• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar Damian en bleef neutraal. Vandaag was alles vrolijk en leuk en niemand zou dat verpesten. 'Het is oke' zeg ik neutraal en knikte gerustellend dat ik het begreep. Ik geloofde hem niet helemaal, Kurt had er helemaal niets over gezegd dat ze het hadden goed gemaakt. Maar ik liet het maar zo, ik wou geen drama meer. En dat was al helemaal niet goed voor mij en aangezien ik zwanger was al helemaal niet. Finn kwam redelijk vrolijk binnen en ik hoorde wat hij zei, waardoor ik zwak glimlachte. Finn ging zitten en schonk alvast voor iedereen sinasappel in en keek weer naar mij. Ik luisterde naar Finn, aangezien hij wat vroeg en moest glimlachen. 'Ja, lijkt me leuk, Finn' zeg ik gemeend en lief tegen hem. Ik kreeg spontaan lichte rode wangen en gelukkig kwam iemand anders binnen, zodat ik niet meer naar hem hoefde te kijken. Ik zag dat het Damon was en glimlachte vriendelijk naar hem. 'Heey, Damon' begroette ik vriendelijk en omhels hem even. Hij ging zitten en zag dat Blaine en Kurt er ook aankwamen. Blaine hielp Kurt aan tafel en liep naar mij toe. Ik moest even lachen en omhelse Blaine stevig terug en hij drukte een kus op mijn wang en ik op de zijne. Hij was echt lief, hij ging weer naast Kurt zitten en ik pakte het hete pan en zette het op tafel. Gelukkig had ik twee houtblokjes op tafel gezet waar ze op konden staan en pakte het kleine pannetje en zette het vuur uit. Ik schepte voor iedereen gesmoltenkaas omelet, gebakken tomaat en gebakken uitjes op hun borden en ook op de mijne en ging zitten. Blaine knikte goedkeurend, waardoor ik tevreden glimlachte en begon ook te eten. Ik had echt honger.

    Blaine Anderson:

    'Ik was vandaag van plan om te gaan boksen' zeg ik simpel en plagend en kijk hem speels aan. Ik wist precies wat hij nu dacht. 'Dus dan moet je van me afblijven, terwijl ik een heerlijke bezwete bovenlichaam heb, terwijl je een prachtig uitzicht krijgt op mijn gespierde bovenlichaam. En mijn haren die helemalaa door de war zijn en die aan mijn gezicht plakken' zeg ik zwoel terug tegen hem en laat mijn handen zachtjes en teder glijden naar zijn kont. 'En dan zakt mijn broek een stukje naar beneden en dat zie je heel goed mijn onderbuik' zeg ik simpel en arriveerde bij zijn kont en druk zijn onderlichaam tegen de mijne. 'Dus anders dat' beantwoorde ik zijn vraag en kijk hem diep aan. Ik hoorde wat hij daarna zei en liet hem los. 'Dus ik geef geen kusjes meer' zeg ik lachend en trek hem mee naar de keuken. Bella glimlachte naar ons en had schijt aan Damian. Ik hielp Kurt met zitten en liep naar Bella toe. Ik omhelsde haar lief en gaf haar een kus op haar wang, waardoor ze lief lachte. 'Blaine!' kirde ze lief en gaf me en kus terug en ik ging naast Kurt zitten. Bella schepte voor ons op en ook voor haarzelf en ging zitten. Ik begin te eten en knikte goedkeurend dat het lekker was.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Iedereen was er eindelijk, dus we begonnen te eten. 'Het smaakt inderdaad heerlijk,' stemde ik in met Kurt. Ik probeerde de sfeer zo goed mogelijk te houden voor Bella, zodat zij zich ook goed voelde. Ik deed het echt voor haar, want ergens was ik helemaal niet in een goede sfeer dankzij Damian. Wat een eikel was hij, zeg. Hij zei niet eens wat hij van het eten vond en staarde stil voor zich uit. Ik was benieuwd, hoelang Damian het vol zou houden. Maar zelfs ik kon nog zeggen dat hij dit echt niet leuk vond, dat Bella en ik vanavond iets gingen doen samen. Daarom keek hij zo chagrijnig, maar ik kon er niet meezitten. Ik ging mijn plan uitvoeren. Alleen er was één probleem voor vanavond.. Ik kon niet koken. Misschien kon ik iets bestellen of zoiets dergelijks, het was niet heel erg romantisch maar het was beter dan alles aan te laten branden. Of ik kon gewoon proberen om iets te koken. Ik had weleens gezien hoe Kurt spaghetti maakte, misschien kon ik dat ook. Zo moeilijk kon het toch niet zijn? Ik keek het wel aan, vanavond. In ieder geval wilde ik dat Bella plezier had. We moesten natuurlijk serieus praten, maar daarom wilde ik nog wel dat de sfeer zo fijn mogelijk was voor haar. Ze mocht absoluut niet stressen en ik zou haar dan ook met alle liefde zoveel mogelijk stress besparen. Ik keek even vluchtig naar Damian en zuchtte, hij gaf echt niet om haar. Hij deed niet eens zijn best om het leuk en gezellig te maken voor Bella. Ze had zoiets even nodig en het enige wat hij deed was de sfeer proberen te verpesten. Dadelijk had ze nog meer stress. 'Je hebt jezelf echt overtroffen, Bella.' zei ik naar waarheid. Nu staarden we even in elkaars ogen en had ik het gevoel alsof mijn hart stilstond. Ze was echt mijn ware liefde en ik hield zoveel van haar. Ze was mijn alles en ik kon echt niet zonder haar. Ineens verstoorde Damian het moment en waardoor ik een jaloerse steek door mijn hart voelde, en ik keek Damian aan. Oh, dus hij wilde het zo spelen? Best, zo kon ik het ook.

