• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Natuurlijk zou ik Kurt gelijk smsen, als er wat is of ik kon hard schreeuwen en gillen dan zou hij het ook horen. Kurt liep weg en Damian ging tegenover mij zitten. Ik luisterde naar hem en glimlachte zwak, maar nu werd ik serieus. Ik moest aan mezelf denken en gewoon de waarheid aan hem vertellen. Ik pakte zijn handen met mijn handen en aangezien hij op de salontafel zat hoefde ik gelukkig niet helemaal voorover te buigen. Ik sla mijn benen overelkaar en kijk hem geruststellend aan. 'Het is al goed, Damian' zeg ik lief en streel zijn wang even, maar werd nu echt serieus. 'Ik moet eerlijk tegen je zijn en de waarheid gewoon aan je vertellen, want wat ik nu de hele tijd doe. Is niet goed voor jou, maar ook niet voor mij' vertel ik serieus en kijk hem neutraal aan. 'We weten beiden, dat dit niet gaat werken tussen ons. Ik hou nog steeds van, Finn en dat gaat ook nooit veranderen. Damian, ik voel me niet fijn tegenover jou, ik voel me ongemakkelijk en ben gewoon niet mezelf bij je. En het belangrijkste van allemaal, ik ben niet gelukkig met je' vertel ik en laat zijn handen los. 'Blaine en Kurt zijn mijn alles, ze zijn mijn bestie vrienden en als jij hun niet accepteerd hoe zij zijn, dan ben je niet goed voor mij. Ik wil een vriend die mij accepteerd en ook goed met mijn vrienden kan omgaan' leg ik eerlijk uit en staar naar mijn handen. 'Weetje, wat mijn minpunt is? Ik cijfer me altijd weg en kijk alleen maar naar de gevoelens van iemand anders en ik doe nooit wat ík echt wil. Ik probeer jou gelukkig te maken, terwijl ik helemaal niet gelukkig ben en jou probeer tevreden te houden en daarom ben ik met je naar bed gegaan om jou tevreden te stellen, terwijl ik dat niet moet doen. Met Finn wou ik het echt en het spijt me dat ik gelogen heb tegen je en dat ik 'vreemdgegaan' ben met Finn, maar wat wij hebben is geen relatie. Je hebt me verkeerd begrepen. Ik zei het in het algemeen, wij hebben wel 'iets', maar het is niet officieel gemaakt dat we wat hebben, dus je kan me niet opeisen en me verbieden om met andere te praten. Ik ben niet van jou, Damian. Ik ben van niemand en je moet begrijpen dat dit totaal niets met mijn zwangerschapshormonen zijn. Ik spreek hier nu over mijn echte gevoelens, hoe ik er over denk' leg ik uit en kijk hem doordringend aan. 'Het spijt me, maar ergens was jij gewoon een plan om Finn jaloers te krijgen en nu zie ik mijn fout in en het spijt me echt.' zeg ik spijtig en verdrietig tegen hem. 'Hou jij wel echt van mij? Of wou jij gewoon seks met me?' vroeg ik als laatst en kijk hem serieus aan.

    Blaine Anderson:

    In de tussen tijd had ik mijn shirt uit gedaan, aangezien ik het warm had en bokste nu als prof. Ik merkte niet dat na een tijdje dat Kurt binnen kwam en hij tegen de deurpost aanleunde. Mijn broek zakte als gewoonlijk naar beneden dat je goed zicht had op mijn onderbuik en zweet die lichtjes op mijn huid lag en dat je mijn gespierde bovenlichaam goed zag. Ik stopte en keek opzij waarnaar ik Kurt zag en glimlachte zwak. Mijn woede was nu weg en had gewoo nu zin om te boksen. Ik stopte en kijk hem glimlachend aan. 'Wat ben je toch prachtig' zeg ik hijgend en liep naar hem toe. Ik wist nu wat hij dacht en dat hij gewoon ging kwijlen. Ik stopte voor zijn neus en deed niets, zodat hij me goed kon bekijken. Ik vond het zo leuk hoe Kurt altijd reageerde hierop. 'Hoelang stond je hier eigenlijk al?' vroeg ik nog hijgend en kijk hem wat donkerder aan.

