• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    Ik grom zachtjes.
    In een ruk trek ik haar onderbroek uit, en plaats ondertussen kusjes op haar borst.
    Zachtjes kom ik naar binnen en grijns weer. Zei toch dat ik haar zou krijgen..


    El Diablo.

    Lizz
    Als ik hem naar binnen voel ik hem naar binnen komen en kreun ik zacht. "ik wil je" kreun ik.
    Ik plant mijn lippen weer op de zijne.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grijns, en zoen haar terug.
    Ik begin zachtjes te stoten, en grijns breder..


    El Diablo.

    Lizz.
    Ik kreun als hij begint te stoten en beweeg mee zodat het harder doorkomt.
    Ik voel vlagen met een heerlijk gevoel door me heen trekken en mijn ademnhaling versneld.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik hoorde wat ze zei over Damian en ik kon het me amper voorstellen dat hij lief en aardig kon zijn. De eerste keer toen hij mij zag, keek hij me aan alsof ik iets vies was. Maar als Bella dat zei, zou dat vast waar zijn. Ineens keek ik haar aan en proestte ik het uit van het lachen. 'Dus Damian is slecht in bed he?' vroeg ik hikkend van het lachen. Ik kwam echt even niet meer bij en vond het heel grappig, hoe ze dat zei. Daarna werd ik weer serieus en luisterde ik weer goed naar haar. Nu zou ik haar zo goed mogelijke advies geven. 'Ik zou even neutraal reageren, dus ik doe nu alsof die aanvaring met Damian nooit gebeurt is en ik kijk er even niet naar dat Finn mijn broer is. Dus ik ga je nu heel neutraal advies geven zonder dat ik een partij trek.' zei ik wijselijk. 'Ik wil dat jij gelukkig bent, en doet wat jou het meest gelukkig maakt, dat weet je.' zei ik tegen haar, waarna ik diep ademhaalde om haar de waarheid te vertellen. 'Maar eerlijk gezegd, denk ik dat Damian je op gegeven moment ongelukkig gaat maken.' zei ik waarna ik allebei haar handen pakte. 'Ik ken jongens zoals hem, ze doen in het begin aardig zodat ze je hebben en ze doen zich aardiger en liever voor dan hoe ze zijn. Maar na een tijdje komt hun ware persoonlijkheid naar boven.' zei ik tegen haar. 'Ik zeg niet dat je voor Finn moet kiezen, ook al zie ik je wel het liefst met hem, maar ik ben gewoon bezorgd om je dat Damian je hart gaat breken en je in de steek laat.' zei ik eerlijk, waarna ik haar afwachtend aankeek. Ik hoopte maar dat ze mijn advies waardeerde en niet boos werd.

    Finn Hudson

    'Ik zit te denken aan een picknick in de achtertuin, dan ga ik met versieren met lichtjes en kaarsen en gaan we lekker eten en goed praten over alles. Dan ga ik haar vertellen hoe ik erover denk en dat ik haar begrijp en achter haar sta.' zei ik tegen Blaine, waarna ik glimlachte. Dat was mijn plan, ik maakte het gewoon gezellig voor ons beiden vanavond zodat we een goed gesprek konden voren samen. Zonder die Damian erbij. 'Je weet dat ik ook van jou hou.' zei ik lachend tegen hem, ik vond het nog steeds om dat tegen een jongen te zeggen maar Blaine was mijn beste vriend en ik gaf gewoon echt op hem. 'Natuurlijk,' zei ik meteen grijnzend. Op dat moment hoorde ik een paar mensen zingen en herkende ik hun stemmen meteen. Ik grijnsde en keek naar Blaine. 'Herinner je je nog dat je mij mee nam boksen en dat ik er helemaal niks van bakte?' vroeg ik lachend aan hem, ik trok hem overeind en trok hem mee naar Damon en Pepe. Ik ging er wel voor zorgen dat Blaine een keer een training mee kon doen. Ik wist dat dit hetzelfde voor hem was, als boksen voor mij was. Maar we vonden het beiden leuk om te sporten en ik ben een keer met hem mee geweest, dus waarom zou hij niet eens met mij mee gaan naar training? En trouwens, mee trainen met Real Madrid gebeurde toch niet zomaar. 'Hee jongens,' ontmoette ik ze glimlachend, ik omhelsde Pepe even snel omdat ik hem lang niet meer gezien had en keek naar ze. 'Morgen is er training, toch?' vroeg ik aan ze. 'Als dat zo is, kan Blaine eens meekijken hoe een training eraan toe gaat?' vroeg ik aan ze. Het zou vast wel mogen, het zou echt leuk zijn!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:08 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grijns.
    'Morgen training, overmorgen wedstrijd tegen AC Milaan' grijns ik.
    'En natuurlijk kan dat, ik moest wat vragen van de coach. Fabio is geblesseerd, kan 3 weken niet meedoen, of jij kan invallen voor hem' vraag ik..

