• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maar ik ga voor vandaag ik heb morgen uitstap naar kerkrade! bye mensjes!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik grijns en voeg een derde vinger erbij en beweeg dan mijn vingers nog iets sneller in en uit haar en zelf windt het me wel op. Dan druk ik weer mijn lippen in haar nek.


    Leslie Day
    Hij voegt er nog een derde vinger bij en ik weet gewoon dat hij grijnst. Dat weet ik gewoon. Zijn vingers gaan sneller en daardoor verlaten de kreunen ook sneller mijn mond. Ik maak een goedkeurend geluidje en schuur even met mijn kont langs zijn onderlichaam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IsaacLahey schreef:
    [Maar ik ga voor vandaag ik heb morgen uitstap naar kerkrade! bye mensjes!]


    [Oehhh, Kerkrade, woon je in Limburg, want ik woon in de buurt van Kerkrade, 10m ofzoiets ervan af. ;') Naar ik ga ook zo...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nog een reactie? *puppyogen*

    En Xanthe, jij bent toch Belgisch,? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben nu benieuwd naar Ian's reactie, whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Hij voegt er nog een derde vinger bij en ik weet gewoon dat hij grijnst. Dat weet ik gewoon. Zijn vingers gaan sneller en daardoor verlaten de kreunen ook sneller mijn mond. Ik maak een goedkeurend geluidje en schuur even met mijn kont langs zijn onderlichaam.


    Joshua Gayle
    Ik grijns en weer gewoon dat ze hier met teugen van geniet, dat is gewoon al duidelijk aan de kreunen. Als ze dan met haar kont tegen mijn grote vriend schuurt reageert die daar ook even op en ik kreun even en ga dan weer sneller net mijn vingers.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HAHAHAHA GROTE VRIEND HAHAAHAH]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar ga nu echt slapen, weltrusten! Goodnight!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, ego, kleine klinkt zo, whaha en er klinkt leuker als penis en piemel, geef toe, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip om een mislukte poging te doen om mijn kreunen tegen te houden. Tevergeefs. Zijn vingers gaan nog sneller en mijn ogen zijn genietend gesloten. Ik voel me warm worden van binnen en dan kom ik klaar met een luide kreun en hijg licht na. Dan draai ik me naar Josh om. 'Dank je,' zeg ik zachtjes en met een glimlach. Ik druk een kus op zijn lippen en streel dan met mijn hand over zijn lid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Ja, ego, kleine klinkt zo, whaha en er klinkt leuker als penis en piemel, geef toe, whaha! XD]


    [ik zeg gewoon lid XD en ja, het klinkt inderdaad leuker.


    En slaap lekker Naoommzzzzzzzzzzzz ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik wil Naomi net optillen als ik Sam hoor. Verward kijk ik op en leg Naomi dan voorzichtig op het bed neer. 'Waarover,' vraag ik aarzelend en kijk hem aan. Dan draai ik me om naar Naomi. 'Zo terug.' ik druk een kus op haar voorhoofd. Ik loop aarzelend richting de plek waar Sam vandaan kwam. Ligt ze achter die gordijnen? Ik steek mijn hoofd om het hoekje en zie daar inderdaad Nala. Ik glimlach even en loop naar haar toe. Ik ga op de bedrand zitten. 'Hoe gaat het,' vraag ik haar en kijk haar even aan. 'Sam had me gestuurd,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Hij vraagt aarzelend waarover en ik wil antwoorden maar hij is al weg. Hij zegt zo terug tegen Naomi en als hij achter de gordijnen verdwijnt mompel ik, 'blijf maar lekker lang weg,' mompel ik amper hoorbaar. Ik kijk niet naar Naomi. Geen behoefte aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naoomzzzz,
    Ian heeft gereageerd :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik wil Naomi net optillen als ik Sam hoor. Verward kijk ik op en leg Naomi dan voorzichtig op het bed neer. 'Waarover,' vraag ik aarzelend en kijk hem aan. Dan draai ik me om naar Naomi. 'Zo terug.' ik druk een kus op haar voorhoofd. Ik loop aarzelend richting de plek waar Sam vandaan kwam. Ligt ze achter die gordijnen? Ik steek mijn hoofd om het hoekje en zie daar inderdaad Nala. Ik glimlach even en loop naar haar toe. Ik ga op de bedrand zitten. 'Hoe gaat het,' vraag ik haar en kijk haar even aan. 'Sam had me gestuurd,' glimlach ik.

    Nala
    Ik keek naar hem op en moest toch heel even glimlachen. Ik ging wat rechter zitten en sloeg mijn armen om hem heen.
    "Ik heb je gemist." mompelde ik, terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borst legde. Het was waar, ik had hem inderdaad gemist. Dat merkte ik nu pas.
    "En het gaat wel, zeker.... We sleuren ons er wel door." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”