• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Lizz
    ik glimlach nog alle tijd. Ik kijk hem verontwaardigd aan als hij aan mijn haren komt. Met en geoefende beweging haal ik mijn hand door mijn haren zodat het weer goed zat. 'mijn haar is heilig dat weet je' grijnzend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damian Furioso

    Ze drukte haar onderlichaam tegen de mijne aan, waardoor er nog meer kriebels ontstonden in mijn buik. Het gevoel werd alsmaar heviger en nu wilde ik haar echt. Mijn geslachtsdeel begon al een beetje stijf te worden, voelde ik. Ik trok nu haar broekje uit en deed ook mijn broek en boxer uit en wreef redelijk hard tegen haar onderlichaam aan, omdat het goed voelde. Het was natuurlijk niet zo hard, dat het pijn deed bij haar. Maar gewoon hard van verlangen. Ik hield echt van Bella, ze was gewoon van mij en van niemand anders. Ik zou voor altijd bij haar blijven. 'Bella, ik wil je.' zei ik hees en vooral opgewonden. Inmiddels was mijn geslachtsdeel al helemaal stijf geworden en drong ik bij haar naar binnen en begon ik zachtjes te stoten. Maar al gauw wilde ik meer en versnelde ik het tempo iets, maar ik moest me echt inhouden en dat was lastig. Ik wilde haar gewoon zo graag en ik verlangde echt intens naar haar. Ik kreunde aardig luid door de stoten en beet plagend op haar onderlip.

    Kurt Hummel

    Ik was echt zo opgewonden, nu we dit deden. Ik merkte dat Blaine er ook van genoot en ondeugend grijnsde ik nu. Ik plaatste mijn lippen nu in zijn nek, zodat ik hem ook een zuigzoen kon geven. Hij had me er eerder deze avond ook één gegeven. Ik zoog hard en keek daarna tevreden naar het resultaat. Mijn adem begon nu ook te versnellen en zwaarder te worden. 'Je. bent. geweldig.' zei ik erg hees, met pauzes tussen mijn woordjes omdat mijn ademhaling nogal snel was uit genot. Nu merkte ik ook dat hij het zwaar had, dus ik probeerde om zelf wat meer grip te houden zodat het voor hem misschien wat minder zwaar werd en kreunde vervolgens luid door hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    |Jeffrey

    'daarom juist' grijns ik.
    Ik plof op een bankje, en trek haar naast me..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Hij was vreselijk in bed. Hij was lief en geweldig en was gewoon alles. Maar in bed was hij vreselijk. Ik deed maar alsof ik het lekker vond, maar genieten kon je niet. Hij deed te hard en ik voelde alleen dat hij seks wou en dat hij me alleen maar verlangde. Finn daar in tegen was geweldig in bed. Hij was vol liefde en deed het heel voorzichtig. Ik voelde dat Damian plagend op mijn onderlip beet en waardoor ik speels glimlachte en door zijn haren woelde en streelde langzaam naar beneden via zijn rug. Ik zoende hem ruw en vol lust op zijn lippen en draaide ons om, zodat ik bovenop lag. Ik ging op hem zitten en bereed hem nu wat harder. Ik negeerde Damian wat hij er van vond en wou nu gewoon puur seks. Hij was echt vreselijk slecht en ik wou dat dit gewoon af gelopen was, dan konden we slapen. Ik sloot genietend door mijn bewegingen en denkend over Finn mijn ogen en af en toe kreunde ik.

    Blaine Anderson:

    ‘Kurt’ zeg ik opgewonden en hees, doelend op mijn zuigzoen en kijk hem speels aan. Plagend en snel kneep ik in zijn kont en moest eventjes lachen. Ik stootte nu wat harder en sneller in hem en kreunde elke keer zijn naam. ‘Oooh, je bent toch zo lekker’ zeg ik hees en hijg nu wat zwaarder. Ik voelde in mijn onderbuik hevige vlagen van genot en ik begon sneller te hijgen en hard pakte ik snel zijn heupen en hield hem daar stevig vast en trok hem elke keer naar beneden als ik stootte. Hij hield me goed vast bij mijn middel en hals en ik bij zijn heupen. Ik genoot intens van hem en het was echt heerlijk met hem. Maar dat was het altijd. Ik voelde dat ik bijna kwam en ik stootte gewoon door.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Ik kreunde luid door de seks en vond het echt heerlijk, een geweldig gevoel ging er nu door me heen. Ineens draaide Bella ons om en ging ze bovenop me zitten en bereed ze me. Eerst moest ik even wennen, zelf vond ik het fijner om de leiding te nemen als man. Maar ergens had dit ook wel iets opwindends. Ik keek nu naar Bella's mooie lichaam en werd alleen nog maar opgewondener. Ik begon nu weer iets harder mee te stoten met haar bewegingen en kreunde het uit van genot. Een gevoel verspreidde er in mijn onderbuik, die steeds heviger werd. 'Bella,' kreunde ik verlangend naar haar. Ik zette mijn handen bij haar heupen en trok haar af en toe iets naar beneden.