    Damian Furioso

    Ik irriteerde me echt aan alles en iedereen hier. Het eten smaakte wel goed, maar toch at ik het met tegenzin. Het zat me echt niet lekker dat Bella vanavond iets met Finn ging doen, ik vond het echt niet leuk. Ze was van mij, en ze had niks met hem te zoeken. Ze moest gewoon bij mij blijven, ik was haar vriend en niet hij. Ik bleef gewoon stil en at af en toe iets. Ik hoorde wat Finn zei, en voelde me jaloers worden. Ik zag dat ze naar elkaar keken en besloot om het moment te verbreken. 'Dit smaakt zelfs nog beter dan gisteravond. Misschien kun je beter een eigen restaurant beginnen.' zei ik flirterig, waarna ik naar haar knipoogde. Hopelijk werkte het.

    Kurt Hummel

    Toen hij dat allemaal zei, had ik er echt een beeld bij en zwijmelde ik een beetje. Ik leek wel een beetje in trance en voelde lichte kriebels in zijn onderbuik. Toen hij zei dat hij geen kusjes meer gaf zette ik een pruillipje op. 'Goed, jij wint.' mompelde ik waarna we naar binnen liepen. Blaine hielp me met zitten, waardoor ik hem dankbaar aankeek en mijn ogen daarna naar al dat lekkers gleden. Mijn maag begon weer te knorren. Even later als Bella alles had opgeschept begon ik ook genietend te eten en maakte ik een goedkeurend geluidje. 'Het smaakt heerlijk, zoals altijd.' zei ik genietend, waarna ik snel weer begon te eten aan mijn omelet. Het eten smaakte zo goed en ik genoot er echt van. En zoals altijd was dat nogal zichtbaar bij mij, als ik iets lekker vond. Ik hoorde wat Damian zei en moest echt mijn lach inhouden. Wat dacht hij wel niet?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik rolde met mijn ogen toen de jongens weer begonnen. Ik had ze heus wel door. Ergens was ik zenuwachtig voor vanavond met Finn. Ik had er erg zin in, maar ik was gewoon bang voor zijn reactie en dat we gingen praten. Ik vond het lief van Finn, dat hij de sfeer wat wou vrolijken en dat het niet te stressvol was voor mij. Hij was echt lief. Stiekem keek ik naar hem en een verliefde gevoel ging door me heen. Damian zei helemaal niets over het eten en voor de rest zat hij daar maar proberend om Finn jaloers te maken. Waarom hielden ze gewoon niet op? Ik at verder met mijn eten en had na een tijdje het op. Ik dronk mijn glas leeg en keek naar iedereen, nog aan het smullen was. Opeens was ik weer misselijk en moest ik overgeven. 'Ow nee' kreunde ik misselijk en hield mijn hand voor mijn mond en rende weer weg naar de wc. Ik geefde over toen ik er was en voelde me weer helemaal misselijk en duizelig. Ik voelde opeens een hand op mijn rug en zag dat het Blaine was. Hij hield mijn haren vast en suste me. Ik gaf weer over en kreunde misselijk.