    (Oja! Als ik dalijk aan het eten ben, dan meld ik het wel even. Dan kom ik daarna niet meer online. Ik ben serieus moe, ik kon heel moeilijk in de ochtend uit mijn bed komen en ik sliep bijna in de les op school. >.< Dus na mijn eten ga ik slapen en reageer ik morgen natuurlijk weer. Maar voor nu ben ik er en ik meld als ik ga eten en dan ben ik niet meer online. Dus dan weet je dat. (: )

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Ik was heel erg stil toen ze dat zei en voelde weer woede en frustratie naar boven komen. Ik voelde wel echt iets voor haar, maar het was niet heel erg sterk. Maar sterk genoeg dat het me pijn deed. Ik zei niets meer en liet haar uitpraten en hield mijn frustratie en woede binnen. 'Je voor jezelf kiezen.' zei ik schor en pijnlijk. 'Maar ik had het liever wel eerder geweten.' zei ik een beetje boos, maar ik hield het in. 'Je hebt me gebruikt, om hem jaloers te maken, Bella.' zei ik waarna ik opstond. 'Ik voel iets voor je,' mompelde ik op haar vraag en ik ging er verder niet op in. 'Ik denk dat het beter is als ik hier een tijdje wegga, ik ga wel naar een hotel en ik kijk wel hoelang ik in Spanje blijf.' zei ik tegen haar. Wat moest ik hier anders nog zoeken? Maar sowieso zou ik nog steeds niet opgeven. Maar als ik er nu een drama van zou maken, zou dat helemaal niet helpen. 'Dan ga ik mijn spullen maar eens pakken..' zuchtte ik.

    Finn Hudson

    Nadat ik even met Emily had gespeeld, ging ik even controleren of alles wel goed ging bij Damian en Bella. Dadelijks was hij helemaal tekeer tegen haar aan het gaan of zo. Ik liep naar de gang toe en zag de deur nog open staan. Ik hoorde gedempte stemmen vanuit de woonkamer komen en zette een paar stappen dichterbij zodat ik het gesprek kon meeluisteren. Ik kon het goed verstaan en hoorde wat Bella allemaal zei. Mijn hart sloeg een paar tellen over toen ik hoorde wat ze allemaal zei. Dus toch? Ze hield dus toch van me? Er vormde een glimlach rondom mijn lippen en stilletjes bleef ik luisteren. Emily begon met mijn shirt te spelen en snel stopte ik haar speen in haar mond, zodat ze niet ging kirren of iets. Tevreden begon ze te sabbelen en speelde ze met mijn shirt. Bella betekende echt alles voor me, en ik zou mijn best doen om haar vanavond de avond van haar leven te bezorgen. Ik hoopte nu echt zo erg dat het kindje van mij was. Een kindje van Bella en mij zou perfect zijn. We zouden hele goed ouders zijn en het zou voor Emily ook echt heel erg leuk zijn, om een zusje of broertje te krijgen. Ze zou het vast helemaal geweldig vinden. Maar nu moesten we daar negen maanden op wachten, dus dat duurde nog wel even. Ik was echt ontroerd door wat Bella allemaal zei over me, en ik was zo onbeschrijfelijk blij. Ik dacht dat ze van Damian hield en niet meer van mij. Dit was gewoon niet te verwoorden en daardoor ontstonden er tranen in mijn ogen, uit geluk. Ik zou echt alles voor haar doen en ik had gewoon echt alles voor haar over.

    Kurt Hummel

    Ik zwijmelde helemaal toen ik Blaine zo bekeek, hij was zo sexy en mooi en als hij bokste zwijmelde ik alleen nog maar meer. Hij merkte me op, waardoor mijn glimlach breder werd. Hij was gelukkig niet boos meer en stopte voor mijn neus. Ik voelde me erg bescheiden worden, aangezien hij zei dat hij me prachtig vond. Als ik hem zag, sloeg gewoon alles in me op hol. Ik bekeek hem nu helemaal van top tot teen en kreeg geen zinnig woord uit mijn mond. Zo zelfverzekerd als ik hier net stond, hoe stunteliger ik me nu voelde. Hij stond daar gewoon voor me, zonder shirt, helemaal bezweet en zijn broek bedekte nog net zijn 'junk'. Natuurlijk had hij ook nog een boxer aan, maar toch. Ineens werd ik rood van mijn eigen gedachten, waarom dacht ik daar allemaal aan? Ik probeerde om weer zelfverzekerd en vooral verleidend over te komen en glimlachte weer. 'Niet heel lang,' zei ik glimlachend, waarna ik stiekem nog een blik over zijn lichaam liet glijden en de deur sloot met mijn voet, voordat hij al automatisch in het slot viel en ik langzaam naar hem toe liep. 'Maar lang genoeg om de neiging te hebben om de kleding van je lijf te rukken.' fluisterde ik zwoel in zijn oor, waarna ik hem gretig kusjes begon te geven in zijn nek. Ik verlangde nu echt naar hem en als ik hem zo bekeek wilde ik hem gewoon zo graag.

