• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Lizz
    ik glimlach " normaal helpen paracetamols maar het voelt nu alsof ik iets verkeerds genomen heb' ik zucht weer even en geniet van zijn aanrakingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik knik afwezig en kijk naar Lizz.
    ik denk er opeens aan, met alle meiden die voor me werken heb ik nog een relatie...


    El Diablo.

    Lizz
    ik zie hem naar me kijken en voel mijn wangen rood kleuren. 'heb je veel vriendinen voor mij gehad?' vraag ik niewschierig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Euh, denk het, ligt eraan wat je veel noemt' zeg ik.
    Ik kijk haar aan en glimlach zwak..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Dat zeg ik niet' zeg ik rustig, nadat hij dat allemaal zei. 'Ik zeg niet dat je niet goed genoeg voor me bent. Het is gewoon dat je niet correct handelt en wat je allemaal zegt niet duidelijk is' vertel ik aan hem. 'Ik weet het ook allemaal niet meer, Damian' zeg ik zuchtend en ging weer zitten en wreef over mijn buik. 'Ik maak jullie twee gewoon ongelukkig en het spijt me echt dat ik zo deed tegen jullie allebei. Ik ben de gene die niet goed genoeg is voor jullie beiden' zeg ik naar waarheid en hield voor de rest mijn mond. Ik was gewoon niet goed voor hun, ik was gewoon in de war en binnen in was ik een puinzooi. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen of moest zeggen. Vroeger was ik totaal niet zo en wist ik alles op wat ik moest antwoorden nu wist ik het niet. 'Jullie verdienen iemand beter dan ik en dat meen ik. Ik ben gewoon een wrak' zeg ik zachtjes en zuchtend. Ik sloeg ook mijn ogen neer en wachtte maar op zijn reactie.

    Blaine Anderson:

    'Jij bent pas lekker' mompelde ik tegen zijn warme huid aan en gaf nog steeds kusjes. Ik kreeg kippenvel door zijn strelingen en plaatste mijn lippen nu op zijn lippen en zoende hem liefdevol. Ik klemde hem stevig tegen de deur aan en liet mijn handen afgaan naar heupen en streelde zachtjes en liefdevol daar. Vervolgens liet ik ze naar zijn onderbuik glijden en streelde daar de hele tijd. Met mijn onderlichaam duwde ik nu stevig en verlangend tegen de zijne. Ik werd langzamerhand steeds opgewonder en mijn geslachtsdeel begon al te groeien door zijn strelingen en mijn handelingen. Elke druk werd het steeds meer kriebeliger in mijn onderbuik en kreunde zachtjes uit genot. 'Ik hou van je' zeg ik tussen het zoenen door.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    ik knik even, ik wist heus wel dat hij met meerdere meisjes heeft gehad, hij was voor mij de eerste. 'ik ga nog een paracetamol paken' en glijd onder mijn dekens vandaan. Teveel was niet goed maar nog een kon vast geen kwaad. Snel nam ik hem in en liep terug terwijl ik in mijn hoofd lichter werd. Met mijn hoofd ging ik op zijn borstkast liggen en doezel wat weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damian Furioso

    Ik bleef stil en keek haar niet meer aan, simpelweg omdat ik geen idee had wat ik moest zeggen. Moest ik haar nu zeggen dat het niet uit maakte? Ik voelde me gewoon zo beledigd, mijn ego was gebroken en ze had mijn 'trots' gestolen. Nog nooit was ik 'gedumpt' door een meisje. En om heel eerlijk te zijn, maakte dat me echt vreselijk chagrijnig. Ik had gewoon een ego en ik vond dit echt niet leuk. Ik won altijd, ik kreeg altijd het meisje als ik dat wilde. En zodra ik een meisje zat was, dumpte ik haar zo snel als ik kon weer. Maar dit was zelfs voor mij nieuw. 'Sorry, maar ik kan dit niet,' zei ik, doelend op haar zwangerschap. En met die woorden draaide ik me om en liet ik haar alleen achter en liep ik naar mijn kamer toe om mijn spullen in te pakken. Al snel had ik alles en had ik ook een taxi gebeld die me naar het hotel zou brengen. Ik zou natuurlijk niet voor lang weg zijn, maar gewoon om even te denken. Ik moest alles op een rijtje zetten. Ik stapte de taxi in, die me naar mijn tijdelijke hotel bracht.