    Blaine Anderson:

    Ik at verder en luisterde naar iedereen. Ik moest mijn lach inhouden toen Damian wat zei. Wat dacht hij wel? Dat Bella helemaal in zou vallen en hem in zijn armen ging zitten. Ik rolde met mijn ogen en at verder. Ik keek lief naar Kurt en pakte zijn hand en wreef erover. Ik at helemaal mijn bord op en kijk naar Bella. Ze zei wat en hield haar hand voor haar mond en rende weer weg. Verder op hoorde we haar weer overgeven en zuchtte bezorgd. 'Kurt, is het echt zo erg?' vroeg ik bezorgd aan hem en kijk richting waar Bella naar toe is gerend. Ik wou zeker niet zwanger zijn als ik een meisje was, want het is alleen maar ellende. Ik was zo bezorgd om Bella en nog zonder op antwoord te wachten. Stond ik op en liep snel naar Bella toe. 'Shhst' zeg ik zachtjes en wreef over haar rug en hield haar haren vast, zodat ze niet voor haar gezicht vallen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    Opeens sperren mijn ogen zich open, shit dat was ik vergeten!
    Ik vlieg zowat van het bed en begin me aan te kleden.
    shit, shit, shit...


    El Diablo.

    Lizz

    Ik geeuw even en ga languit in de bank liggen. Volgens mij begon ik ziekerig te worden want ik voelde me echt niet lekker.
    Ineen shoor ik het bed kraken. Vast Spike ofwat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik ren door het huis, en gris mijn zwarte jasje mee.
    Ook pak ik snel de sleutels van de mercedes, en zoek naar mijn huissleutels..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik hoor iemand rennen, oke vreemd.
    "Jeff wat is er?" roep ik zacht door het grote huis.
    Ik hoorde wat sleutels klingen en trok een wenkbrauw op
    [Ik ga zo naar ben, ik kom nog ff op mobile maar ik voel me niet bepaald lekekr]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Euh, niks, ga maar liggen' zei ik, ik probeerde niet heel erg in paniek te raken.
    Eindelijk vond ik de sleutels, en ik gooide de deur hard achter me dicht..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik hield wijselijk mijn mond en at gewoon verder. Ineens zei Bella iets en keek ik haar bezorgd na en begon ze over te geven. Het kwelde me echt, dat ik niet naar haar toe kon gaan, ik wilde haar gewoon wat lucht geven en haar niet het gevoel geven dat Damian en ik een continue strijd hielden. Daarom kon ik haar maar beter met rust laten en at ik rustig verder. Ik kon toch niks doen, ook al wilde ik het wel. Het liefste hield ik haar in mijn armen en troostte ik haar. Kurt pakte een glas water en liep achter Blaine en Bella aan. Ik zuchtte gekweld, totdat Damian ineens op stond en naar haar toe wilde lopen. 'Je kan haar beter even met rust laten, Blaine en Kurt zijn er al.' zei ik rustig en normaal tegen Damian, waarna hij bozig terug reageerde. 'Bemoei je er niet mee, het is mijn vriendin niet de jouwe.' siste Damian waarna hij weg liep. Ik zuchtte gefrustreerd en probeerde tot tien te tellen in mijn hoofd, zodat ik zijn kop niet zou gaan verbouwen. Ik besloot om Bella wat ruimte te geven en ruimde alvast een beetje op en waste een beetje af. Ik maakte me echt heel veel zorgen over Bella.

    Damian Furioso

    Bella liep snel weg en ik keek haar na. Die homo liep haar achterna en niet kort daarna ging de andere homo er achteraan. Ik stond nu ook op en hoorde hoe Finn reageerde op mij. 'Bemoei je er niet mee, het is mijn vriendin niet de jouwe.'siste ik bozig terug waarna ik toch naar de gang liep. Ik duwde Blaine ruw aan de kant. 'Ik help haar wel.' mompelde ik, waarna ik haar nu vasthield en over haar rug wreef. Ik zou laten zien dat ze bij mij hoorde.

