• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MadeByHades schreef:
    [Doordat alle directioners weten dat ie blauwe ogen heeft, door foto's (: ]


    [jup (; ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [En als ze 1D kent, weet ze ook wel dat hij Niall heet. Dus je reactie is nogal vaag]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [gaat iemand Liam overnemen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [gaat iemand Liam overnemen?]


    [iedereen hier mag maar 1 rol, een optie is om bij een actieve rpg'er te vragen of hij een rol wil overnemen (of je vraagt het bij een opic of een van zij het wil overnemen) of je maakt gewoon een heel nieuw topic aan: "we zoeken iemand die Liam wil spelen!" ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Niall James Horan
    Het meisje kwam inderdaad dit gebouw in lopen, mijn kant op. Woh, wat een blonde schoonheid. Ze had lange haren met slag erin. Toen ze dichterbij kwam kon ik zien dat haar ogen net zo blauw waren als die van mij, alleen dan veel mooier blauw.
    'Eh, hallo.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rider schreef:

    Louis William Tomlinson

    Grijnzend hield ik de spartelende Cicaro in mijn armen gevangen. 'Nope, je bent vanaf nu mijn nieuwe huisdier en ik ga je overal mee naartoe nemen en je wortels voeren totdat je zelf oranje wordt en ik je mijn wortel kan noemen,' zei ik vrolijk. Ik keek even naar mijn armen.
    'Ik plet je toch niet met mijn supersterkheid hè?' checkte ik maar even. Ik wilde haar natuurlijk geen pijn doen, maar ze zou mooi niet los gaan komen. Natuurlijk zou ik haar uiteindelijk wel loslaten, alleen dat wist zij niet.


    Cicaro Amare Dorado

    'je plet me niet' zei ik en daarna schreeuwde ik: 'ik wil niet oranje worden en ik wil ook niet een raar kapsel zoals een wortel. vind je ook niet dat het een raar kapsel is dat wortels dragen en in tegenstelling tot mensen draagt elke wortel hetzelfde kapsel dat is toch raar.' eigenlijk moest ik wel lachen om mijn reactie maar dat hoefde Louis niet te merken dus ging ik hem superserieus aankijken.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 17:35 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnikte zachtjes om wat ze schreeuwde. 'Hmm, daar had ik nog niet aan gedacht. Waarschijnlijk ben je als wortel nog steeds mooi, maar dit staat je toch beter, denk ik,' zei ik bedenkelijk en ik zette haar voorzichtig neer. Even keek ik haar aan. Ze was echt mooi en ze had ook mijn humor... Snel wendde ik mijn blik af. 'Uhm, zullen we dan maar vragen welke scène we op moeten nemen?' vroeg ik snel.


    Happy Birthday my Potter!

    Tarid Heilo
    'Eh, hallo.' Hoorde ik Niall zeggen en spontaan zei ik: ‘O, hey. Ik ben Tarid.’ ‘En jij bent mijn tegenspeler. Horan, nice to meet you!’ En ik stak mijn hand uit.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Was E.T aan het kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rider schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik grinnikte zachtjes om wat ze schreeuwde. 'Hmm, daar had ik nog niet aan gedacht. Waarschijnlijk ben je als wortel nog steeds mooi, maar dit staat je toch beter, denk ik,' zei ik bedenkelijk en ik zette haar voorzichtig neer. Even keek ik haar aan. Ze was echt mooi en ze had ook mijn humor... Snel wendde ik mijn blik af. 'Uhm, zullen we dan maar vragen welke scène we op moeten nemen?' vroeg ik snel.


    Cicaro Amare Dorado

    'ik ben blij dat je het met mij eens ben dat ik nu mooier ben dan als wortel, maar het lijkt me inderdaad wel handig dat we vragen welke scène we op moeten nemen. heb jij onze tekst bij je want volgens mij ligt die van mij nog thuis. ik vergeet dat soort dingen altijd. zei ik serieus.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 17:35 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Sorry dat ik het zeg, maar is het zo'n grote moeite om even de naam van je personage boven aan te zetten?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Sorry dat ik het zeg, maar is het zo'n grote moeite om even de naam van je personage boven aan te zetten?]


    (om heel eerlijk te zijn wist ik niet eens dat ik dat niet gedaan had, dus bedankt dat je het even hebt gezegd)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Lees jij je reacties nooit na?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Lees jij je reacties nooit na?]


    nope


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Kom net weer online, en ik was van HOLY FUCK LIAM STAPT OP ?!
    ik vraag wel ff iemand *hoping*
    zouden de meesten wat meer dingen die hier niet in hoeven in het praattopic willen zetten? (: ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:06 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.