• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    'Ofcourse' glimlach ik.
    Ik streel even over haar wang, en druk een kusje op haar lippen..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Vaag voelde ik iemand over mijn rug wrijven en door mijn haar woelen. Ik maakte een tevreden geluidje in mijn slaap, omdat ik wist dat het Blaine was. Nu voelde ik ook licht in mijn gezicht schijnen en opende ik knipperend mijn ogen en keek ik recht ik Blaine's gezicht. 'Wel, goedemorgen.' grinnikte ik nog slaperig waarna ik even in mijn ogen wreef. Ik had heerlijk geslapen en heerlijk gedroomd over Blaine, maar die droom zou ik lekker voor mezelf houden. Ik voelde me echt heel erg gelukkig en gisteren was simpelweg niet te beschrijven. Het was prachtig en zo leuk en romantisch. Ik zou die avond voor altijd blijven herinneren en ik zal het zeker nooit meer vergeten. Ik keek nog steeds naar Blaine en begon speels te glimlachen en kroop nu helemaal op hem zodat ik hem gemakkelijk een kus kom geven op zijn lippen. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg ik lief aan hem, waarna ik speels door zijn krullen woelde. Zijn krullen waren nu nog zichtbaarder en ik vond dat alleen maar leuk. Ik voelde me ook opgelucht, omdat we gesproken hadden over onze toekomst en nu gewoon alles met elkaar bespraken wat ons dwars zat. We kropten nu niets meer op voor elkaar en daar was ik heel blij mee. Blaine wist nu al mijn angsten en onzekerheden en ik de zijne. Ook al had Blaine niet veel om onzeker over te zijn. Hij was zo mooi en ik vond hem prachtig. Iedere keer als ik hem zag sloeg mijn hart een paar tellen over. Het moment werd verstoord omdat mijn maag luid begon te knorren en ik merkte dat ik vreselijke honger had. Beschamend legde ik mijn hand op mijn buik en lachte ik zachtjes. 'Zullen we eten?' vroeg ik vervolgens.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Kurt werd wakker door mijn gestreel en door de zon. Ik zag hem knipperen en keek gelijk naar mij, waardoor hij glimlachte en ik glimlachte lief terug. Ik voelde dat Kurt op me kroop en een kus op mijn lippen drukte. Ik sloeg gelijk mijn armen om hem heen en zoen hem terug. 'Ik heb heerlijk geslapen, kan ook niet anders aangezien ik bij jou lig' zeg ik lief en gemeend en kijk hem glimlachend aan. Hij woelde door mijn rkullen, die jongen kon er echt niet van afblijven, maar liet het zo. We hoorde zijn maag knorren en ik lachte en Kurt ook. 'Is goed, ik heb eerlijk ook honger' zeg ik beschamend en mijn maag knorde nu ook. Aangezien ik aan eten dacht. Ik ging overeind zitten en hielp Kurt uit bed en snel pakte ik een shirt en trok het aan. Hand in hand liepen we naar één van de keukens wat de villa had. Ik had gezien dat hij twee of drie keukens had en dat was echt niet normaal. 'ik wil wel jou eten' plaagde ik Kurt en snel deed ik mijn armen om hem heen, toen we bij de keuken waren. Ik plantte kusjes in zijn nek en trok hem dicht tegen hem aan. 'Ik hou zoveel van je en ik kan echt niet van je afblijven' mompelde ik tegen zijn huid aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik ga even eten, kom zo terug. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    We kwamen aan bij de keuken en ik moest lachen en blozen toen ik hoorde wat Blaine plagend tegen me zei. Hij sloeg zijn armen om me heen en drukte kusjes in mijn nek. Meteen weer voelde het goed en heerlijk aan. Ik sloeg mijn armen nu ook om zijn middel en genoot van zijn kusjes. Stiekem liet ik mijn hand afglijden naar zijn kont en kneep ik er plagend in. Ineens duwde iemand ons, waardoor ik bijna mijn evenwicht verloor maar nog net Blaine kon vastpakken. Ik zag dat het Damian was en keek hem boos aan. Ik hoorde wat hij zei en dat hij ons dreigend aankeek. ´Blaine en ik zitten aan elkaar wanneer we dat zelf willen, of je dat nu leuk vind of niet.´ zei ik op een normale manier terug. ´Zei je wat tegen mij, homo?' vroeg Damian nu dreigend en woedend. Hij zette een paar stappen in onze richting en keek ons dreigend aan. Nu begon ik toch wel bang te worden en zei ik niets meer terug. Ik was wel gewend aan zulke mensen en liet vaak over me heen lopen omdat ik er toch niet meer aan kon veranderen. Ik hoopte dat hij ons niets deed.

