• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    Ik gaap, was net wakker. Ik pak mijn telefoon en sms Lizz. morning beauty! x. Ik grijns, was een gewoonte geworden om haar te smsen..
    Snel loop ik naar beneden en pak wat te eten..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik hoorde mijn sms'toon en snel las ik het sms'je waardoor ik glimlachte.
    Goodmorning honey, lekker geslapen? Kom je naar me toe of zal ik je ophalen?
    Glimlachend liep ik naar mijn kamer en trok een mooi jurkje aan. Snel deed ik wat make-up op en pakte nog wat in voor mee te nemen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kom je wel halen verstuur ik.
    Snel doe ik een zwarte jeans aan en een wit shirt. Ook doe ik snel mijn sneakers aan en loop dan de deur uit..


    El Diablo.

    Lizz
    ik glimlachte even ent pakte wat spulen al snel was hk klar en wabhte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik stop voor haar deur, en ik bel aan.
    Ik wacht en kijk even rond..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Toen Bella klaarkwam en even stopte om op adem te komen deed ik hetzelfde. Later ging ze verder en voelde ik weer een overweldigend gevoel in mijn buik ontstaan, ze bewoog wat sneller om me ook klaar te laten komen en nu werden alle gevoelens hevig en kwam ik schokkend en luid kreunend klaar. Ik ging uit haar en sloeg mijn armen om haar heen, zo dat ze op me kwam te liggen. Ik hijgde nog uit en genoot na van toe net. Het was echt heerlijk en geweldig met haar, zoals altijd. Ik trok de dekens over ons heen, want ik kreeg het nogal koud en streelde Bella's wang. 'Wat hou ik toch van je.' zei ik toen ik eenmaal weer bijgekomen was en ik keek haar verliefd aan. Ze was echt zo schattig. Ergens voelde ik me wel vermoeid, de hele dag waren er maar spanningen en voelde ik me echt rot en gekwetst. Gevoelens konden je ook aardig moe maken, zonder dat je iets deed. Ik hoorde ook nog toen Bella en ik bezig waren, dat ik een sms'je had gekregen. Maar dat zou vast wel niet belangrijk zijn, in ieder geval wilde ik deze avond van Bella genieten en geen drama hebben. Daarom keek ik niet op mijn mobiel, ik zou morgen wel kijken. Ik zuchtte vermoeid en tevreden vielen mijn ogen dicht. Ik was tevreden, omdat Bella hier nu bij me was en we de liefde bedreven hadden. Ik hoopte echt dat ze bij me zou blijven nu, en die Damian dumpte of zo. Eigenlijk wilde ik helemaal niet in slaap vallen, bang dat ze weer weg zou gaan. 'Blijf bij me,' zei ik slaperig, maar ergens zat er ook een beetje een wanhopige klank in. Ik wilde echt niet dat ze terug naar Damian ging. Ik hield echt van haar en ik wilde haar voor altijd bij me hebben. Met die woorden viel ik al snel in een diepe slaap, ik was echt kapot van deze dag.