    Jeffrey

    Ik kreun zelf ook een paar keer, en stoot harder.
    Ik begin weer in haar nek te zoenen en grijns breed..


    El Diablo.

    [ik kom zo op mobiel

    Lizz
    "ik kom" kreun ik hard. Ik voel hoe mijn spieren samen spannen en ik schokkend klaarkom.
    Ik hijg even na en begin hem weer te zoenen en tegelijkertijd af te trekken zodat hij ook kan klaarkomen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grom, en voel hoe ik ook klaarkom.
    Ik grijns breed, en ga uit haar.
    Ik trek mijn boxer weer aan en sta op van de bank terwijl ik een deken over haar leg.
    'Nou, ga slapen anders ben je morgen niet uitgerust' grijns ik...


    El Diablo.

    Lizz
    ik glimlach en staar naar zijn lichaam. Ik voel een bonkende hoofdpijn opkomdn en kreun even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik heb geluk dat ze morgenochtend toch niks meer weet, maargoed.
    Ik druk een kus op haar voorhoofd, en kleed haar aan zodat het lijkt alsof er niks gebeurt is.
    'Ga slapen oké' zeg ik lief..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte serieus toen hij zei dat hij neutraal ging zijn en dat hij goede advies wou geven en luisterde aandachtig naar hem. Toen hij klaar was drong alles even door tot me en dacht ik even na. Kurt had gelijk en nu werd ik wat helder voor mijn ogen. Ik zuchtte en kijk hem glimlachend aan. 'Dankje, Kurt' zeg ik dankbaar en omhels hem. 'Je hebt me wat helder gekregen, alleen Damian is nog steeds leuk en ik kan mijn gevoelens niet veranderen' zeg ik zuchtend en laat hem weer los. 'En hoe moet ik het zeggen tegen hem?' vroeg ik bang en leunde tegen de post van de deur. Damian gaat dit echt niet leuk vinden, sowieso moest ik met hun tweeën praten. 'Ik moet sowieso met Finn en Damian praten hierover' zucht ik verder en kijk Kurt weer aan. 'En trouwens ik vind het niet leuk hoe Damian met jou en Blaine omgaat. Jullie zijn mijn alles en als iemand dat niet kan waarderen dan is hij sowieso geen goede vriend' zeg ik ietswat boos. Nu drong alles gewoon goed naar binnen en wist ik ook prescies op wie ik verliefd was. 'Ik ben gewoon op, Finn. En ik hoop maar dat Finn de vader is' zeg ik hoopvol en wrijf over mijn buik. 'Door jou zie ik nu alles helder in' zeg ik gemeend. Kurt wou gewoon dat ik gelukkig was en dat ik alles aan hem kon zeggen. Hij was mijn beste vriend en ik geloofde alles wat hij zei tegen mij. Als hij zag dat Damian mijn ongelukkig kon maken, dan was dat zo. Ik kon niet zonder Kurt en dat wist hij maar al te goed.

