deze studies mag je doen: lifesciences & technology, informatica, bouwkunde, wiskunde, natuurkunde, scheikunde De rest is bullshit en tijdverspilling.'
    'Psychologie is kinderwerk. Ik maakte een tentamen van mijn vriendin zonder te leren en ik had een 8.'
    'Bij bedrijfscommunicatie weet je in je tweede jaar master nog steeds niks, dat is echt de makkelijk-ervan-af-kom-studie.'
    'Ik krijg met mijn studie scheikunde voorrang op iemand die 2 economie-masters heeft afgerond bij een bank.'

    Dude, wat is er mis met jou? -_________-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Een vriendin van mij is ook een beetje zo, wel wat minder erg, bij mij gaat dat mijn ene oor in, de andere uit, en ik probeer altijd eroverheen te praten.


    live the life you love

    Ugh, ik kan daar zó erg niet tegen. Ik had hem meteen afgekat denk ik!

    Slaan met die handel!


    Tijd voor koffie.

    Wauw, hoezo arrogant? xD Haha
    Volgens mij is hij wel vol van zijn studie? Ik vind het een beetje vreemd dat hij denkt dat zijn studie de beste is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gaat hij het vuil dan ook opruimen wanneer er geen vuilnismannen meer zijn?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik hou van psychologie!

    1. kijk naar je rechterhand.
    2.vouw je vingers.
    3.versnel je nieuwgemaakte vuis naar mens met domme uitspraken
    4.???
    5. profit!!!

    Nee, even serieus, wat een hater! :C


    'Sharon was here!'

    Ik weet niet of je die jongen nog wel een vriend van je moet blijven noemen.... Wat een arrogant, eigendunkerig menneke zeg...


    Bad decisions make good stories.

    Oh ja, van die bèta-studenten die dan menen dat alles wat geen wiskundige vaardigheden vereist, beneden hun niveau is. Dat je met zo'n kwal kunt praten, zeg. Ik had er allang wat van gezegd of het gesprek afgekapt.


    ars moriendi

    Marble schreef:
    'Ik krijg met mijn studie scheikunde voorrang op iemand die 2 economie-masters heeft afgerond bij een bank.'


    lol'd

    Denk niet dat die banken geïnteresseerd zijn in zijn scheikunde studie.

    Wat een kwal, zit zichzelf een beetje op te hemelen. Nou, misschien is hij wel heel onzeker van binnen.

    ugh, ik kan arrogante mensen echt niet uitstaan, krijg dan altijd zin om te kokhalzen.


    -

    Dan heb ik nog respect voor je dat je bevriend met hem bent, haha. Ik zou dat echt niet volgehouden hebben.


    † Love? I want to sleep.

    zulke mensen verdienen een high five
    ..
    in hun gezicht
    ..
    met een stoel


    BAM

    justZoey schreef:
    zulke mensen verdienen een high five
    ..
    in hun gezicht
    ..
    met een stoel


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nouja inderdaad wat vage gast. Zonder die andere studies zou zijn studie niet eens bestaan :). Ach hij komt er vanzelf nog wel achter.


    Can't control my second personality

    Daemon schreef:
    Pak een groot dik boek met meer dan 500 pagina's . Sla met dat boek op zijn hoofd.


    Ik kan er ook niet tegen als mensen zo zijn (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli