• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte lief en ging goed liggen, maar dat ik nog steeds in zijn armen lag. Ik deed net als of ik het niet hoorde, dat hij net zei dat hij van me hield. Dan hoefde ik het niet terug te zeggen. Ik was toch wel redelijk moe aan het worden door al die spanningen en de seks met Finn. Ik gaapte lichtjes en mijn blik viel op zijn blote onderbuik. Hij was echt gespierd en dat had ik zeker gezien toen we op het strand waren, maar Finn was ok heel erg gespierd, natuurlijk minder dan Damian. Mijn blik gleed weer naar Damian's bruine ogen en ik glimlachte zwak en leunde tegen hem aan. Mijn hand ging naar zijn onderbuik die ontbloot was en zachtjes streelde ik zijn strakke onderbuik met mijn vingers.

    Blaine Anderson:

    Ik genoot van zijn strelingen en kreeg er kippenvel van. Ik hoorde wat hij zei en glimlachte verliefd. Nog steeds plante ik kusjes in zijn nek en ging steeds verder naar beneden. Ik wist maar al te goed, dat hij van mijn kusjes genoot en dat hij hier vooral kon opwinden. Het was zo leuk om Kurt in één draai opgewonden te krijgen voor mij was dat helemaal geen probleem. Als ik wat deed dan was hij gelijk een mak lammetje en kon ik hem zo in bed krijgen. Maar andersom was dat hetzelfde. Hij kon me zo gek en verlangend maken en hem meer willen en dan kon ik niet genoeg van Kurt krijgen. Elke aanraking van hem kreeg ik kriebels en kippenvel en genoot ik er zo erg van dat het niet meer gezond was. Ik was gewoon zo verliefd op hem en hij was gewoon geweldig, meer dan geweldig. Hij was echt lief, zo schattig. Je kon echt alles aan hem kwijt, hij luistert gewoon naar je en geeft advies. En hij wilt altijd iedereen helpen. Vooral zijn gekir als hij iets leuks vind of helemaal enthausiast is vond ik zo schattig. Dat was helemaal Kurt en daar hield ik van. Ik hield van hem alleen en ik probeer gewoon Kurt zo gelukkig te maken als het maar kan. Ik tilde Kurt wat omhoger, zodat ik bij zijn tepel was en zoog er zachtjes aan en gaf daar kusjes. Ik was echt blij dat ik sterk was en dat ik Kurt gewoon kon optillen. Met mijn ene hand ging ik naar zijn kont en plagend sloeg ik erop, natuurlijk een klein tikje en kneep ik erin.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    Ik luister aandachtig naar Lizz, en leun tegen een muur.
    Ze is echt zo goed...


    El Diablo.

    Lizz
    Na het nummer applaudiseerde iedereen en nerveus keek ik naar de jurry.
    ik voelde dat mijn handen licht trilde. Ze gaven wat commentaar en tips en zeiden dat ik door was.
    Ik was gewoon door!. Het besef drong nog niet echt tot me door toen ik het podium afliep maar toen ik door de deur kwam en Jeff zag drong het door.
    SNel zet ik mijn gitaar weg en ren op hem af en omhels hem zoenend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grijns breed, en zoen haar terug.
    'Zei het toch' grijns ik...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik glimlach even en knik. "pfoe dat lucht op" ik geef hem nog een kus en pak daarna mijn gitaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damian Furioso

    Blijkbaar hoorde Bella niet dat ik zei dat ik van haar hield, en ik liet het maar zo. Ze wist immers al dat ik zielsveel van haar hield en alles voor haar overhad. Ik merkte dat ze een beetje vermoeid was en nu mijn onderbuik zachtjes streelde. Ik voelde nu lichte kriebels in mijn buik en kippenvel ontstaan op mijn huid, door haar aanrakingen. Het liefste zou ik met haar naar bed gaan. Ik was natuurlijk en jongen en ik had zo mijn behoeften. Ik wist alleen niet of Bella dat wel zo zou waarderen, ze was namelijk zichtbaar moe. Toch deed ik een poging. Ik ging onderuit liggen, zodat zij op me lag. Nu streelde ik haar wang zachtjes en teder en zoende ik haar hartstochtelijk op haar mond. Ze was echt geweldig en zo schattig.