    Kurt Hummel

    Hij kwam klaar in mijn mond, en ik voelde het goedje in mijn mond komen waarna ik het doorslikte en het nog even snel schoon likte. Blaine trok me nu op zich en sloeg zijn armen om me heen. Ik zoende hem liefdevol terug en keek hem verliefd aan. 'Ik hou ook van jou, Blaine.' zei ik gemeend en verliefd tegen hem. Ik hield echt heel veel van hem en deze avond was meer dan perfect. Ik moest lachen en keek op naar hem met glinsterende ogen uit geluk. 'Natuurlijk Blaine, dit is onze avond.' zei ik met een verliefde glimlach. Ik ging nu naast hem liggen zodat ik de sterrenhemel kon bekijken, maar nog wel in zijn armen lag. 'Ik zal dit nooit meer vergeten.' zei ik dromerig. Ik drukte een kus op zijn wang en bekeek nu samen met hem de sterrenhemel met een gelukkige glimlach op mijn gezicht. Op de achtergrond hoorden we krekels zingen en af en toe voelden we hoe een briesje wind onze huiden streelden. Maar omdat het warm was in Spanje, was dat aangenaam voor de verkoeling. De sterrenhemel was vol twinkelende sterren, die net zo twinkelde als mijn ogen op dit moment. Ik was ook zo gelukkig met hem. Ineens zag ik een vallende ster en keek ik verwonderlijk naar Blaine en lachte ik even. 'Doe eens wens!' kirde ik vrolijk, waarna ik snel mijn ogen sloot om iets te wensen. Eigenlijk hoefde ik al helemaal niets meer te wensen, ik had alles al wat ik wilde. Alles wat ik wilde was de jongen in wiens armen ik lag. Ik opende mijn ogen en ik keek hem weer verliefd aan, nadat ik toch een wens had gedaan.


    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Zwak glimlachend keek ik toe hoe hij inslaap viel en ik streelde zachtjes zonder dat hij wakker werd over zijn wang. Ik wou ook bij hem blijven net als hij, maar dat kon ik niet. Ik had Damian beloofd om terug te komen en ergens had ik er geen zin in en wou ik bij Finn blijven. Ik hield zielsveel van hem en ik kon echt niet meer zonder hem. Maar ik voelde ook wat voor Damian en ik wist echt niet wat precies, ik was gewoon in de war. Het deed pijn toe Finn zei dat ik bij hem moest blijven en ik hoorde dat er een beetje een wanhopige klank erin zat, wat me meer pijn deed. Ik zuchtte pijnlijk en keek naar zijn slapende gezicht. Voorzichtig druk ik een kus op zijn wang en ging voorzichtig uit bed. Ik stopte hem goed in bed, zodat hij geen koud had en kleedde me snel om. Ik kon niet zomaar weggaan en niets zeggen. Ik pakte een papiertje en een pen en schreef een briefje voor Finn.

    ‘Lieve Finn,

    Het spijt me. Ik weet wat je zei tegen me dat ik bij je moest blijven, maar dat kan niet. Ik wil het heel graag, maar als Damian erachter komt waar ik ben dan ontstaat er weer een drama, waar ik helemaal geen zin in heb. Hopelijk jij ook niet. Ik heb al tegen hem gelogen. Ik zei dat ik naar Kurt ging, maar ik ging naar jou. Ik vond het heerlijk met je en je moet weten dat ik van jou ben en niemand anders. Jij had al die tijd gewoon gewonnen en je zal me nooit kwijt raken. Ik ben gewoon zo in de war, maar ik weet dit, dat deze avond helemaal geen vergissing is geweest en dat dit de mooiste avond is en vooral dat we samen waren en de liefde bedreven.

    Ik heb nog iets voor je, als aandenken voor deze avond. Ik hou van je, Finn. Zal ik altijd blijven doen.

    Hou van je,

    Xx Isabella’


    Glimlachend keek ik naar het briefje en legde die op het nachtkastje neer. Speels trok ik mijn bikinibroekje uit, zodat ik alleen een rokje nog aan heb en legde mijn broekje naast het briefje, zodat hij mijn ‘aandenken’ zag. Ik keek even naar Finn die nog vredig lag te slapen en liep zachtjes en snel naar Emily. Ze lag ook nu lekker te slapen en ze bromde zachtjes, wat zo schattig was. Ik legde haar goed en deed de dekentje goed om haar heen en gaf haar een kus op haar wangetje. ‘Ik hou ook van jou, Emily’ fluister ik zachtjes en keek teder naar haar. Vervolgens keek ik nog even rond en liep naar de deur en deed hem open. Ik deed de nachtlampje uit, zodat het donker was en deed de deur vervolgens dicht. Heel snel liep ik naar mijn eigen kamer en deed mijn kleding uit en ging snel even douchen. Paar minuten later stapte ik weer eruit en droogde me af en deed me ondergoed en nachtjapon aan. Snel deed ik even mijn haar goed en liep nu rustig naar Damian’s kamer. Ik had er helemaal geen zin in en werd zenuwachtig. Ik moest gewoon rustig blijven en hem tevreden houden. Ik klopte tegen de deur en deed hem open en zag Damian tv kijken. ‘Heey’ zeg ik glimlachend en ging naar binnen.

