• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Expres trok ze extra langzaam mijn boxer uit, dat wist ik gewoon zeker. Grijnzend keek ze me aan, en ik beet even op m'n lip. Als ze zo door zou gaan, zou dit niet erg lang meer duren...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    'Harry.' Zong ik zachtjes. 'Harry, Harry, Styles.' Ik streelde een keer zijn lid, om vervolgens een plagend kusje op zijn wang te drukken. Ik verlag me, waarna ik exprrs er qeer tegenaan kwam.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Zachtjes zong ze m'n naam, waarna ze een keer mijn kleine vriend streelde, en een kusje op mijn wang drukte. Een ongecontroleerde kreun verliet mijn mond, ze verlegde zich een klein beetje waardoor ze weer expres mijn kleine vriend aanraakte. Nog een kreun verliet mijn mond, en gefrustreerd balde ik m'n vuisten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    Ik grijnsse tevreden. 'lukt het?' Ik keek naar de jongrn die het nu zo moeilijk hsd. Kreeg wat medelijden. . Maar niet genoeg


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Kan niet beter,' mompelde ik heser dan normaal, maar het kwam er volgens mij nog wel sarcastisch uit, wat natuurlijk ook de bedoeling was. 'Alsjeblieft,' smeekte ik haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    'dat wilde ik hooren' uk trek langzaam muhn slipje naar beneden en geef hem een geile blik. Dat was genoeg


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    sweetteen schreef:
    (...)

    'tuurlijk vind ik hem mooi, weetje ik zei vroeger altijd dat ik een roze Porsche wilde, maar ik heb hem tot nu toe nog nooit gezien'. ik keek naar Louis zijn auto, het was echt een mooie auto jammer dat ik mijn rijbewijs nog niet had. 'ik heb mijn rijbewijs nog niet, heb jij de rest van one direction al gezien vandaag ik heb namelijk alleen Niall nog maar gezien omdat jij en hij tegelijk aankomen' nadat ik dat gezegd had pakte het script en tikte Louis aan, daarna rende ik naar de kleedkamer. in de kleedkamer begon ik te lezen.

    (wie gaat het script bedenken?¿?)


    Louis William Tomlinson

    'Ik was hier als een van de eersten, maar werd door Niall gebeld. Hij was het vergeten en had geen vervoer. Toen heb ik hem dus opgehaald. Ik heb nu eigenlijk iedereen al wel zien rondlopen behalve Harry...' Ik dacht even na. Hij en zijn tegenspeelster waren eigenlijk al een hele tijd weg. Harry kennende kon ik wel raden waar die twee gebleven waren en ik dacht er dus maar niet te lang over na.
    Cicaro tikte mij op mijn schouder en rende vervolgens weg. Ik grijnsde om haar actie en rende er snel achteraan. Bij de deur van de kleedkamer bleef ik staan en keek hoe ze zat te lezen.
    'En? Hoe ontmoeten we elkaar?' vroeg ik uiteindelijk nieuwsgierig.


    Happy Birthday my Potter!

    Nyan schreef:
    Liam Payne
    'Jij bent fantastisch Liam.' zei ze en ik bloosde licht.Ik beet zelf ietje harder op mijn lip.'Echt.. Je bent geweldig.'zei ze nog eens zachtjes.Het deed me weer denken aan Leona ,maar Alleen leek het van Felicia echt."Dat ben jij ook Felicia."zeg ik zacht.


    (oeps zag net dat ik de verkeerde naam had gezet xD )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.
    Dat ik dat niet eerder had bedacht, ik grijnsde naar haar. Ze trok langzaam haar slipje uit, te langzaam, dus besloot ik haar maar een handje te helpen. Als ook haar slipje naast ons op de grond, houd ik me niet in, en stoot ik in een keer in haar. Een kreun van opluchting verlaat mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {thank youu}

    Dana Leigh McClark

    'Daar heb je het weer' fluisterde ik. Ik liep naar een deur, en toen ik hem opendeed deed ik hem gelijk weer dicht. 'Oke, weg hier! Dit wil je niet zien' zei ik snel en ik probeerde Zayn te duwen. Te zwaar, dus ik trok hem maar mee. 'Vraag me niet wat er was, om ik heb al een trauma' gromde ik. Ik vroeg de sleutel van de ene kamer en na lang zeuren kreeg ik hem. Rennend ging ik de kleedkamer in, en deed de linkse deur opslot. De sleutel schoof ik onder de deur door, waarna ik weer naar Zayn liep. 'En jou moet ik beter leren kennen, om ik ken alle soorten bevers' mompelde ik.