    Kurt Hummel

    Ik kreunde redelijk luid door zijn handelingen, soms werd ik echt te snel opgewonden door hem. Maar alleen hij kon dat zo snel en iedere keer verlangde ik naar meer van hem. Ik voelde mijn geslachtsdeel in een recordtempo weer stijf worden en fluisterde telkens zachtjes en opgewonden zijn naam. Ik had het echt even niet meer en ik wilde hem gewoon. Hij kon me altijd helemaal gek krijgen, en deze keer gebeurde dat weer. Ik kon alleen niet zoveel doen, omdat hij me had opgetild. Ik streelde nog wel zijn rug en begroef mijn gezicht in zijn krullen, omdat ik nu hoger was dan hijzelf en drukte kusjes op zijn hoofd, waardoor zijn krullen nu in mijn gezicht kriebelden. Ik omklemde hem ook iets steviger met mijn benen en ik wilde hem gewoon. 'Neem me, Blaine.' zei ik met een zachte maar vooral hese stem. Mijn lichaam zat nu vol lust en liefde voor hem. Hij was alles voor me, mijn leven. Hij was gewoon mijn prins, mijn held. Met hem aan mijn zijde voelde ik me veilig, omdat ik wist dat hij me altijd zou beschermen en me nooit alleen liet. Onze liefde was gewoon perfect en voldeed aan alle aspecten voor volmaakte liefde. We hadden fysieke aantrekkingskracht, die heel erg krachtig was. Dit was de reden waarom we elkaar gewoon niet konden weerstaan en waarom we niet van elkaar af konden blijven. We hadden natuurlijk veel intimiteit, wat altijd geweldig en perfect was met Blaine en natuurlijk verbondenheid. Blaine en ik waren met elkaar verbonden. Dit was echt volmaakte liefde, maar alles met hem was volmaakt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    - Is er nog een plekje voor Sammy Evans? (: -


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    [zover ik weet wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Munwi schreef:
    - Is er nog een plekje voor Sammy Evans? (: -


    Jep!


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zoende hem liefdevol terug en ik wist waarop hij dit doelde, namelijk seks. Ik wist heus wel dat jongens hun behoeftes hadden, maar hoe Damian deed was duidelijk dat hij seks wou. Finn deed ook af en toe zo, maar hij deed het vooral zachtjes en teder. Vooral liefde kwam in te pas en natuurlijk deed hij het voorzichtig. Ik liet het maar toe om hem tevreden te houden. En was echt niet mezelf. Ik wou naar Finn, maar ik wou gewoon geen drama meer veroorzaken, het was tenslotte vakantie. Ik liet mijn hand onder zijn shirt gaan en streelde zachtjes en liefdevol. Ik zoende hem nu wat verlangender en vol lust.. Met mijn andere hand ging ik door zijn haren en woelde er door heen. Het voelde zo anders dit. Het voelde raar en ongemakkelijk en vooral niet mezelf.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde hem kreunen door mijn handelingen en ik voelde dat hij me nog steeds streelde, waardoor ik nu kippenvel kreeg. Ik hoorde zachtjes mijn naam, vanwege dat hij het elke keer mompelde en voelde ook dat zijn geslachtsdeel weer helemaal stijf was. Ik zoog nu weer op zijn tepel en likte er af en toe aan om hem meer op te winden en gek te maken. Door zijn handelingen had ik het ook niet en toen hij zei dat ik hem moest nemen, had ik het al helemaal niet meer. Mijn geslachtsdeel werd ook in één keer stijf en ik werd gelijk opgewonden. Ik was zo blij door drie dingen. Eén dat ik sterk was, twee dat we in het water waren, vanwege dat hij dan best licht was en drie dat hij zijn benen stevig om mijn middel had. Ik liet hem gelijk zakken, maar wel nog dat hij opgetild was en drong in één keer bij hem naar binnen. Zo'n standje hadden we nog niet gedaan, dus dit was echt de eerste keer voor ons. Het wasl wel opwindend. Gelijk begon ik te stoten in hem en hield hem met twee armen dicht tegen me aan en had hem stevig vast. Ik kreunde uit genot en stootte diep door. Door de bewegingen die ik maakte met het stoten bewoog hij ook mee op het ritme. Mijn spieren spande ik aan, aangezien dit toch redelijk zwaar was. Maar het was zo heerlijk met hem. Ik zoende hem vol lust en harttochtelijk op zijn lippen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Toen ze me terug zoende en haar hand onder mijn shirt liet gaan en me streelde, zag ik dat als groen licht. Ik kreeg kippenvel door haar strelingen en beantwoordde haar zoen en zoende haar redelijk ruw en vol lust. Ik trok nu mijn shirt uit en en trok nu ook haar nachtjapon uit. Ik draaide ons nu om, zodat ik bovenop haar lag. Met mijn handen streelde ik haar buik en gleden ze naar haar borsten, die ik vervolgens voorzichtig masseerde. In mijn onderbuik werden de kriebels alleen nog maar erger en keek ik haar verlangend aan.