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen om Kurt en deed toch ook maar een wens. Ik kijk hem lief aan en zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen. Ik hield ziels veel van deze jongen en ik kon echt niet zonder hem. Hij was mijn leven en ik wist dat ik dit vaker zei, maar ik meende het elke keer. Ik was gewoon zo gelukkig en ik straalde dat ook. Ik bekeek hem lief en dromerig keek ik diep in zijn ogen. ‘Je maakt me echt zo gelukkig, Kurt. Ik hou zoveel van je en deze avond is meer dan perfect’ zeg ik gemeend en verliefd. Deze avond was nog perfecter dan dat ik had gehoopt. Dit was gewoon de mooiste uit ons leven en natuurlijk ook dalijk de huwelijksnacht en de bruiloft zelf. De enigste ding wat ik wou is dat Kurt gelukkig was met mij. Ik keek even naar de sterren en bewonderde ze één voor één. Ik kon nog steeds niet geloven dat ik Kurt dalijk als mijn echtgenoot zag en dat we samen een nieuw leven samen gingen opbouwen. Ik was zo blij dat hij mijn ware liefde was. Hij was geweldig meer dan geweldig en accepteer hem hoe hij gewoon is. Alles aan hem was schattig of lief. Zijn gekir was helemaal schattig zo zag je tenminste dat hij het leuk vond of iets interessant hoorde of iets anders. Ik streelde met mijn hand zijn rug en draaide me om naar hem, zodat ik naar zijn gezicht toe lag. Het was allemaal zo perfect. De bos om ons heen, de meer die aan de land grensde waar we lagen. Maan en sterren die schitterde en die mooi op de meer schitterde. Zacht geruis van diertjes of krekels. En de kaarsjes die mooi de plek verlichte. Ik kijk hem glimlachend aan en zoen hem zachtjes weer. ‘Deze vakantie word de mooiste vakantie uit je leven, Kurt. En morgen gaan we ook samen dingen doen’ zeg ik glimlachend en kreeg een idee. Plagend grijnsde ik en stond op en tilde Kurt op, zodat hij in mijn armen lag. Snel liep ik naar het water toe en gooi hem erin, waarnaar ik in het water loop naar Kurt toe.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Ik was zo verdiept in de film, toen Bella ineens binnekwam. Meteen kon het me niet meer schelen wat er gebeurde in de film en keek ik glimlachend naar haar. Ik was blij dat ze weer terug was, ik had haar gewoon echt gemist. Ook al was het maar een kort avondje. 'Heey.' zei ik lief terug, waarna ik haar begroette met een kus en haar naast me op bed trok. De televisie zette ik nu uit, omdat ik daar toch geen aandacht meer aan zou besteden. 'Was het leuk?' vroeg ik aan haar, ik vond het maar niks dat ze omging met die homo's. Ik wilde helemaal niet aardig naar hen doen, maar omdat Bella bevriend met ze was moest dat wel. Ik trok haar nu op mijn schoot en zoende haar hartstochtelijk op haar lippen en streelde zachtjes haar rug. 'Ik heb je echt gemist,' zei ik grijnzend. 'Wat erg is, aangezien je maar een avondje weg was. Moet je nagaan wat voor effect je op me hebt.' zei ik lachend tegen haar, waarna ik even nadacht. Eigenlijk wilde ik haar vragen om mijn vriendin te worden, maar ik was bang om haar af te schrikken. Dat was dus echt niet mijn bedoeling en dat zou ik echt nooit willen doen.