    Zayn Javadd Malik
    Ik werd meegetrokken door Dana keek naar haar, naar wat ze allemaal deed.''Vraag me niet wat er was, om ik heb al een trauma.'' zei ze. Ik haalde mijn schouders op. ''Oke.'' zei ik maar. Daarna keek ik hoe ze rennend door de gangen rende. Lachend schudde ik mijn hoofd. Ze was echt leuk, maar ook een beetje gek. Ze kwam weer terug naar mij. ''En je moet ik beter leren kennen, om ik ken alle soorten bevers.'' Weer schud ik lachend mijn hoofd en haalde een hand door mijn haar. ''Ehm.. Oke.'' Ik dacht even na. Toen ik binnen kwam zei ze ook al iets over bevers. ''Wat heb jij met bevers?'' vroeg ik en keek haar aan.


    Do what people say you can't.

    Dana Leigh McClark

    'Nou, het zijn superschattige dieren die je vingers eraf kunnen bijten' glimlachte ik. 'En wat heb jij met je haar?' Vroeg ik hem terwijl ik zijn haar wilde aanraken, maar trok mijn hand terug voordat ie kwaad werd.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 22:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tarid Heilo
    'Museum, aha.' Hij ging me voor naar de studio. De regisseur kwam naar ons toe, en zei; 'Hee, Niall!’ ‘Jij moet Tarid zijn. Weten jullie dat je een scene hebt over ongeveer een halfuurtje?' ‘Ja,’ mompelde ik onverstaanbaar en zag Niall knikken. 'Een scene dus. Oefenen?' ‘Yea, sure,’ zei ik nadenkend over het script.

    [het klassieke iemand rent door de gang botst tegen iemand op en die laat de boeken vallen iemand helpt die gene en ze raken elkaars hand aan?]
    [of, er is een schoolmusical en ze werken samen aan 1 oopdracht?]
    [ik zit in 3havo]
    [ohof, ze zitten op dezelfde sport en doen een wedstrijd of training]
    [jij mag kiezen ik ben slécht i n kiezen]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 23:01 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Rider schreef:

    Louis William Tomlinson

    'Ik was hier als een van de eersten, maar werd door Niall gebeld. Hij was het vergeten en had geen vervoer. Toen heb ik hem dus opgehaald. Ik heb nu eigenlijk iedereen al wel zien rondlopen behalve Harry...' Ik dacht even na. Hij en zijn tegenspeelster waren eigenlijk al een hele tijd weg. Harry kennende kon ik wel raden waar die twee gebleven waren en ik dacht er dus maar niet te lang over na.
    Cicaro tikte mij op mijn schouder en rende vervolgens weg. Ik grijnsde om haar actie en rende er snel achteraan. Bij de deur van de kleedkamer bleef ik staan en keek hoe ze zat te lezen.
    'En? Hoe ontmoeten we elkaar?' vroeg ik uiteindelijk nieuwsgierig.


    Cicaro Amare Dorado

    ´Wat sta je daar te kijken, je kunt zelf ook lezen, dat was wat gemeen maar ik hou er niet van als mensen naar mij kijken als ik zit te lezen. Maar voortaan maak ik voor jou een uitzondering. maar wat zei je, oh ik weet het alweer. We ontmoeten elkaar, hoe verrassend, op school. De rest mag je zelf lezen, dan kunnen we ook nog wat oefenen als we allebei luid op lezen.´ antwoordde ik op Louis zijn vraag, ik schaamde me voor mijn boze opmerking maar ik kon soms ook gemeen zijn en dat mocht Louis ook best weten. want op de een of andere manier vertrouwde ik hem meer dan de regisseurs en camera mannen. ik merkte dat ik verlegen en blij werd als ik aan Louis dacht.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Caitlynn Millers
    'Harry,' kreun uk zacht. Ik had geen zin om zo lang te wachten, maar het was het waard. Nu was hij nog meer opgewonden, en kon ik er langer van genieten. Helaas had hij nu ook compleet de macht over me. Het hangt er dus van af of hij dat ook weet...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze kreunde zacht mijn naam, wat mij nog meer opwond. Ik drukte mijn lippen zachtjes op de hare, terwijl mijn handen zachtjes haar borsten kneden.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 20:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you