    Kurt Hummel

    Ineens voelde ik hem, bij me naar binnen glijden. Ergens was ik verbaasd, want we hadden het nog nooit zo gedaan. Maar het was wel onwijs opwindend en natuurlijk erg lekker. Ik kreunde opgewonden en hield nog steeds mijn benen stevig om hem heen, zodat Blaine minder hoefde te tillen. Ik wist dat hij sterk was en dat ik licht was, maar ik kon me voorstellen dat dit best zwaar was. Mijn armen sloeg ik nu om zijn hals en ik probeerde ook om mee te bewegen zodat het harder aankwam voor hem. Ik drukte mijn lippen op zijn voorhoofd en gaf vervolgens kusjes over zijn hele gezicht. Als laatste vond ik zijn lippen en zoende ik hem hartstochtelijk en vol lust op zijn mond. Ik wilde hem zo graag en dit was zo lekker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    'Laten we gaan' zeg ik, en trek haar mee naar buiten.
    'Over een week naar Barca' zeg ik...


    El Diablo.

    Lizz
    ik glimlach waneer moet ik weer voor het zingen terug zijn?' vragend keek ik hem aan. Ik was echt trots


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Drie weken, je zat in een van de eerste auditieronden' zeg ik.
    Ik speel wat met haar haar, en grijns.
    Ik weet dat ze dat haat..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kijk hem zwak glimlachend aan en zoende hem weer. Dit was alleen maar pure lust en hij deed het ruw. Met Finn was het alleen vol liefde en verlanging. Dan waren we echt intiem voor elkaar en bedreven de liefde, maar dit voelde zo raar en anders. Ik was opgewonden, daar niet van, maar ik was niet optimaal opgewonden als toen ik het met Finn deed. Ik woelde gewoon door zijn haren en zoende hem vol lust. Ik drukte mijn onderlichaam tegen hem aan en een kleine kriebel ontstond er in mijn onderbuik. Ik dacht alleen maar aan Finn en deed net alsof hij op me lag en fantaseerde over hem met seks. Als dit gewoon klaar was, dan had ik het gehad en kon ik slapen.

    Blaine Anderson:

    Ik zoende hem verlangend en vol lust terug. Ik voelde dat hij probeerde mee te bewegen om zo harder aan te laten komen voor mij. Ik kreunde luid en stootte nog harder en dieper in hem. Met mijn handen hield ik bij zijn rug vast en hield hem stevig tegen me aan, zodat hij niet naar beneden kon vallen. Ik voelde dat hij kusjes op mijn gezicht plaatste en ik genoot er van. In mijn onderbuik ontstond er de hele tijd vlagen van genot en heel lichtjes hijgde ik. Het was toch behoorlijk zwaar, maar was zo lekker. Ik spande mijn spieren aan om het nog lang vol te kunnen houden.


    One Who Travels A Higher Path.