    Damian Furioso

    Ik opende mijn ogen en keek meteen naar Bella, die nog diep lag te slapen. Ik drukte een kus op haar haren en ging voorzichtig uit bed om haar niet te wekken. Ik had redelijk veel honger en besloot om alvast te ontbijten. Ik trok mijn kleding aan en liep naar de dichtstbijzijnde keuken. Meteen ging er een misselijk gevoel door me heen omdat ik die homo´s zag kleffen. Ik raakte er echt door geïrriteerd en nu besloot ik er echt iets van te zeggen. Ik duwde ze aan de kant, zodat ik er door kon en keek ze boos aan. ´Doe dat lekker ergens anders of zo.´ gromde ik met een dreigende blik in mijn ogen. ´Blaine en ik zitten aan elkaar wanneer we dat zelf willen, of je dat nu leuk vind of niet.´ zei Kurt nu tegen mij. Ik zette dreigend een paar stappen in hun richting en keek ze boos aan. ´Zei je wat tegen mij, homo?' vroeg ik nu dreigend en woedend. Wat dachten ze nou? Dat ze terug konden praten tegen me? Ik zou ze gerust slaan, als dat nodig was.

    [Smakelijk!]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 13:48 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde dat Kurt plagend en stiekem in mijnkont kneep, voordat ik er wat op kon zeggen. Werden we geduwd door Damian. Hij keek ons boos aan, waardoor Kurt en ik ook boos naar hem keken. Ik hoorde wat Kurt daarop zei wat Damian zei en Damian werd woedend en dreigend deed hij stappen richting ons. Ik zag dat Kurt bang werd, maar ik werd al helemaal niet bang. Ik duwde Kurt voorzichtig maar toch stevig weg, zodat hij veilig uit Damian bleef en ging beschermend voor hem staan. ‘Ja, hij zei wat’ zeg ik woedend terug en kijk hem dreigend aan. ‘Als je het niet bevalt, keer je je rug toe naar ons en loop weg’ zeg ik vervolgens boos. Ik was echt niet meer bang voor deze mensen. Sinds ik nu boksen doe en weet dat ik iemand aan kan, was ik niet bang en mensen onderschatten me echt veel te snel.

    (Dankje!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    'Het bevalt me zeker niet, nee.' gaf ik boos toe, waarna ik Blaine dreigend aankeek. 'Maar wrijf het verdomme niet in mijn gezicht, het is gewoon walgelijk.' siste ik naar ze. 'We weten alle drie dat ik jullie twee zo in elkaar geslagen heb, dus je kunt maar beter niet zo stoer doen.' siste ik boos tegen Blaine. Serieus, ik had ze toch zo op de grond en als Blaine dacht dat hij me aankon, dan was hij echt naïef. 'Je bent maar een homo.' zei ik waarna ik een spottend lachje liet vallen, maar daarna weer serieus en dreigend werd. 'Dus tenzij je graag wilt dat jullie problemen krijgen met mij, kunnen jullie maar beter oprotten hier.' zei ik wat harder en bozer tegen ze, en ik zette nog wat stappen in hun richting.

