• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn
    Ik kreun zacht. 'Komt omdat jij zo onweerstaanbaar bent, Styles.' Ik grom.zacht bij heg zien van zihn licgaam. Ik zie get nu pas gied. 'Really'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijns. 'Weet ik toch,' zachtjes druk ik mijn lippen weer op die van haar.

    [Haar shirtje was al uit, toch? Lol, daarom is die nu zo kort. Maar ik ben te lui om terug te lezen. ;d]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    Ik zien hem terug, en mujn handen dqalen eer af.
    (ja, cait heeft alleen shirt uut en hzz zit in zn boxer)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Mijn handen glijden ook richting haar broeksknoop, en langzaam pruts ik die open, waarna ik haar broek uit doe. Beide liggen we nu nog in ons ondergoed. Langzaam glijd ik met m'n vingers richting het klipje van haar bh, en maak 'm open.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tarid Heilo
    Er verscheen een glimlach op zijn gezicht. 'Slimpie. Wat deed je voor werk? Ook een soap of iets dergelijks?' ‘Ik werkte bij een museum. Daar voerde ik bijna elke dag shows op. Maar ik heb nog wel andere dingen gedaan,’ antwoorde ik.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 7:16 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    {EenhoornPoep, zou je hem toch willen quoten, ik weet niet helemaal meer waar ie is en welke $: }


    Do what people say you can't.

    [OH, niet aangedacht]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [LOL, ja nu weet ik het zeker. Dana komt]

    Dana Leigh McClark

    'Daar heb je het weer' fluisterde ik. Ik liep naar een deur, en toen ik hem opendeed deed ik hem gelijk weer dicht. 'Oke, weg hier! Dit wil je niet zien' zei ik snel en ik probeerde Zayn te duwen. Te zwaar, dus ik trok hem maar mee. 'Vraag me niet wat er was, om ik heb al een trauma' gromde ik. Ik vroeg de sleutel van de ene kamer en na lang zeuren kreeg ik hem. Rennend ging ik de kleedkamer in, en deed de linkse deur opslot. De sleutel schoof ik onder de deur door, waarna ik weer naar Zayn liep. 'En jou moet ik beter leren kennen, om ik ken alle soorten bevers' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rider schreef:

    Louis William Tomlinson

    Ik knikte op de vraag van de man en grijnsde licht om wat Cicaro zei. Ze was nou niet echt in de positie om te dreigen, zo binnen mijn kietel-gebied. 'Ik zou niet zo gaan dreigen, als ik jou was,' mompelde ik en ik wandelde dan ook rustig richting de auto. Daar aangekomen zette ik haar weer neer en wiebelde met mijn wenkbrauwen.
    'Mooi hè?' zei ik doelend op de mooie Porsche. Ik opende de auto en pakte het script van de achterbank. Soms gooide ik teveel met spullen, maar ja, bij een script kon dat niet echt kwaad.


    'tuurlijk vind ik hem mooi, weetje ik zei vroeger altijd dat ik een roze Porsche wilde, maar ik heb hem tot nu toe nog nooit gezien'. ik keek naar Louis zijn auto, het was echt een mooie auto jammer dat ik mijn rijbewijs nog niet had. 'ik heb mijn rijbewijs nog niet, heb jij de rest van one direction al gezien vandaag ik heb namelijk alleen Niall nog maar gezien omdat jij en hij tegelijk aankomen' nadat ik dat gezegd had pakte het script en tikte Louis aan, daarna rende ik naar de kleedkamer. in de kleedkamer begon ik te lezen.

    (wie gaat het script bedenken?¿?)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 17:13 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Y0L0 zit jij in de bovenbouw klas4 ofzo? Ja, want ik heb het ook druk ik moet deze week nog vijf toetsen, morgen Nl Pw, Ak SO én Pw, vrijdag Bio Pw, Lb Pw en Eng Pw inhalen. En volgende week ook twee maar als ik dan nog een toes week had dan was ik zo: O_O. Ik ben al o: 0_0, echt alle leraren willen nog een cijfer aan het rijtje toevoegen en dan krij je dit, ik heb volgende week(pff) geen toetsweek.]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    sweetteen schreef:
    (...)

    'tuurlijk vind ik hem mooi, weetje ik zei vroeger altijd dat ik een roze Porsche wilde, maar ik heb hem tot nu toe nog nooit gezien'. ik keek naar Louis zijn auto, het was echt een mooie auto jammer dat ik mijn rijbewijs nog niet had. 'ik heb mijn rijbewijs nog niet, heb jij de rest van one direction al gezien vandaag ik heb namelijk alleen Niall nog maar gezien omdat jij en hij tegelijk aankomen' nadat ik dat gezegd had pakte het script en tikte Louis aan, daarna rende ik naar de kleedkamer. in de kleedkamer begon ik te lezen.

    (wie gaat het script bedenken?¿?)


    [Je mag het script zelf bedenken ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Xerces schreef:
    [Y0L0 zit jij in de bovenbouw klas4 ofzo? Ja, want ik heb het ook druk ik moet deze week nog vijf toetsen, morgen Nl Pw, Ak SO én Pw, vrijdag Bio Pw, Lb Pw en Eng Pw inhalen. En volgende week ook twee maar als ik dan nog een toes week had dan was ik zo: O_O. Ik ben al o: 0_0, echt alle leraren willen nog een cijfer aan het rijtje toevoegen en dan krij je dit, ik heb volgende week(pff) geen toetsweek.]


    [Ik zit 4VWO, maar opzich heb ik alle toetsen in een week en tussendoor bijna niks. Maar dat betekent ook dat je in die PWW alles goed moet doen, want je kunt het moeilijk ophalen. Maar dit is meer voor het praattopic....]

    Niall James Horan
    'Museum, aha.' Ik ging haar voor naar de studio, waar op het moment geen scene werd opgenomen. Een van de regisseur mensjes kwam naar ons toe.
    'Hee, Niall! Jij moet Tarid zijn. Weten jullie dat je een scene hebt over ongeveer een halfuurtje?' Ik knikte, waarna hij weg liep. Daarna draaide ik me weer naar het meisje. 'Een scene dus. Oefenen?'

    [Wie zijn we uberhaupt in het verhaal x'D Maar een idee wat voor scene we kunnen doen?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    caitlynn
    Zachthes en regelmatig begin ik iver zihn boxer te wrijven. Af en toe sruk ik een kusje in zijn nek .


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Zachtjes begint ze over mijn boxer te wrijven, waarna kleine kreunen mijn mond verlaten. Af en toe drukt ze een kusje in mijn nek, ik grom gefrustreerd. Mijn boxer begon al aardig strak te staan, wat niet bepaald fijn zat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    aCaitlynn
    Ik zag dar hih het moeilijk had dus ik trok langzaam zijn boxer uit. Grijnzend kijk ik hem aan. Ik was van plan hem kapot te gasn plagen deze keer. Nuet dat hih dat hoeffde te weten...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.