    Kurt Hummel

    'Ooooh Blaine,' zei ik nu op mijn beurt nogal opgewonden, omdat hij me plagend en snel even in mijn kont kneep. Verlangend keek ik hem aan met mijn blauwe ogen en probeerde ik iets sneller mee te bewegen, zodat het voor hem iets harder aankwam. Ik drukte nu kusjes in zijn nek en beet zachtjes in zijn warme huid. Na dat een poosje gedaan te hebben zei ik telkens opgewonden zijn naam, uit genot. Het was nog net niet dat ik het uitriep en dat de volume acceptabel was. Ook al was hier toch niemand buiten ons.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreunde verlangend en uit genot. Ik hoorde Damian mijn naam zeggen, maar ik negeerde hem compleet. Ik dacht alleen maar aan Finn en fantaseerde over hem. Ik bewoog wat sneller en na een tijdje, kwam ik kreundend klaar. Het was niet helemaal geweldig, maar ik deed maar als ik het lekker vond. Ik bereed hem daarna ook harder, zodat hij klaar kwam. Ik streelde zijn borst en voelde dat hij me af en toe naar beneden trok omhem zo harder te laten komen bij hem. Ik hoor hem kreunen en ik kijk toe hoe hij hiervan genoot. Ik wou Finn en hij was pas geweldig.

    Blaine Anderson:

    Alles voelde nu zo hevig aan. Zijn handelingen, mijn stoten, zijn stem die mijn naam kreunde. Ik voelde een hevige gevoel in mijn onderbuik en snel ging ik uit hem en liet hem voorzichtig, maar snel zakken en kwam daarna luid kreundend klaar in het water. Ik hijgde het uit en hield hem wat slapjes tegen me aan. Deze stand was toch behoorlijk zwaar, maar lekker was het zeker. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en rustte even uit. Mijn hand gleed naar zijn stijve en ik trok hem nu zachtjes af, maar steeds sneller en harder, zodat hij ook klaar kon komen. Het was gewoon zo lekker met hem en nu voelde ik dat ik moe werd. We konden beter dalijk naar de villa gaan en lekker samen slapen. We hebben beiden hier echt van genoten en ik helemaal. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik verliefd en zoen hem liefdevol en intussen trok ik hem nog steeds af.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Bella kwam klaar, en meteen na haar kwam ik nu ook schokkend en luidkreunend klaar door haar handelingen. Ik ging uit haar en trok haar naast me, in bed. Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok de dekens over onze lichamen heen zodat we geen kou zouden vatten. 'Dat was geweldig.' fluisterde ik gemeend en lief naar haar. Ik had er echt van genoten en vond Bella echt geweldig in bed. Ik hoopte maar dat zij mij ook goed vond. Maar ik was niet zo'n iemand die daarnaar ging vragen. En tenslotte voelde het altijd geweldig, als je echt van iemand hield.