    Kurt Hummel

    Nog voordat ik kon antwoorden, liep Blaine naar Bella toe. Ik stond ook op en pakte een glas en vulde het met water, zodat Bella dadelijk even rustig kon bij komen en wat water binnen kreeg. Het was juist belangrijk als je veel vocht binnen kreeg. Ik bleef op een afstand wachten, zodat ze ruimte had en zich niet benauwd voelde. Als ik Bella zo zag en Rachel had meegemaakt was ik zo blij dat ik een jongen was en niet zwanger hoefde te zijn. Het leek me echt driemaal niets. Je werd telkens misschien, je kwam aan, je paste je kleding niet meer aan en dan hadden we het nog niet over de bevalling. Maar het had natuurlijk ook mooie en leuke dingen, maar toch. Ik keek bezorgd toe en zag vanuit mijn ooghoek dat Damian de gang op liep. Ik rolde buiten zijn zicht met mijn ogen, waarom liet hij haar niet even met rust? Ineens duwde hij Blaine aan de kant en nam hij het schaamteloos over. Ik keek hem verbaasd en boos aan. Waar sloeg dat nou weer op!? Bella zou dit echt niet leuk vinden en ik wist dat Blaine zich al helemaal aan het opvreten was vanbinnen. 'Wat denk hij wel niet?' fluisterde ik naar Blaine, zodat hij het alleen hoorde en keek boos toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik knik even vermoeid maar knik.
    "tot straks?" glimlach ik zwak.
    Ik pak nog een glas water en een pijnstiller en neem het in.
    Met een bonkend hoofd ga ik in bed liggen en val in slaap.

    [brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde een dof en zag dat Damian Blaine wegduwde. Waar sloeg dat op?! Gelukkig verdween mijn misselijkheid weer en veegde ik mijn mond af. Ik zag dat Blaine wat zei tegen Kurt en liep weg. Ik voelde dat Damian mij vasthield en over mijn rug wreef. Ik stond weer op en duwde Damian van me vandaag en keek hem boos aan. 'Waarom duwde je Blaine weg!' riep ik boos. 'Jij bent echt een klootzak!' schreeuw ik boos. 'Al de hele tijd negeer ik het dat je zo doet tegen mijn vrienden, omdat ik je lief vond en je leuk vond. Maar nu ben je te ver gegaan!' schreeuw ik woedend. Ik duwde hem ruw weg, zodat ik er door kon. Ik was nu helemaal boos, mijn hormonen waren blijkbaar overstuur. 'Nou en! Dat ze homo's zijn, ze zijn lief, ze zijn er altijd voor mij en ik hou van ze!!' schreeuw ik boos en kreeg steken in mijn buik. Ik hapte naar adem en boog voorover, omdat het nu hel erg veel pijn deed. 'Ik word gewoon niet goed van jou!' riep ik pijnlijk en vol tranen. Ik had al de hele tijd stress en nog even en dalijk kreeg ik een miskraam!!!

    Blaine Anderson:

    Ik word opeens ruw opzij geduwd door Damian en ik moest me inhouden om hem niet aan te vallen voor Bella. Mijn handen balden ik tot vuisten en ze begonnen te trillen door woede. Ik moest mezelf kalm maken en af en toe kon het echt niet tot tien tellen, maar door boksen. Ik hoorde wat Kurt zei en keek hem neutraal aan, doelend dat ik het niet meer hield. 'Kurt, ga naar Finn toe, hij beschermt je wel. Ik ga boksen, want ik moet mijn woede kwijt' zeg ik trillend van woede en moest me echt beheersen, zonder nog wat te zeggen liep ik weg. Snel liep ik naar mijn kamer en trok ruw mijn sportkleding aan en liep daarna naar de trainigskamer, waar ook de boksbal hing. Ik deed mijn handdschoenen aan en beukte keihard tegen het bal aan. Waarnaar ik me helemaal losmaakte en ging boksen tegen het bal aan. Ik richte al mijn woede op de bal af.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik hoorde allemaal geschreeuw uit de gang komen en luisterde goed naar wat er allemaal gezegd werd. Later begon Damian terug te schreeuwen tegen Bella en werd ik echt woest. Niemand, maar dan ook niemand praatte zo tegen haar. Ik liep nu ook naar de gang toe. 'Hey, rustig.' zei ik op een normale toon, maar hard genoeg om hem de mond te snoeren. Waar Blaine was, wist ik niet. Maar blijkbaar was er iets gebeurt waardoor hij heel erg boos was geworden. 'Ze heeft rust nodig en ze heeft gewoon last van zwangerschapshormonen. Geef haar even ruimte en word niet boos op haar, dat bezorgd alleen maar stress.' zei ik normaal, waarna ik even naar Kurt en Bella keek. 'Kurt, neem Bella mee naar de woonkamer dan regel ik het wel met Damian.' zei ik, waarna ik naar Bella keek met een blik dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Damian zei niks en ik keek hem onderzoekend aan. 'Je weet dat ze niet veel kan hebben, Damian. Waarom doe je zo?' vroeg ik aan hem, waarna ik tegen de muur leunde. Damian haalde zijn schouders op en ontweek mijn blik. 'Hou je echt van haar?' vroeg ik nu, waarna Damian meteen fel reageerde. 'Bemoei je er niet mee.' zei hij weer tegen mij, wat ik negeerde. 'Het ziet er niet naar uit, dat je echt van haar houdt. Als je zoveel van haar zou houden als ik deed, zou je je best doen om alles zo fijn en prettig mogelijk voor haar te maken. Dan zou je je eigen gevoelens voor je houden, zoals ik dat doe. Geloof me, jij haalt de bloed onder onze nagels vandaan en Blaine en ik zouden je het liefst de villa uit trappen, maar we houden ons in speciaal voor Bella. Wat jij doet is alleen maar in je eigen belang. Je denkt er niet bij naar wat zij wilt en haar gevoelens. Je denkt alleen maar aan jezelf.' zei ik tegen hem. 'Anders had je Blaine en Kurt een kans gegeven, speciaal voor haar. Dan had je er alles voor over om haar gelukkig te zien.' zei ik tegen hem. 'Ik heb er alles voor over om haar zo gelukkig mogelijk te zien. Want het maakt mij ook gelukkig, als ik haar vrolijk zie. Ik hou van haar, om wie ze is. Niet omdat haar uiterlijk toevallig mooi meegenomen is. Ze is slim, lief, aardig, grappig, eigenwijs en ze is gewoon meer dan perfect. Ze is mijn hart, mijn leven en het is mijn enige doel om haar gelukkig te zien en te maken. En ik durf te wedden dat jij dit niet zo voelt.' zei ik, waarna Damian stil bleef. 'En ik ga niet telkens in strijd met jou. Het is geen wedstrijd om wie haar krijgt, dat zie ik nu pas in. Het aller belangrijkste is dat ze gelukkig is. En als ze bij jou het gelukkigst is, is dat pech voor mij maar dan ben ik ergens toch tevreden omdat ze gelukkig is.' zei ik gemeend. 'Het gaat niet om een eerste of tweede plaats, het gaat om Bella en alleen om Bella. Zij is het aller belangrijkste meisje in de hele wereld.' zei ik. 'Ik hou van haar.' zei ik, waarna ik nu mijn ogen neersloeg en probeerde om mijn tranen binnen te houden. Damian was nu ook helemaal stil gevallen en zei helemaal niets meer.

    Kurt Hummel

    Bezorgd keek ik Blaine na en eerst wilde ik achter hem aan lopen, maar daarna besefte ik me dat hij vast even alleen wilde zijn. Nu wilde ik naar Finn lopen, totdat Bella ineens begon te schreeuwen tegen Damian. Ik vermoedde dat het haar hormonen waren en daarna zag ik dat ze naar adem hapte en voorover boog. Nu kon het me even niet schelen en was ik helemaal niet bang meer voor Damian. 'Waarom reageer je dit op mij af?!' schreeuwde Damian ineens terug. Ik sloeg nu mijn armen beschermend om Bella heen en wreef over haar rug heen om haar te kalmeren. 'JIJ bent vreemdgegaan! Hoe denk je hoe ik me moet voelen! Ik wil je gewoon helpen omdat ik om je geef! Maar jij ziet dat gewoon niet!' schreeuwde hij naar haar. 'En het is gewoon nooit goed genoeg voor je!' schreeuwde Damian weer. Op dat moment kwam Finn binnen en zei hij dat Damian rustig moest doen. Hij zei ook dat ik Bella mee moest nemen naar de woonkamer toe, wat ik ook deed en in de woonkamer ging zitten. Ik trok haar op mijn schoot en probeerde haar te kalmeren. 'Concentreer je op je ademhaling, Bella. Probeer langzaam in en uit te ademen.' zei ik zachtjes tegen haar, hopend dat het werkte. Toen het stil was, merkte ik dat de deur op een kier stond en dat we het hele gesprek konden mee volgen. Ik hoorde allemaal wat Finn zei en keek naar Bella, om te kijken hoe ze reageerde hierop. Stiekem was ik wel een beetje ontroerd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Naaw, zo lief is Finn! D: Maar ik moet gaan. XD Morgen reageer ik gelijk als ik thuis kom!! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    ( Lief is ie he? :') Is goed, dan zie ik je reactie vanzelf wel verschijnen! tot morgen!)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [net een ei gebakken, zie ik kaas ilggen ik den keens uit teseten. maar isa heeft een goede smaakxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan