• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Millers
    Als hij zijn lippen niet op de mijne gedrukt had, hadden nu flink wat kreunen mijn mond verlaten. Ik kus hem verlangend terug, en probeer hem alleen nog maar wilder te maken. Gelukkig hebben we een grote bank, dus dat kwam goed uit. Ik stopte de kus snel, zorgde dat hij uit me gleed en kroop giechelend naar de andere kant van de bank. Daar ging ik zitten en beet op mijn lip, afwachtend voor zijn reactie.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn stopte de kus en zorgde ervoor dat mijn kleine vriend uit haar gleed, ze kroop naar de andere kant van de bank en beet uitdagend op haar lip. Ik kreun gefrustreerd en kijk haar aan. Ik ging schoof langzaam dichter naar haar toe, en sloeg mijn armen om haar heen en drukte zachtjes mijn lippen in haar nek, en gleed er met mijn tong overheen. Als zij mij gek maakte, kon ik dat ook bij haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik zakte verbaasd in elkaar, en sloot mijn ogen bij het heerlijke gevoel. Nu had hij me. Een genietende zucht verlaat mijn mond, en ik verzet me niet. Want ook al zou ik het willen, het zou niet kunnen. Hij doet op dit moment iets met me waar ik niet tegen kan, maar dan op een fijne manier. 'Ha-Harrrrry.' fluister ik stamelend. Meer komt er gewoon niet uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze maakte een klein geluidje, en ze fluisterde mijn naam. Ik grijnsde tegen haar nek aan, en drukte er nog een kusje na en knabbelde daarna zachtjes aan haar oorlel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik piepte zachtjes als protest dat hij er mee op hield, maar voelde daarna hoe hij aan mijn oorlel begon te knabbelen. Ik had het geluk dat ik hier een stuk beter tegen kon dan bij de nek, waarschijnlijk vanwege de twee gaatjes die er ingeboord zitten. Fijn dat ik vandaag geen oorbellen had ingedaan. Ik pak zijn gezicht met bijde handen vast en kom langzaam dichterbij voor een kus. Ik voel zijn greep verslappen en greep mijn kans. Ik worstelde me uit zijn armen en rende snel de kamer uit, de trap op naar boven. Ik rende naar mijn kamer, waar de gordijnen gelukkig nog gesloten waren. Ik huppelde naar de mini-inloopkast, die zich vlak naast het bed bevond, en verstopte me daar in.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 20:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Mijn greep verslapte als ze dichterbij komt voor een kus, waarna ze uiteindelijk uit mijn armen wringt en naar boven verdwijnt. Ik maak een protesterend geluidje en stond op om zelf ook maar boven te gaan kijken. Zo kon ze me niet achter laten namelijk. 'Caitlynn? Waar ben je?' Geen geluid. Ik open de eerste deur, en besluit dat dit niet haar slaapkamer is, de tweede deur open ik, en die zou het wel eens kunnen zijn. Ik loop naar binnen, en sluit de deur. 'Caitlynn, ben je hier?' Ik hoor een klein geluidje, uit de kast. Ik grijns en loop erop af, waarna ik in een ruk de deur open trok, en daar stond ze inderdaad. 'Gemerik,' mompelde ik zachtjes, toen ik op haar afliep en hongerig mijn lippen op die van haar drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik leg mijn handen op zijn blote borstkast. Voor mijn gevoel was het hier een beetje krap, dus ik duwde hem - al zoenend - de kast uit, en het bed op. Mijn tong gleed over zijn lippen, ik dwong hem zijn mond te openen en liet mijn mond naar het randje glijden. Net niet naar binnen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik opende mijn mond, maar ze liet haar tong niet in mijn mond gaan. Gefrustreerd gleden mijn handen over haar hele lichaam heen, ze maakte me helemaal gek. Dit kon niet goed zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Mijn ademhaling werd steeds gejaagder, steeds sneller. Even maakte ik me los, hapte naar adem. 'Feels like you're my drug, Styles.' mompel ik in zijn oor. Het was zo waar, hij maakte me gek, high, dronken, hemels, enzovoort. Alles, maar dan honderd keer fijner en beter.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Feels like you're my drug, Styles.' Mompelde ze in mijn oor, een kreun verliet mijn mond. Zachtjes gleden mijn handen richting haar dijbenen, en wreven er even overheen, langzaam gleed ik steeds hoger, en uiteindelijk gleed ik voorzichtig met mijn vinger bij haar naar binnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik kreunde zacht, maar legde toch mijn hand op de zijne. 'Don't. Just fuck me,' mompel ik geil in zijn oor. Ik hield het niet meer, ik hield het niet meer, ik kon niet meer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik gromde gefrustreerd, en haalde mijn vinger uit haar. Ik keek haar even geil aan en likte over mijn lippen, waarna ik met een harde stoot in haar kwam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    caitlynn
    Ij kreunde erg luid. Ik bewoog heen en weer, en mijn hoofd werd leeg, op Harry na.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze bewoog zachtjes heen en weer en het maakte me alleen maar geiler dan ik al was, ze zag er zo sexy uit. Ik drukte mijn lippen zacht en kort op die van haar, en stootte steeds harder. De kamer rook naar onze bezwete lichamen en de geur van seks, misschien zelfs wel een klein beetje liefde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    Onregelmatige kreunen verlaten mijn mond. Ik leg mijn hoofd in mijn nek en sluit mijn ogen. Mijn nagels zetten zich vast in zijn rug. Even schieten mijn ogen open, en ik zie de hongerige blik in zijn groenige ogen. Ik betwijfelde of ik liefde kon zien. Volgens muj ging het ons bijde meer om de seks. Hij stootte helemaal naar binnen en een hemels gevoel nam mihn lichaam over.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.