    Kurt Hummel

    Blaine duwde me voorzichtig, maar ergens toch stevig weg zodat ik op een veilig afstand stond van Damian en hij ging beschermend voor mij staan. Ik hoorde wat Blaine zei en hoe Damian daarop reageerde. Hij werd steeds bozer en hij maakte me echt bang door wat hij zei. Blaine was sterk en hij kon heel goed boksen, Damian onderschatte hem. Maar ik wilde niet dat ze zouden vechten. Ik haatte geweld en dadelijk raakte Blaine toch gewond. Ik vond dit echt niet leuk, maar ik zei niets en keek angstig toe naar wat er zou gebeuren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik maakte zelf ook een spottende lachje. 'Jij mij aankunnen' zeg ik spottend. 'Jij onderschat mij veel te snel. Denk je echt dat jij mij aan kunt. Damian ik zit al vier jaar op boksen. Ik heb wel betere tegenstanders gehad dan jij. Jongens die wel sterker zijn dan jij, dus ik ben maar een homo die slap is' zeg ik woedend en duwde hem hard weg, zodat hij tegen de koelkast aanknalt. 'Jij bent al helemaal niet goed voor Bella. Ze verdient beter iemand, zoals Finn. Hij is tenminste echt een man en jij bent maar een jochie' zeg ik woedend. En doe stappen naar achteren om me zo te beschermen. Ik kijk goed hoe hij nu reageerde en hoe hij bewoog zodat ik makkelijk kon ontwijken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik werd wakker door Emily, die hard begon te huilen en kreunde vermoeid. Ik keek op de klok en zag dat Emily lang uitgeslapen had. Meteen keek ik of Bella naast me lag en meteen kreeg ik een ongelukkig gevoel in mijn maag. Ze was dus weggegaan, of het was een droom. Ik stapte uit bed en trok snel wat kleding aan. Ineens viel mijn oog op een briefje en las ik het. Er ontstond een glimlach op mijn gezicht bij het lezen en ik pakte haar bikinibroekje en schudde lachend mijn hoofd. Ik voelde me ergens opgelucht dat het geen droom was en dat ze ook van mij hield. Maar ergens zat het me dwars dat ze naar Damian gegaan was. Het briefje vouwde ik netjes op en stopte het in een la, samen met het bikinibroekje en haalde Emily uit haar bedje, waardoor ze meteen stopte met huilen. Ik verschoonde snel haar luier en liep daarna naar de keuken om haar flesje op te warmen. Toen ik daar kwam hoorde ik geschreeuw van Damian en zag ik dat hij hard wilde uithalen naar Blaine, die ontweek. Hij zt natuurlijk op boksen en kondat gemakkelijk. Daarna liep Damian naar Kurt en duwde hij hem op de grond. 'Hey!' riep ik boos, waardoor Damian opkeek. 'Is het nu klaar?!' vroeg ik woedend aan hem, waardoor ik hem een duw terug gaf, en even naar Blaine keek en Emily snel aan Kurt gaf. 'Kurt, ga even weg met haar.' zei ik snel. Als het moest zouden Blaine en ik hem samen wel aankunnen.

    Damian Furioso

    Ik kwam nu tegen de koelkast aan en keek nu woedend maar Blaine. 'Oh dus jij denkt dat!' schreeuwde ik nu naar hem. 'Jij hebt nu een serieus groot probleem.' siste ik schreeuwend. Wat dacht hij wel?! Ik wilde naar hem uithalen, maar hij ontweek. Ik zag Kurt staan en duwde hem dan maar op de grond. Ineens kwam Finn en duwde hij me weg. 'Kan het homootje het niet alleen?' vroeg ik spottend.

    Kurt Hummel

    Bang keek ik toe naar wat er gebeurde. Ineens wilde hij Blaine slaan, maar hij ontwerk gelukkig. Damian liep daarna naar mij waardoor ik bang werd en duwde me waardoor ik op de grond viel. Ineens kwam Finn er tussen en hoorde ik wat hij zei en gaf Emily aan mij. Ik stond op en liep zo snel als ik kon op zoek naar Bella. Ik had haar gevonden in Damian's kamer. 'Bella! Je moet komen!' riep ik haar wakker, dadelijl gingen ze vechten!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik ontweek behendig zijn slag en wou zelf nu een stomp geven, maar Damian duwde snel Kurt op de grond. Dat moest hij echt niet doen. Finn kwam snel en hij duwde Damian weg en ik hoorde wat ze zeiden. 'Het homootje kan het prima alleen' zeg ik woedend. Hij moest echt van Kurt afblijven en ik balde mijn handen tot vuisten. Ik keek even naar Finn die naar mij keek en Finn gaf snel Emily aan Kurt. Kurt liep snel weg. 'Jij onderschat mij echt jongen, ik kan je prima aan' zeg ik woedend. Zonder nog iets te zeggen, sloeg ik hard recht in Damian's gezicht. Ik was het nu echt zat. Ik was klein en mensen denken dat ik niet sterk was, maar ik was echt wel sterk. Damian deed automatisch een paar stappen naar achteren en boog, vanwege dat ik in zijn gezicht raakte. Ik deed snel weer een paar stappen naar achteren, dat was automatisch aangezien met boksen en keek gewoon toe hoe het nu verloopt. Ik moest me echt inhouden om zijn bek niet dicht te rammen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik schrok wakker door een stem en werd gelijk wakker. 'Wat, waar, hoe?' vroeg ik slaperig en keek naast me. Ik zag Damian niet naast me liggen en keek de andere kant op, waar ik Kurt met Emily zag en die helemaal overstuur was. Gelijk werd ik wat helder en kijk hem bezorgd aan. 'Wat is er aan de hand, Kurt?' vroeg ik bezorgd en stond op. Ik streek mijn nachtjapon goed en deed mijn haar snel in een staart. Wat was er aan de hand? Zou het toch niet zijn dat Finn en Damian aan het vechten zijn en waar was Blaine? Nu werd ik toch wat onrustig en kijk Kurt aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz ik glimlach dankbaar naar hem en voel kippenvel als hij met zijn vinger over mijn wang aat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grijns lichtjes en zak wat onderuit.
    'Dus.. wat gaan we doen?'


    El Diablo.

    Damian Furioso

    Blaine sloeg mij en meteen kreunde ik pijnlijk, en boog ik voorover. Even had ik rust nodig en al gauw reageerde ik terug en stompte ik hem vanuit een verassende beweging hard in zijn maag, maar werd nu achteruit getrokken door Finn, die me stevig vasthield. Ik rukte me hard los, waarna Bella en Kurt binnenkwamen. Meteen stopte ik waar ik mee bezig was en keek ik ze aan.

    Finn Hudson

    Ik moest mijn lach in houden omdat Blaine hem
    Zo hard sloeg en zag hoe hij erop reageerde. Nu stompte hij ineens Blaine in zijn maag en pakte ik meteen Damien vast om hem naar achteren te trekken. Ergens deed ik het voor Damian. Dadelijk werd hij in elkaar geslagen door Blaine. En dat zou Bella echt niet trekken. Dus in principe deed ik het door Bella.

    Kurt Hummel

    'D-damian,' bracht ik enkel uit, ik wist niet precies hoe ik dit moest vertellen dus ik trok haar mee naar de keuken. Ik keek een beetje angstig naar Blaine en liep meteen naar hem toe.

    ( Over je mailtje, is goed!)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde pijnlijk en stond nu voorover en plaatste mijn hand op mijn buik. Die klootzak gaat eraan en ik keek woedend naar hem, maar opeens zag ik dat Damian ergens anders keek. Ikzelf rechte pijnlijk mijn rug op en zag dat Bella en Kurt er waren. Kurt liep naar me toe en keek me angstig aan. Ik glimlachte zwak, dat er niets was en wreef over mijn buik, die zeer deed. Mijn armen sloeg ik om Kurt, maar Emily zat er natuurlijk tussen, dus ik had hem maar half vast. Ik luisterde toe hoe Bella hierop reageerde en keek naar Damian, hoe hij hier uit gaat lullen. Maar ik zou Damian vroeg of laat krijgen. Hij moest van Bella, Kurt en Finn afblijven. Ik keek maar toe en luisterde verder.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Verward keek ik hem aan, zonder nog iets te zeggen trok Kurt me mee naar de keuken. Waar ik de jongens aan tref. Blaine stond voorover gebogen en kreunde pijnlijk. Finn had Damian vast en Damian rukte zich los uit Finn's greep en keek naar mij. Kurt liet me los en liep naar Blaine toe. Ik kijk naar Damian die op zijn wang een rode gloed had, blijkbaar had Blaine hem geslagen. Onderzoekend keek ik naar de situatie en alles viel op zijn plaats. Ze deden dit voor mij en zeiden niet dat ze elkaar mochten. Natuurlijk wist ik dat Finn en Damian niet elkaar mogen, maar Kurt en Blaine mochten Damian niet en andersom. Alles werd nu duidellijk voor voor me en opeens krijg ik een misselijk gevoel in mijn buik en een beetje duizelig, maar ik negeerde het. Ik keek weer naar Damian en mijn ogen vulden met tranen. 'Waarom loog je tegen mij?' vroeg ik verstikt en moest me inhouden, doelend dat hij Kurt en Blaine niet mocht. 'Waarom zei je niet eerlijk dat je hun niet mocht?' zei ik gekwets en duidelijk tegen Damian.

    (Oke is goed! (: )

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 18:53 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Liz
    ehm gen idee glimlach ij en kyk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan