• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”


    {Deze is gewoon even nodig xD}
    Mario 'Alex'
    Ik drukte en spoor van kusjes naar haar oor en beet zacht op haar oorlelletje. Mijn handen masseerde haar borst zacht, terwijl ik het tempo nog wat opvoerde... als dat al mogelijk was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Whaha. BAM! PREGNANT!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hebben ze nu al seks ofzo, want bij de laatste reactie lijkt het er wel op, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {haha, nee, hoor. Maar ik zag het plaatje en moest het gewoond delen :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Als hij nog sneller gaat kan ik het niet meer volhouden en kom met een kreun aan mijn hoogtepunt en hij dan even uit en kijk Mario aan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik haalde mijn vingers uit haar en likte ze grijnzend af. Daarna ging ik naast haar liggen -wat nog net lukte op de bank- en trok haar dicht tegen me aan.
    "Ik hou van je." fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik grijns als hij zijn vingers aflikt wn ga dan ook dicht tegen hem aanliggen en leg mijn hoofd op zijn borstkas, anders ging ook eigenlijk niet anders zouden we van de bank vallen. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan zacht en teken met mijn hand figuurtjes op zijn borstkas en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik glimlachte en drukte mijn lippen liefdevol op haar voorhoofd en sloot mijn ogen, terwijl ik mijn hoofd tegen het hare legde. Haar vingers op mijn borstkas werkten kalmerend.
    "Je bent super." murmelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik keek naar hem op en moest toch heel even glimlachen. Ik ging wat rechter zitten en sloeg mijn armen om hem heen.
    "Ik heb je gemist." mompelde ik, terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borst legde. Het was waar, ik had hem inderdaad gemist. Dat merkte ik nu pas.
    "En het gaat wel, zeker.... We sleuren ons er wel door." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik glimlach. 'Jij bent fantastisch.' zeg ik dan zacht en grijns en kijk hem even aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach en sla ook mijn armen om haar heen. 'Ik heb jouw ook gemist Nala.' Ik kijk haar even aan en glimlach. Ik veeg een plukje haar uit haar gezicht. 'Ja we slaan ons er wel door heen. Met zijn alle,' glimlach ik en kijk haar even aan. Alles wat er gebeurd was gleed langs me heen, maar vaag had ik meegekregen dat er wat gebeurd was. En volgens mij had het met Nala te maken. 'Nala,' vraag ik aarzelend. Ik kijk haar aan. 'Wat is er gebeurd,' vervolg ik en kijk haar aan. Ik bijt op mijn lip en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    Joshua Gayle
    Ik kreun luid als ze begint met aftrekken en kijk haar dan aan. 'More than good.' kreun ik dan en sleut dan weer genietend mijn ogen. Dan voel ik haar tong langs mijn erectie gaan en ik ril even van genot en kreun en kijk dan naar beneden naar Leslie en kijk haar vol verlangen aan.


    Leslie Day
    Josh kijkt naar beneden en onze blikken passeren even. Ik zie het verlangen in zijn ogen. En ik druk een kusje op het topje en knipoog dan naar hem. Ik doe dit niet alleen meer voor de lust, en niet alleen om hem te laten genieten. Maar ook omdat ik van hem houd. Dan neem ik zijn erectie in mijn mond en beweeg langzaam mijn hoofd. Altijd eerst langzaam. Maar al gauw ga ik iets sneller en streel ook zijn bovenbenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik glimlach en sla ook mijn armen om haar heen. 'Ik heb jouw ook gemist Nala.' Ik kijk haar even aan en glimlach. Ik veeg een plukje haar uit haar gezicht. 'Ja we slaan ons er wel door heen. Met zijn alle,' glimlach ik en kijk haar even aan. Alles wat er gebeurd was gleed langs me heen, maar vaag had ik meegekregen dat er wat gebeurd was. En volgens mij had het met Nala te maken. 'Nala,' vraag ik aarzelend. Ik kijk haar aan. 'Wat is er gebeurd,' vervolg ik en kijk haar aan. Ik bijt op mijn lip en glimlach even.

    Nala
    Ik keek hem even aan, maar keek toen weer weg. Ik beet gepijnigd op mijn lip.
    "Ik..." ik besefte dat ik het hele verhaal moest vertellen. Als ik iets zou zeggen, zou het meteen alles moeten zijn. Anders was het veel te vaag en vreemd. Ik staarde naar mijn handen en proefde wat bloed. Snel hield ik op met op mijn lip te bijten, haalde eens diep adem en begon toen mijn verhaal.
    "Een tijd geleden... stonden er plots 2 mannen thuis voor de deur. Ik hield me stil boven, dacht dat ze gewoon weg zouden gaan, maar... plots stonden ze in mijn kamer. Ik ga je de details besparen, maar... het was erg... echt erg." ik probeerde erover te spreken alsof ik het over iemand anders had, dan mezelf. Alsof ik er niets mee te maken had, zodat ik het niet nog eens zou meemaken, maar ik kon niet voorkomen dat er af en toe een herinnering door mijn gedachten flitste.
    "En deze week voelde ik me steeds misselijk. Het bleek dat de kans bestond dat ik zwanger zou zijn... En gisteren... nou ja. Gisteren is dat bewezen, maar ik zal er in ieder geval geen last van hebben." mompelde ik en moest snikken om mijn eigen grove woordgebruik.
    "Het is weg..."


    Mario 'Alex'
    Ik gaapte even en sloot mijn ogen.
    "Hmm, ik denk niet dat iemand ons hier zal komen storen, een klein dutje?" vroeg ik glimlachend. "Een powernap."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Ik sluit genietend mijn ogen en kreunen blijven mijn mond verlaten. Soms schieten er schokles door mijn lichaam en ik geniet in volle teugen, dit was zo lekker. 'O god Leslie.' kreun ik dan en bal mijn handen tot vuisten omdat ik niks heb om vast te grijpen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik grijns als hij kreunt, 'O god Leslie.' Hm, godin had beter gepast. Ik streel nu met mijn ene hand bij zijn lies en met mijn andere hand masseer ik zijn ballen. Ik ga weer sneller met mijn hoofd en als dat goed gaat ga ik nog iets sneller. Ik kan niet veel sneller meer en ik kan zijn erectie ook niet veel dieper nemen omdat ik anders moet kokhalzen. Ik geniet ervan om hem te zien genieten en horen kreunen. Daar word ik zelf ook alweer nat van. En nu ga ik op mijn snelst met hem pijpen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.