    Finn Hudson

    Zodra ik hoorde dat Damian wegliep, liep ik even naar de keuken toe zodat hij er niet achter kwam, dat ik alles gehoord had. Ik vond het best egoïstisch, dat Damian zei dat HIJ het niet kon, terwijl Bella degene was die zwanger was en niet hij. Toen hij weg liep, liep ik een beetje twijfelachtig met Emily in mijn armen naar de woonkamer toe, waar Bella nog was. 'Hey,' zei ik met een zwakke glimlach tegen haar, ik deed gewoon net alsof ik niks gehoord had van dat gesprek. Anders zou ze ook wel denken. Ik keek naar haar en ik maakte me echt heel veel zorgen. 'Bella, als je iets nodig hebt of iets dan moet je dat zeggen en haal ik het meteen voor je.' zei ik bezorgd.

    Kurt Hummel

    Er ontstond al snel een stijve bij mij, door al zijn handelingen. Ik was al zo opgewonden en ik kon gewoon onmogelijk van hem afblijven. Ik beet zachtjes uit lust en in zijn onderlip en keek hem vol verlangen aan. Voorzichtig liet ik nu mijn andere arm ook los en viel ik tot mijn grote opluchting niet naar beneden. Met mijn handen streelde ik zijn gespierde bovenlijf verlangend en kreunde ik weer zachtjes. 'Ik hou ook van jou.' zei ik hees terug, waarna ik hem liefdevol en teder terug zoende met hem. Seks met hem was altijd vol lust, maar ook vol tederheid en liefde. We leerden elkaar juist beter kennen als we intiem waren, want soms waren woorden geen niet genoeg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik kijk naar Lizz, en kijk weer naar mijn Iphone.
    Niks, ik zucht en zak wat onderuit...


    El Diablo.

    Lizz
    iK knik even zwak en kijk hem aan.
    Even verdrink ik in zijn mooie ogen.
    Ik nestel me even in zijn armen.
    "luf ye"

    [mijn les start ove r9 minuten maar ik ga nu. tot straks, miss kom ik rond half 3 ofzo i'm not sure. ben rodn half 5 thuis online x

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 11:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zuchte pijnlijk en kijk hem na toen hij wegliep. Waarom was alles altijd zo moeilijk? Ik ging wat onderuit zakken en wreef nog steeds over mijn buik. Ik hield van Finn en dat wist ik zeker. Van Damian niet meer, maar ik deed dit vanwege het kind. Het kon ook zijn dat het van Damian was en niet van Finn. Ik vond het dan niet leuk als mijn kind niet zijn echte vader wist en hem niet kende. Opeens word de stilte doorbroken en keek ik opzij en zag Finn staan met Emily in zijn armen. Ik hoorde wat hij zei en knikte dat ik het begreep. 'Finn, ik hou van je en gister was echt geen misverstand, anders was ik niet naar je toe gekomen' zei ik verdrietig en menend. Ik voelde me nu zenuwachtig en ongemakkelijk worden. Het was gewoon schaamte wat ik tegenover Finn heb gedaan en wat hij allemaal zei tegen Damian werd het nog erger. Ik had Finn heel veel pijn gedaan daardoor met Damian en kon het niet terug draaien. Ik wou wel iets en dat was hij. Ik wou Finn, maar de schaamte voel ik heel erg en kon hem niet recht in zijn ogen kijken, bang wat ik er in kon zien. Ik keerde mijn rug naar hem toe en voelde tranen in mijn ogen branden en vielen ze één voor één over mijn wangen.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde door zijn strelingen en zijn handelingen. Ik kreeg gelijk een stijve en voelde dat zijn geslachtsdeel ook stijf was. Mijn handen gleden weer naar zijn kont en had hem weer stevig vast en liep met hem naar de tafel aan de zijkant van de kamer. Ik legde hem erop, mijn handen gleden naar zijn boxer en trok het behendig eraf. Waarnaar hij naakt voor me lag en ik streelde zijn bovenbenen liefdevol en ging steeds naar boven en streelde zijn onderbuik . Ik nam zijn stijve in mijn mond en begon zachtjes te zuigen en streelde nog steeds zijn onderbuik. Af en toe gaf ik likjes, zodat ik hem gek kon maken en pijpte hem daarna langzaam. In mijn onderbuik werd hierdoor kriebeliger en werd ik nog meer opgewonden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    'Uhhuh' mompel ik.
    Ik sluit mijn ogen even en zucht..


    El Diablo.