    Blaine Anderson:

    'Een goede zet' zeg ik goedkeurend over de picknick en we hoorden beiden harde stemmen uit de gang komen. Ik hoorde wat Finn zei en ik schoot in de lach en knikte. Ja, dat wist ik nog. Ik maakte hem helemaal in en hij dalijk met mij met voetbal. Finn trok me mee naar de jongens en ik begroette ze ook en luisterde naar Finn en de jongens. Oke, dus ik mocht meekijken met de training. Dat was echt leuk en ik zag dat Finn het ook leuk vond. Ik glimlachte naar de jongens en luisterde voor de rest met ze mee. Ik was echt blij voor Finn dat hij iets leuks had gevonden als beroep. Natuurlijk was dat gewoon om wat geld te verdienen meer niet. Maar ik moest ook nog met hem praten over wat hij wou worden, maar dat kwam later nu dit. Ik leunde tegen de muur en luisterde aandachtig mee. Ik was benieuwd hoe goed ik was met voetbal. Ik kon opzich wel voetballen, maar zo goed was ik ook niet erin. Maar dat leerde ik wel van Finn. Dan zou hij mij verslaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    ik knik even en merk half hoe hij me aankleed en voel me een beetje miselijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik pak ook mijn kleding, en loop naar mijn kamer.
    Ik trek een joggingbroek aan.
    'Gil maar als er iets is' grijns ik, en plof op bed..


    El Diablo.

    Lizz
    al snel viel in slaap maar kort daarna werd ik weer waker. Ik kyk verbaasd rond en sta. Voorzichtig zonder hem waker te maken ging ik naast hem ligen. Was ik tijdens de film in slaap gevalen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ik ben daar heel blij mee, Bella.' zei ik blij en trots, omdat ik tot haar doorgedrongen was. Ik wilde haar gewoon gelukkig zien, dt was het aller belangrijkste voor mij. 'Ik snap dat je je gevoelens niet kunt veranderen, zoiets is heel moeilijk.' zei ik met begrip. Ik luisterde goed naar haar, zodat ze een luisterend oor had. 'Bella, je moet niet bang zijn dat hij het niet leuk vindt.' zei ik terwijl ik over haar arm wreef. 'Jij bent echt veel te lief en aardig voor iedereen. Je zet anderen boven jezelf. Maar je moet een keer voor jezelf kiezen. Je krijgt anders geen rust, en als je je echt niet op je gemak voelt moet je dat eerlijk zeggen. Dan weet hij ook waar hij aan toe is.' zei ik lief tegen haar. 'Je bent gewoon een lief, schattig meisje die niemand wilt kwetsen. Maar je moet jezelf voorop zetten en doen wat jij wilt, en niet wat die jongens willen. Je moet jezelf niet wegcijferen.' zei ik streng tegen haar, ik gaf echt om haar en ik wilde gewoon dat ze zich goed voelde. 'En hoe Damian tegenover ons is, tsja.. Het is niet leuk, maar we wilden jou er niet mee lastig vallen. Je leek zo blij en gelukkig en dat wilden wij eens niet verstoren.' zei ik spijtig, waarna ik al snel over switchte op een ander onderwerp. 'Stiekem vind ik het gewoon heel erg leuk dat je zwanger bent en vind ik het moeilijk om mijn enthousiastme voor me te houden.' zei ik er snel achteraan en ietwat beschamend. Ik vond het helemaal geweldig en natuurlijk hoopte ik ook dat het van Finn was. Dan werd ik voor de tweede keer oom!!

    Finn Hudson

    'Misschien blijk je wel een geboren profvoetballer te zijn, en versla je mij weer.' zei ik lachend. 'Dat zou erg zijn.' zei ik tegen Blaine. Stel je eens voor, dt hij me weer helemaal inmaakte. Ik was wel benieuwd naar hoe hij voetbalde. Sowieso kon ik hem een paar trucs leren en tips geven. Ik vond het geweldig om te spelen. Ik keek weer naar Damon en begin te glimlachen. 'Natuurlijk wil ik dat!' zei ik gemeend, waarna ik even nadacht over Fabio. 'Wat heeft Fabio en gaat het goed met hem?' vroeg ik nu een beetje bezorgd. Ik vond het heel leuk dat ik kon spelen, maar het was niet leuk voor Fabio. Ik keek even naar Blaine en glimlachte. 'Sowieso moeten jullie weer komen kijken, dat bracht geluk.' zei ik tegen hem. Die dag was echt geweldig, we hadden gewonnen en op die dag hadden Bella en ik iets gekregen met elkaar. Ik ging haar er vanavond echt aan herinneren waarom ze voor mij had gekozen en dat Damian gewoon een klootzak is.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 7:09 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.