    Kurt Hummel

    Blaine kwam klaar en legde zijn hoofd op mijn borst en rustte even uit. Ik wreef zachtjes en lief over zijn rug, waarna hij me begon af te trekken. Eerst was het zachtjes, maar het werd steeds sneller en harder waardoor ik kreunde en er een geweldig gevoel verspreidde door mijn lichaam. Het duurde niet zolang meer voordat ik klaar zou komen, omdat ik al heel erg opgewonden was. Ik kreunde steeds harder en ik voelde het gevoel telkens in vlagen toenemen. Ondanks het verkoelende water ontstonden er zweetdruppels op mijn voorhoofd en hijgde ik nog sneller. Ineens kwam ik schokkend en genietend klaar en moest ik nu even op adem komen. Intiem zijn met Blaine was het leukste wat er was, maar het was wel vermoeiend. Vooral voor Blaine dan natuurlijk, omdat hij me de hele tijd optilde. Ik drukte een kus op zijn lippen en keek op naar hem. 'En ik hou van jou, Blaine.' zei ik verliefd terug. 'Je bent echt heerlijk.' zei ik naar waarheid. Het was een late reactie, maar beter laat dan nooit. Ik zag aan hem dat hij erg moe was, en trok hem het water uit. Blijkbaar had Blaine er rekening mee gehouden dat we gingen zwemmen en handdoeken meegenomen. Ik wikkelde een handdoek om me heen om mezelf wat op te warmen. Ik ging even zitten op het laken en zag dat de meeste kaarsjes al bijna opgebrand waren.Ik zuchtte en een soort heimwee gevoel kwam er in mijn maag. Waarom kon deze avond niet eeuwig duren? Ik wilde niet terug naar de villa, ik wilde deze avond voor altijd herbeleven. Dit moment, deze gevoelens. Ik wilde het allemaal herbeleven. 'Dit is de mooiste avond uit mijn leven,' zei ik met een gelukkige glimlach tegen Blaine, waarna ik hem verliefd aankeek. Toen ik helemaal droog was, trok ik mijn kleding weer aan en genoot ik nog even van deze avond. Ik vermoedde dat het al diep in de nacht was en ik werd toch wel erg moe. Ik ging even op de laken rusten, terwijl ik op Blaine wachtte en ik moest echt vechten om niet in slaap te vallen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Het was echt geweldig' loog ik en glimlach zwak en vermoeid. Ik zei maar niet dat hij slecht was anders was hij gekwets. Zonder pardon gaapte ik en legde mijn hoofd op zijn borst. Ik was doodop en vooral al die spanningen en die seks met de jongens. Ik nestelde dieper in Damian's armen en genoot eerlijk van zijn warmte, De dekens deed ik strakker om mijn lichaam heen en mijn ogen vielen elke keer dicht. 'Ik hou van je, Damian' loog ik half, helf was waarheid. Ik vond hem echt leuk, meer dan leuk en die seks moest ik maar even wegschuiven. En de andere helft loog ik, omdat ik ook van Finn hield en van hem hield ik het meest. 'Ik ben moe' mompelde ik zachtjes en zonder dat ik het besefde viel ik in een diepe slaap.

    Blaine Anderson:

    Ik wikkelde ook mijn handdoek om me heen en droogde me een beetje af. Ik zag dat Kurt al aan het aankleden was en dat hij klaar was. Ik deed hetzelfde en trok mijn kleding aan. Ik vond het echt niet leuk dat het al afgeloepn was. Ik wou dat het voor altijd deze avond was en dat we eeuwig hier van konden genieten. Ik hoorde wat hij allemaal zei en ik glimlachte lief. 'Maak je geen zorgen, Kurt. Deze avonden zullen meer van komen en elke aond word steeds perfecter' zeg ik lief en was helemaal klaar met omkleden. Ik hielp hem omhoog en zag dat hij moe was en ik was ook moe. Deze avond was echt perfect en de mooiste uit ons leven. Ik nam nog goed te plek op en Kurt ook en tilde hem op, zodat hij in mijn armen lag. 'Mijn prinsje hoeft niet te lopen' zeg ik lief en verliefd en druk een kus op zijn voorhoofd. Alle kaarsjes waren uitgebrand en ik liep naar het pad. Gelukkig waren die nog aan, zodat we naar de auto toe konden. Het was stil tussen ons en ik liep met Kurt in mijn armen richting de auto. Eenmaal bij de auto hielp ik met Kurt instappen en ging zelf achter de stuur zitten. Ik startte de auto en reed terug naar de villa. Na een tijdje kwamen we aan en we stapten uit. Ik pakte Kurt's hand en we liepen naar mijn kamer. We gingen naar binnen en gelijk kleedde ik me vermoeid om in mijn slaapkleding en ging in bed liggen en wachtte tot Kurt klaar was.


    One Who Travels A Higher Path.

    LIzz
    Ik grinnik even maar schud mijn hoofd door zijn logica.
    Daarna sta ik op en ga zitten op zijn schoot.
    Met een grijns kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kijk haar aan.
    'Okee.' zeg ik vaag..


    El Diablo.

    LIzz
    Lachend kijk ik Jeffrey aan.
    "ik mag dat wel toch?" met een smekend gezicht kijk ik hem aan.
    Met moeite weet ik net om niet in lachen uit te barsten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damian Furioso

    Ik zag dat ze moe werd en glimlachte lief en keek toe hoe ze in slaap viel. Zelf voelde ik nu ook dat ik aardig moe was. Ik had nog steeds mijn armen om Bella heen en genoot er van. Dit was onze eerste avond samen. Een gelukkig gevoel ging er door me heen en ik keek toe hoe ze nu sliep. Ik streelde teder en lief haar wang en drukte zacht een kus op haar wang. 'Ik hou zielsveel van je.' fluisterde ik weer, ook al wist ik dat ze sliep. Daarna sloot ik zelf mijn ogen en duurde het helemaal niet lang meer voordat ik ook in slaap viel.

    Kurt Hummel

    Blaine hielp me overeind en tilde me vervolgens op zodat ik in zijn armen lag. Ik moest lachen en keek hem vermoeid en toch een beetje bezorgd aan. 'Maar jij bent ook moe.' zei ik schor en met een zachte stem. Hij trok zich er niets van aan of hoorde mij niet en liep verder. Ik genoot er van om zo in zijn armen te liggen en telkens vielen mijn ogen dicht. Ik was zelfs in slaap gedompeld toen we aankwamen bij de auto en daardoor werd ik weer wakker. We reden naar de villa en kwamen aan bij zijn slaapkamer. Hij had zich al snel omgekleed en ik liep snel even naar de kamer tegenover. Heel zachtjes deed ik de deur open omdat ik bang was om Bella te wekken, maar vreemdgenoeg lag ze er niet. Misschien was ze bij Damian.. De gedachte al maakte me misselijk, ik wist zeker dat die jongen niet goed voor haar was. Nouja, ik kon het moeilijk zeggen tegen haar, ze was gebroken en de waarheid was dat ze wel iets beter in haar vel zat. Ik pakte mijn slaapkleding en liep terug naar Blaine's kamer. Ik trok mijn slaapshirt en broek aan en zuchtte even opgelucht. Het voelde zo comfortabel in vergelijking dan mijn andere kleding. Ik glimlachte lief naar Blaine en drukte een kusje op zijn mond. We gingen beiden liggen in zijn bed, en ik kroop snel tegen hem aan en liet mijn hoofd rusten op zijn borst. Ik had hem zo gemist, alles met hem had ik gemist. Zelfs het slapen. 'Ik hou van je, Blaine,' mompelde ik bedwelmt door de slaap. 'Je bent mijn heldhaftige prins.' zei ik glimlachend, waarna mijn ogen zich automatisch sloten en ik meteen in slaap viel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik werd wakker door de licht die in me gezicht viel en slaperig knipperde ik met mijn ogen en keek ik rond in de kamer. Nu herrinerde allles me weer en ik zag dat Kurt half op me lag en nog sliep, waardoor ik lief glimlachte. Ik rekte me een beetje uit en wreef mijn slaap uit mijn ogen. Ik keek even snel op de klok en het was 11:13 en ik zuchtte zachtjes. Gelukkig hadden we toch nog goed geslapen. Ik wreef over Kurt's rug heen en woelde zachtjes en teder door zijn haar. Gisteravond was echt geweldig en perfect. Het was gewoon met woorden helemaal niet te beschrijven. We hadden lekker gegeten bij het meer, gedanst samen, van elkaar genoten. Nog even gewandelt en daarna op die plek even de sterren bekeken, daarna hebben we samen seks gehad. Wat onwijs lekker was en zo intiem samen. Nog even gezwemd en ook seks gehad en zijn we gaan omkleden om naar de villa te gaan. Dat was echt gewoon zo leuk en geweldig. Gewoon Kurt en ik samen alleen en van elkaar genieten. Dit hebben we echt niet vaak gedaan en dit moest meer, want zo ging onze relatie nog beter maken en konden we elkaar nog beter leren kennen dan nu. We hebben ook heel goed gepraat en ik ben gewoon helemaal opgelucht en niets zit me nu dwars. Ik heb Kurt echt alles vertelt en hij is mijn schatkistje geworden en nu ging ik alles aan hem vertellen en natuurlijk ook aan Finn en Bella. Ik hield ziels veel van deze jongen en ik ben nu echt gewoon gelukkig. Wat zouden we vandaag kunnen doen en natuurlijk wou ik vanavond ook lekker uiteten met hem of gewoon even in de villa blijven en daar leuke dingen doen. Het zal wel weer leuk zijn vandaag en ik heb echt zichtbaar genoten gisteren. Deze vakantie word de beste uit onze leven.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    'Omdat jij het bent' grinnik ik.
    Ik sla mijn armen om haar heen en grijns..


    El Diablo.

    Lizz
    ik schiet even in de lach "kneusie" lachend zucht ik even.
    MOrgen was het mama's begravenis, ik keek er echt tegen op.
    Dan zou het zo officiel voelen. ik had kurt niet meer gesproken en liet het maar zo.
    Ik had het gevoel gehad dat ik hun lastig viel als het ze niet uitkwam.
    Ik wist dat ik bij hem terecht kon maar niet met zoiets omdat ik het wist van zijn moeder.
    "ga je morgen met me mee" vraag ik zacht.

    [ ik ga


    Change is for weirdos ~ Niall Horan