• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    Snel zoek ik van alles, en ligt het allemaal door elkaar.
    Ik zucht gefrustreerd en leg mijn hoofd tegen het stuur.
    Door de toeter die af gaat schrik ik op..


    El Diablo.

    Lizz
    Verschrikt word ik wakker van getoeter.
    Ik zucht even, op mijn hoofd staat een laag zweet en mijn hoofd bonkte nog steeds.
    Ik besluit even naar buiten te gaan. Een mal buiten zie ik om het hoekje een auto staan met iemand erin.
    Nieuwsgierig kijk ik en zie dat het Jeffrey is. Wat deed hij in zijn auto?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik zucht, en rij weg.
    Waar is zij......


    El Diablo.

    Lizz
    Daarna rijd hij ineens weg.
    Ik weet dat het niet hoorde maar ik was gewoon zo nieuwsgierig.
    Ik pakte mijn brommer waarop ik gekomen was vanochtend en rijd voorzichtig hem achterna.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik stop in de haven en stap uit.
    Ik kijk goed rond, en loop..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik merk dat we bij de havens zijn en dump mijn brommer. Te voet loop ik verder en zie hem rondkijken en lopen.
    Voorzichtig loop ik achter hem aan.
    Wat deed hij hier savonds=


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Opeens zie ik Zoë en grommend loop ik naar haar toe.
    'Wat bedoel je ze is weg?!" sis ik...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik hoor ze wat praten.
    Het gaat in iedere geval over een meisje die weg is.
    Ik besloot zo te vertrekken want ik denk niet dat hij blij zal zijn als hij erachter komt dat ik heb staan luisteren.

    Zoë[even maar]
    Ik kijk hem bozig aan "wat is er nou moeilijk aan het woord ontsnapt.?" ik kijk hem vurig aan.
    "Luister Jeffrey een van de toezichthouders was zijn sleutel kwijt en die kneus durfde het niet te melden en waarschijnlijk had Mellisa de sleutel en is ze zo weg gegaan."

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:57 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Voordat ik het wist had ik met mijn vlakke hand hard op haar wang geslagen.
    'Je zorgt maar dat ze terug komt' sis ik..


    El Diablo.

    zoë
    boos kijk ik hem aan.
    "hoe? wij hebben haar gezocht en overal gevolgd. dus .. wat was je van plan met Lizz?" niet begrijpend kijk ik hem even aan.
    hij deed ineens vaag erover


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Dat weet je wel' zeg ik rustig.
    Ik kijk even om me heen. ik voel me bekeken...


    El Diablo.

    [toch nog niet
    Zoë
    IK schud grinnikend mijn hoofd "denk je echt dat ik zo'n kneus ben" ik grinnik even en kijk om me heen.
    "we gaan binnenkort 2 meiden naar Frankrijk brengen:

    LIzz
    Net optijd stond ik achter een muurtje.Ik besloot het zekere voor het nozekere te nemen en liep terug.
    snel stapte ik op mijn scooter en reed terug. Toen ik er was zette ik alles terug in de oude staat en viel in bed in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik probeerde rustig te blijven en glukkig ging de steken na een tijdje weg. Ik nestelde dicht tegen Kurt aan, aangezien ik op zijn schoot was. Finn wou dat Kurt mij mee nam naar de woonkamer, omdat hij met Damian wou praten. Eerst was ik bang dat ze weer gingen vechten, maar Finn had geruststellend naar me geken dat ze dat dus niet zouden doen. Ik had na Kurt geluisterd en haalde diep adem en werd wat rustiger. Ik veegde me tranen zachtjes weg en wreef over mijn buik. Blijkbaar stond de deur van de gang op kier, want Kurt en ik hoorden alles wat Finn zei tegen Damian. Ik kreeg weer tranen in mijn ogen en was sprakeloos. Ik voelde de schaamte. Ik deed zo tegen Finn en hij wou nog steeds dat ik gelukkig was. Ik had hem jaloers gemaakt, ik had zoveel spijt tegenover hem en daarom was ik zenuwachtig voor vanavond. Ik voelde mijn tranen over mijn wangen stromen en kijk Kurt aan. Ik voelde me zo geliefd door Finn en het liefste wou ik nu naar Finn om hem te omhelsen en bij hem te zijn. 'Ik hou ook van hem' zeg ik zachtjes, zodat Kurt het alleen hoorde. Ik hield meer van hem dan van Damian. Ik zuchtte gefrustreerd en maakte me op Kurt's schoot een bolletje. 'Ik wil naar hem toe, maar ik durf niet' zeg ik zachtjes en nog steeds hoorde Kurt het alleen. Ik was gewoon zo sprakeloos en ik wou in zijn armen liggen en bij hem zijn. Damian gaf alleen maar om zichzelf, dat zie ik nu pas in. Hij dacht alleen maar dat ik vreemdgegaan was en niet dat ik zwanger was. Trouwens Damian en ik hadden helemaal geen relatie, als hij dat dacht. We hadden 'iets', maar het is niet officieel bekend gemaakt dat we een relatie hadden. Ik had relatie gezegd in het algemeen, niet dat hij mijn vriend was. Dat moest ik wel aan Damian zeggen dat ik absoluut niet van hem was. Eigenlijk was mijn liefde voor Damian nu wel over, want wat hij allemaal zei en deed, besefte ik inderdaad dat hij niet goed voor mij was en dat ik door hem dalijk echt een miskraam zou krijgen. Hij maakte me al helemaal niet gelukkig, ik was helemaal niet mezelf bij hem en voelde me zo ongemakkelijk. Het was gewoon dat ik te lief was en naar iemand anders zijn gevoelens keek en niet naar de mijne en wat Kurt zei, ik vergat mezelf gewoon. 'Het is nu allemaal zo duidelijk voor me' zeg ik helder en kijk Kurt weer aan. 'Ik wil Finn en niemand anders' zeg ik duidelijk en glimlachte. Bij Finn kon ik gewoon mezelf zijn en was ik echt gelukkig. Ik hoopte zo erg dat Finn de vader was dan hadden we samen een prachtig kindje.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik keek haar aan met een 'aaah' blik en had ook tranen in mijn ogen door haar. Ik drukte haar dicht tegen me aan en suste haar zachtjes en streelde zachtjes haar haren. 'Ga naar hem toe,' zei ik nu bemoedigend, terwijl ik haar nog lief aankeek. 'Je moet niet bang zijn, maar je gevoelens volgen. Laat je niet leiden door angst.' zei ik lief tegen haar, waarna ik een kus op haar wang drukte. 'Je bent een sterke vrouw, dat heb je nu al bewezen maar nu moet waar jij je fijn bij voelt. Als dat zonder Damian is, is dat maar zo. Wie weet kunnen jullie wel gewoon vrienden blijven, niet meteen natuurlijk, maar misschien later.' zei ik tegen haar. Toen ik dat gezegd had kwam Damian ineens binnen en vroeg hij of Bella even met hem wilde praten. Verrassend genoeg kwam het er niet boos uit, maar eigenlijk wel vriendelijk. Die kant had ik nog nooit gezien van hem. Ik was bang om Bella alleen te laten, maar ergens moest ze toch ooit praten. Damian zei nu iets tegen mij, en vreemd genoeg zei hij het normaal. Normaal keek hij me walgend aan, maar deze keer keek hij normaal. Ik keek een beetje twijfelend naar Bella en stond toch op. 'Sms me maar, en ik sta binnen twee seconden bij je.' fluisterde ik naar waarheid naar haar, waarna ik langs Damian naar de sportzaal liep. Ik ging in de deurpost staan en leunde nonchalant tegen de deurpost aan en sloeg mijn armen over elkaar. Glimlachend bekeek ik hoe Blaine aan het boksen was en wachtte ik maar gewoon totdat hij me opmerkte. Anders zou ik hem gewoon blijven bekijken.