    ( Haha, is goed!)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 20:29 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet eten. D: Reageer morgen weer. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    ( Is goed, zie je morgen weer en eetsmakelijk! (: )


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik mompel nog wat en draai me om.
    Ik stap in mijn auto en rij terug.
    Ik loop mijn huis binnen en zie Lizz op bed liggen.
    'Hey babe' grijns ik, en druk een kus op haar wang..


    El Diablo.

    Lizz
    Als ik een paar minuten in het bed lig komt Jeffrey al weer binnen.
    "heey, was je iets vergeten ofzo?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Uhm, ja' zeg ik.
    Ik lach kort en laat me op bed vallen


    El Diablo.

    Lizz
    :"Ik glimlach "gelukkig"ik geef hem een kusje en ga tegen hem aan liggen.
    "ik heb hoofdpijn"mopper ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik.
    'Doe er wat tegen zou ik zeggen.'


    El Diablo.

    Lizz
    "ik heb al een paracetamol ingenomen" glimlach ik zwak.
    IK geef hem een kusje en ga weer liggen in het bed en verstop ik me weer in de dekens zodat
    ik het weer warmer kreeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar wat hij zei en ik maakte een afkeurend geluidje. 'Zie je het zelf niet wat je doet?' vroeg ik hem redelijk normaal, maar van binnen werd ik wel heel erg boos. Hij dacht alleen maar zichzelf en niet aan misschien zijn kind. 'Je denkt alleen maar aan jezelf. Ik kán zwanger zijn van jou en jij loopt gewoon weg en kijkt wel even hoelang je in Spanje blijft' zeg ik nu toch redelijk boos. 'Ik begrijp heel goed, dat je nu boos bent op mij en dat ik 'vreemdgegaan' ben en dat ik je misbruikt heb, maar denk nu even aan het kind.Het kan van jou zijn en jij loopt weg. Als het jou goed uitkomt dan loop je weg .Als je echt een vent bent en echt van me houdt dan blijf je. Maar ik zie nu al dat je dat dus niet bent' zeg ik bozer. 'En ja, ik kies nu wel even voor mezelf, mag ik dat ook eens een keer doen?' vroeg ik hem spottend en stond ook op. Ik probeerde kalm te blijven en wreef rustig over mijn buik dat gaf me toch een geruststellend gevoel. 'Al mijn hele leven cijfer ik mezelf weg en doe ik dingen voor anderen en ben er altijd voor hun en ik ben ook al de hele tijd voor jou, maar nu zet ik mezelf voorop. Doe maar wat je wilt, ga weg of niet. Maar áls ik zwanger ben van jou, dan laat ik ervoor zorgen dat je jouw kind niet meer ziet' zeg ik boos en kijk hem aan. Nu zag ik het allemaal in wat voor een klootzak hij was. Ik was het nu echt zat, hij gaf mij de schuld en zat nog steeds in dat ik was vreemdgegaan. ik hoorde Finn toch ook niet klagen? Oke, hij zei dat hij zijn gevoelens voor hem hield, maar dat was allemaal voor mij en hij wou dat ik gelukkig was, maar Damian gaf er geen krimp om.

    Blaine Anderson:

    Ik vond het altijd zo leuk, hoe Kurt altijd hierop reageerde als ik voor zijn neus stond zodner shirt. Ik wist precies hoe hij hierover dacht en kon me echt niet weerstaan. Ik vond het zo schattig dat hij dan niet meer zelfverzekerd stond en dat hij net een puppy was en ik alles kon doen wat ik wou met hem. Natuurlijk was het ook andersom, als hij iets deed werd ik een puppy en was hij de baas over mij. Maar stiekem vond ik toch leuker hoe ik de baas was om hem en alles liet doen wat ik wou. Meestal had ik de leiding als we seks hadden en dat vond hij blijkbaar niet erg. Ik voelde gretige kusjes in mijn nek en genoot er van. Ik kreeg kippenvel en sloeg mijn armen om zijn middel. 'Je mag mijn kleding van mijn lichaam af trekken' beantwoorde ik hem speels terug. Mijn handen gleden naar zijn achterbenen van zijn bovenbenen en tilden hem op, waardoor zijn benen om mijn middel sloeg en zijn armen om mijn nek. Redelijk hard en opwindend duwde ik hem tegen de deur en dwong hem naar me te kijken en zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen. Met mijn handen knoopte ik zijn jasje uit, wat hij aanhad en gooide het ruw weg en zijn shirt volgde daarna. Mijn lippen verplaatsen naar zijn nek en begon daar kusjes te geven. weer was ik de baas over hem en dat vond ik heel leuk en opwindend. Ik kon Kurt gewoon zo week maken en alles laten doen wat ik wou. Maar dat was ook wederzijds.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Ik draaide me bozig om naar haar. 'Wat wil je dan wat ik doe?' vroeg ik niet-begrijpend aan haar. 'Je bent verliefd op Finn, je wilt bij hem zijn en je hebt mij gebruikt. Wat moet ik dan doen? Je handje vasthouden?' vroeg ik aan haar. 'Ik zie er het nut niet van om hier te blijven, niemand mag me hier dus wat moet ik hier doen?!' vroeg ik boos aan haar. Ik wilde haar best helpen en zo, maar het nieuws dat ik misschien vader kon worden en dat ze vreemdgegaan was werd me gewoon te veel. 'Ik snap jouw probleem niet, ook al zal het mijn kind zijn dan kies je nog voor Finn. Dus wat moet ik dan met een kind?' vroeg ik nu bot aan haar. Ik werd weer rustiger en keek haar zuchtend aan. 'Het is heel goed dat je voor jezelf kiest en nu aan jezelf gaat denken. Ik vind het dapper en knap van je. Maar ik kan dit niet,' zei ik naar waarheid. Ik kon het gewoon niet. 'Ik kan het echt niet.' zei ik schouderophalend. 'Ik hou van je, maar ik zie het nut er gewoon niet van in om hier te blijven. Ik zou alleen maar een blok aan het been zijn voor iedereen, ook al zou ik dat zelf willen. Denk je dat Blaine erop zit te wachten dat ik hier blijf? Nee dus.' mompelde ik. Maar goed, niet dat ik er op zat te wachten om hem te zien kleffen met zijn vriendje. Als ik ergens niet tegen kon, dan was het daar tegen. En ik kon echt niet met Finn in één kamer aanwezig zijn, zonder hem in elkaar te slaan. 'Ik ga juist weg voor jou,' zei ik tegen haar. 'Om eerlijk te zijn weet ik zeker dat ik mezelf niet kan inhouden en om je zo drama te besparen ga ik weg. Dus nu denk ik in principe niet aan mezelf en ben je nog niet blij. Sorry, dat ik niet goed genoeg voor je ben.' zei ik waarna ik mijn ogen neersloeg.

    Finn Hudson

    Nog altijd luisterde ik aandachtig naar het gesprek en hoorde ik hoe Bella nu boos werd. Damian pakte het inderdaad verkeerd aan. Natuurlijk was ik door gekwetst door wat Bella had gedaan. Maar als ik de hele tijd stilstond bij mijn eigen gevoelens zou ik haar nooit terugkrijgen. En ik wist dat ze gewoon verward was en ik gaf haar helemaal nergens de schuld van. Ik wilde gewoon haar gelukkig zien en dat telde allemaal voor me. Ik was oprecht blij dat ze ook van mij hield.

    Kurt Hummel

    'Mhmmm, Blaine.' kreunde ik al lichtelijk opgewonden. Ik hield mijn benen stevig om zijn middel heen geslagen en mijn armen om zijn nek geklemd. Door de kusjes in mijn nek ontstond er kippenvel op mijn huid en voelde ik warme sidderingen door me heen gaan. Hij speelde altijd als het ware een beetje de baas en dan werd ik altijd zo mak als een lammetje en kon hij alles met me doen wat hij wilde. Ik vond dat niet erg, ik vond dat fijn dat hij een beetje leidde. Om eerlijk te zijn, wond dat me alleen maar meer op als hij dat deed. Ik vond dat altijd leuker als hij dat deed. Voorzichtig liet ik één arm los en liet ik het naar zijn broek glijden en maakte ik zijn knoop los en trok ik zijn broek uit, wat nogal onhandig ging, maar uiteindelijk toch lukte. Met mijn broek was het precies hetzelfde verhaal. Uiteindelijk waren we wel beiden in onze boxers en streelde ik zachtjes met zijn vingertoppen zijn bovenrug. 'Je bent toch zo lekker.' zei ik redelijk hees, terwijl ik nog steeds uitbundig van zijn kusjes genoot.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik streel zachtjes over haar rug, en zucht.
    Ik kijk even op mijn Iphone en lach onbewust..


    El Diablo.

    Lizz
    ik glimlach zwak en zuchtend nestel ik me tegen hem aan 'ik heb officieel een hekel aan koppijn mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Wie niet' zeg ik, en streel over haar wang.
    Ik kijk afwezig voor me uit, en denk na..


    El Diablo.