    Kurt Hummel

    Glimlachend en verliefd keek ik naar hem, nadat hij zich omgedraaid had naar mij. En even was het nu stil en bekeken we elkaar stilletjes. Ik vond hem zo geweldig, hij was mijn leven en alles voor me. Echt mijn ware liefde en ik zal voor altijd van hem blijven houden. Hij maakte me gewoon altijd aan het glimlachen van geluk. Ik vond het leuk omdat hij zo mannelijk was. Hij was stoer, sterk maar tegelijkertijd ook zo schattig en lief. Ik vond het altijd zo sexy als hij sportte, als zijn haren dan warrig waren, zijn lichaam bezweet was. En oh, als zijn gespierde bovenlichaam bloot was. Hij was gewoon perfect, en ik hield zielsveel van hem. Ik hoorde wat hij zei en glimlachte stralend. 'Dit is nu al de vakantie uit mijn leven, Blaine.' zei ik naar waarheid. Ik voelde me net als een emmer die overspoelde van geluk. Ineens grijnsde Blaine plagend en tilde hij me op zodat ik in zijn armen lag. Een beetje verbaasd sloeg ik mijn armen om zijn nek, maar ineens gooide hij me in het water. Met een plons belandde ik in het water, waardoor ik automatisch kopje onderging. Snel zwom ik weer naar boven en keek ik Blaine nep-boos aan. Ik streek mijn haren uit mijn gezicht en toen hij bij me was gaf ik hem een speelse duw. 'Je bent gemeen.' zei ik met een pruillip. Ik wilde hem ergens graag terug plagen, maar ik wist niet hoe. Ik was nou eenmaal niet sterk genoeg om hem onderwater te duwen of iets.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [wilt logan ook reageren=) ga z ff kaper

    Lizz
    Snel ren ik de trap af en omhels hem als ik de deur open getrokken heb.
    'argh ik verga van de zenuwen" zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Waarom' grijns ik.
    Ik sla een arm om haar heen en loop verder.


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik giechelde en streelde over zijn wang. Ik voelde me nu gewoon ongemakkelijk maar liet niets merken. En ik was nu helemaal niet mezelf, ik giechelde bijna nooit of weleens als ik verlegen was, maar nooit zo. 'Het was leuk. We hebben films gekeken en gepraat' loog ik tegen Damian. 'En heb even snel nog gedoucht, daarom zijn mijn haren nog een beetje nat' zei ik normaal, dat was wel waar. Ik gaf een kus op zijn wang en leunde tegen hem aan. Ik bekeek hem even en zuchtte zachtjes, zodat hij het niet merkte. Ik miste Finn en wou op zijn schoot en armen zitten. Ik vond Damian echt leuk, hij was lief, aardig, vol zelfvertrouwen, vertelt zijn mening en is gewoon geweldig in omgang. 'Wat was je aan het kijken?' vroeg ik om een andere onderwerp te wisselen en kijk hem benieuwd aan.

    Blaine Anderson:

    Kurt gaf me een speelse duw en ik hoorde wat hij zei. Onschuldig keek ik hem aan en sloeg mijn armen om hem heen. 'We moesten gewoon eventjes afkoelen na onze hete seks samen' zeg ik onschuldig en glimlach lief. Ik laat mijn handen naar zijn bovenbenen glijden en tilde hem op, zodat hij met zijn benen om mijn middel sloeg en zijn armen om mijn hals. Met één hand hield ik hem bij zijn kont vast en de andere bij zijn rug. Ik wou dat deze avond nog lang niet afgelopen was. Ik wou gewoon van Kurt genieten, want zodra we weer in de villa waren. Waren er weer mensen om ons heen die ons nodig hadden. Ik vond het helemaal niet erg als het Emily, Finn of Bella was, zij gaven echt om ons en wij hun. Maar de rest keek niet eens om naar ons. Ik keek in Kurt's zijn blauwe ogen en keek er verliefd in. 'Wat doe je toch met me' zeg ik zachtjes en verliefd. Ik zocht zijn lippen op en zoende hem liefdevol. Ik trok hem dicht tegen me aan en woelde door zijn haren met mijn ene hand. Mijn lippen verplaatste ik naar zijn nek en gaf daar tedere kusjes. Ik kon gewoon echt niet van Kurt afblijven. Hij was echt gewoon verslavend en onweerstaanbaar. 'Waarom ben je zo lekker?' vraag ik mompelend tegen zijn huid aan en ging verder kusjes geven.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    'Eén of andere actiefilm, maar jij bent veel interesanter dan die film.' zei ik grijnzend tegen haar, ik zoende haar hartstochtelijk op haar mond en bekeek haar even, ze was echt prachtig en perfect en ik hield van haar. Ik legde haar voorzichtig en teder op bed en ging naast haar liggen. Mijn shirt was omhoog gekropen zodat mijn strakke onderbuik zichtbaar was. Ik sloeg mijn armen om haar heen en zoende haar nogmaals teder. 'Ik hou van je, Bella. Je bent echt mooi.' mompelde ik, ze was echt prachtig en ik was echt blij dat ik haar had. Nouja, 'soort van' had. In ieder geval wilde ik echt wel haar vriend worden en zou ik dat vroeg of laat ook echt worden. Ik zou haar niet laten gaan en ik wist gewoon dat ik haar zou krijgen. Ze hield ook van mij en vond mij volgens mij ook helemaal geweldig.

    Kurt Hummel

    Ik grijnsde door wat Blaine allemaal deed en zij en zoende hem terug. Hij trok me nu dicht tegen zich aan en woelde door mijn haren. Nu vond ik dat niet erg, omdat mijn haren toch al nat waren en uit model waren. Hij verplaatste zijn lippen naar mijn nek, waardoor er meteen een heerlijk gevoel ontstond binnenin me. Ik hoorde wat hij zei, mompelend tegen mijn huid aan, waardoor ik kippenvel kreeg. 'Jij bent het lekkerst, Blaine.' zei ik een klein beetje hees. Hij kon me serieus zo gek maken hiermee, en dat wist hij maar al te goed. Ik streelde met mijn handen zijn vochtige krullen en streelde daarna zijn nek en via zijn ruggengraat naar beneden. Blaine was echt onweerstaanbaar en zo lekker. Het was als een verslaving, als je er eenmaal aan begint kun je niet meer stoppen. En dat had ik ook bij Blaine. 'Je bent zo onweerstaanbaar.' fluisterde ik zacht en zwoel tegen hem. Ik wilde het liefst helemaal niet teruggaan naar de villa. Iedereen had altijd alles van ons nodig en wij kregen nooit iets terug. Ik vroeg me af, wanneer mensen iets terugdeden voor ons. Als voorbeeld was er Rachel, ik was er altijd voor haar en toen ik het moeilijk was dacht ze alleen voor zichzelf. Nu zou ik er ook niet meer zo snel zijn voor haar. Maar wel voor de mensen die er ook altijd voor mij waren. En ik wist wie dat waren en ik hield onverdragelijk veel van ze.

    [@MissStoran: Privébericht.]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 17:49 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [kga m ff lezen cheyl
    Lizz
    "waarom?" niet gelovig kijk ik hem aan.
    Hij wist dat ik onzeker was en ik zou gaan zingen wat het hele land kon zien.
    Ik grinnik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik zucht even.
    'Ik kan je niet overtuigen' lach ik, en kijk haar aan...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik even "aghhh kom we gaan" misschien werd ik wat rustiger als we er al waren.
    Ik rende naar boven en pakte mijn gitaar en mijn tas en liep terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik lach en loop verder.
    Uiteindelijk komen we aan, en ik kijk breed grijnzend naar Lizz..


    El Diablo.