    Damian Furioso

    Ik luisterde naar Finn en ik zweeg enkel. Wat hij allemaal zei raakte me wel. Hij hield echt heel veel van haar. Ergens voelde ik ook wel iets voor haar, maar of het liefde was wist ik niet precies. Om heel eerlijk te zijn, vond ik haar gewoon lief en vooral heel mooi en deed ik het voor de seks. Maar dat was fout, ik wilde gewoon een goed gesprek met Bella en deze keer zou ik begripvol en lief doen. Mijn gevoelige kant kwam nu naar boven, want ook al had ik een grote mond, ik had nog altijd een klein hartje. 'Ik ga mijn excuses aanbieden aan Bella,' zei ik zacht tegen Finn. Het viel me nu pas op, dat dit de eerste keer was dat Finn en ik normaal met elkaar konden praten. 'Je hebt gelijk, ik heb mijn grenzen overtreden en ik had nooit zo mogelijk reageren op haar. Ik ga mijn excuses aanbieden en luisteren naar wat zij wilt.' mompelde ik. Heel eerlijk, ging ik doen alsof ik deed wat zij wilde, maar het was gewoon een plan om haar te winnen. Ze was van mij, en van niemand anders. Finn knikte, waarna ik klopte op de deur van de woonkamer en naar binnen liep. 'Bella, ik wilde graag even met je praten als jij dat ook wilt. En dan onder andere mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag.' zei ik tegen haar. Ik zag dat Kurt twijfelde om ons alleen te laten. Maar ik moest haar gewoon echt even alleen spreken zonder hem erbij. 'Ik zal echt niet weer tegen haar schreeuwen, ik wil gewoon mijn excuses aanbieden.' zei ik normaal tegen Kurt. Ik mocht hem nog steeds niet, maar dat liet ik nu natuurlijk niet blijken. Kurt liep weg, en ik ging tegenover haar zitten en keek haar spijtig aan. 'Het spijt me vreselijk van hoe ik me gedragen heb tegenover jou, maar ook tegenover Blaine en Kurt.' zei ik spijtig, dat laatste loog ik want daar had ik echt geen spijt van. 'Dit is normaal niks voor mij, om zo snauwend en schreeuwend te reageren. Ik denk dat ik het nieuws nog moet laten bezinken, het spijt me echt.' zei ik.

    Finn Hudson

    Ik hoorde wat Damian zei en knikte maar, vervolgens liep ik zuchtend weg naar mijn kamer. Eigenlijk heb ik Damian nu een zetje in de rug gegeven, door te zeggen hoe Bella behandeld moet worden. Maar ik wilde gewoon dat ze gelukkig werd en ik hield zielsveel van haar. Natuurlijk deed dit pijn, maar ik had liever dat het mij pijn deed dan haar. Ze had al genoeg pijn gehad, en verdiende gewoon het beste. Maar in ieder geval, kon ik toch niet wachten tot vanavond. We zouden gewoon goed praten en ik zou het zo leuk en gezellig mogelijk voor haar maken. Ik hoorde Emily huilen en haalde haar uit haar bedje en liep met haar naar de keuken, waar het nu stil en rustig was. Ze stopte meteen met huilen en begon te kirren en te brabbelen. 'Papapapa!' kirde ze, waardoor ik lachend over haar hoofdje streek. Misschien kreeg Emily er wel een (half) zusje of broertje bij. Dat was een raar idee..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.