    LIzz
    Ik glimlach even en zucht daarna. Heel langzaam trok de hoofdpijn weg en opgelucht zuchtte ik tot ik misselijk heid voelde opzetten waardoor ik even kreunde.
    Fijn, volgens mij was er iets mis met de hapjes ofwat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte gekweld, natuurlijk voelde ik mezelf miserabel door wat ze had gedaan. Maar ik wist ook dat ze zich zelf ook zo voelde. En ik was bereid om die gevoelens aan de kant te zetten voor haar. Ik was echt bereid om haar op de eerste plaats te zetten. Ik liep langzaam naar haar toe en sloeg mijn armen om haar middel, aangezien ze met haar rug naar me toe stond. 'Ik geloof je, Bella.' zei ik naar waarheid. Ik geloofde gewoon dat ze de waarheid sprak. Ze zou nooit liegen tegen me en dat wist ik. Ik vertrouwde haar, en na alles wat ik gehoord had wist ik het zeker. 'En ik hou ook zielsveel van jou.' zei ik terwijl ik zachtjes over haar rug wreef. 'Misschien is het beter voor jou om het rustig aan te doen, je hebt veel te veel stress. Dus voor nu doen we het rustig aan en zal ik er voor je zijn, goed?' vroeg ik lief aan haar. Ik wist niet wat beter was voor haar, misschien was het beste om een tijdje vrienden te blijven. Ik wist niet of ze een relatie aankon. Ik hoorde wel wat zei voorstelde en zou het daar mee eens zijn. Wat zij wilde, dat wilde ik ook. Zolang ze maar geen stress had of zichzelf miserabel voelde. Mijn gevoelens, vertelde ik later wel aan haar, pas als ze het aan kon. Nu moest ze alles zelf op een rijtje kunnen zetten en ik wilde haar daarvoor de tijd en ruimte geven. Op de achtergrond hoorde ik Emily kirren in haar boxje en glimlachte zwak. We konden dit samen wel aan, ook al zou het Damian's kind zijn. Ik hield gewoon onvoorwaardelijk van Bella en ik zou alles voor haar overhebben, echt alles.

    Kurt Hummel

    Gewillig liet ik me door hem pijpen en genoot ik er uitbundig van, ik kreunde telkens door de inmiddels heviger kriebels in mijn onderbuik. Ook door zijn strelingen voelde ik hete sidderingen door mijn lichaam. Met mijn handen hield ik de uiteinden van de tafel stevig beet. Ik kon helemaal niets doen, omdat ik er niet bij kon. Ik keek door mijn wimpers heen hoe Blaine te werkt ging en werd alleen nog maar opgewondener. Het warme gevoel in mijn onderbuik verspreid zich over mijn hele lichaam en werd steeds heviger. Door zijn strelingen ontstond er alleen nog maar meer kippenvel op mijn lichaam en het voelde hemels aan. Gecombineerd met het de warme gevoel binnen in me voelde het aan als het paradijs. 'Ooh Blaine,' kreunde ik genietend en vol verlangend. Ik klauwde zachtjes in de hout van de tafel door het hevige genot en sloot mijn ogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Topic 54


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte dat het goed was en legde zijn hand op mijn buik, waardoor ik rustiger werd. Ik werd elke keer rustiger als iemand of ik een hand op mijn buik legde, waardoor ik rustiger word en voor mijn kindje. Ik weet dat het nog geen kind is en dat het nog moet ontwikkelen, maar nu hield ik er al heel veel van. Ik draaide me om naar Finn en kijk hem aan. Ik legde mijn beide handen op zijn wangen en gaf hem een kusje op zijn lippen en liet hem weer los. 'Misschien is het beter om vanavond niet samen iets te doen' zeg ik rustig en je hoorde aan mijn stem dat ik het niet leuk vond. 'Ik moet gewoon even in mijn eentje alles op een rijtje krijgen en mezelf vinden' zeg ik trillend en nog steeds vielen er ongemerkt tranen over mijn wangen. 'Het is het beste als ik even geen relatie meer heb en dat we gewoon vrienden zijn en hopelijk ook met Damian en dat we alle drie gewoon ruimte hebben om na te denken en doen wat we zelf willen' zeg ik schor en veeg mijn tranen weg, maar steeds kwamen er nieuwe. 'Ik wil nu even alleen zijn en slapen, omdat ik moe ben en de volgende dag ga ik wel even naar mijn huisarst dan kan Kurt wel mee' zeg ik vervolgens. 'Ik hoop dat je dit begrijpt' zeg ik zachtjes.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde hem kreunen en glimlachte lichtjes. Mijn handen glijden naar zijn binnenkant van zijn bovenbenen en streelde verlopig daar. Ik zoog, ik gaf likjes en af en toe beet ik er zachtjes in om hem gek te maken. Vervolgens pijpte ik hem nu gewoon en maakte af en toe smakgeluidjes om hem meer op te winden. Mijn stijve was nog steeds stijf en dit was voor mij ook heel erg opwindend. Ik vond het lekker om hem zo te verwennen en dat hij hier zo van genoot.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    One Who Travels A Higher Path.