• Ik praat nu met een vriend van me, en serieus, ik heb in m'n hele leven nog nooit iemand zo arrogant horen praten. Ik kan m'n laptop wel in mekaar slaan, zo boos ben ik. Meneer zit zelf in zijn 1e jaar scheikunde, en voelt zich heel wat ofzo. Even een paar quotes:

    'Deze studies mag je doen: lifesciences & technology, informatica, bouwkunde, wiskunde, natuurkunde, scheikunde De rest is bullshit en tijdverspilling.'
    'Psychologie is kinderwerk. Ik maakte een tentamen van mijn vriendin zonder te leren en ik had een 8.'
    'Bij bedrijfscommunicatie weet je in je tweede jaar master nog steeds niks, dat is echt de makkelijk-ervan-af-kom-studie.'
    'Ik krijg met mijn studie scheikunde voorrang op iemand die 2 economie-masters heeft afgerond bij een bank.'

    Dude, wat is er mis met jou? -_________-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Al gedaan. Ik heb gezegd: dan zit jij daar straks leuk stofjes te maken en reacties te bekijken, maar wie verkoopt jou shit als er alleen nog maar beta-studies zijn, en wie schrijft de boeken waaruit jij nu scheikunde zit te leren?


    wat zei die daarop? XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik hoop heel hard dat hij het eerste jaar zakt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Je mag mijn Wetboeken wel gebruiken om hem te slaan, eentje heeft 2700 pagina's. :'D
    Ik vraag me af hoe hij het gaat maken, hij zal altijd mensen met andere interesse's en studies nodig hebben om te blijven functioneren.
    Of gaat hij dat ook allemaal zelf doen? Eigen rechtertje spelen, slecht hoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Merrow schreef:
    Zulke mensen lach ik enkel maar uit, want het zijn niet meer dan - hoe wij dat hier noemen - pipo's (clown)


    Okéé.. Ik lach me nu dood door jouw reactie. :Y)
    Pipo's? Hoe kwamen jullie daarbij?!?!? (nerd)


    Some people are art and do art at the same time

    Daemon schreef:
    Pak een groot dik boek met meer dan 500 pagina's . Sla met dat boek op zijn hoofd.


    Ik kan er ook niet tegen als mensen zo zijn (cat)


    •*• Lululu •*•

    'Ik krijg met mijn studie scheikunde voorrang op iemand die 2 economie-masters heeft afgerond bij een bank.'

    HAHAHA
    Als dat waar is, dan ben ik Mega Mindy!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    k zou echt allang gestopt zijn met prate hoor.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio