• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Ik hoor de aarzeling in zijn stem maar ik zeg er niets van. 'Oke, nou, dan moet die vriendin daaroverheen zien te komen,' zeg ik glimlachend. Altijd als ik glimlach verschijnen er kuiltjes in mijn wangen. 'En heb ik nog iets gemist?' Vraag ik dan. 'Aangezien ik het begin van het school jaar gemist heb. Zijn er belangrijke dingen die eraan zitten te komen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Wanneer ze glimlacht merk ik de kuiltjes in haar wangen op en word uit mijn gedachten gehaalt als ze vraagt of ze nog iets gemist heeft, 'Ehm.. Volgensmij het kerstbal op kerstavond' Andwoord ik, ik was toch niet vanplan er heen te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Kerstbal hm.. 'O oke, dankje,' zeg ik dan glimlachend. 'ga jij erheen?' en ik kijk hem vragend aan. Ik weet niet of ik er heen ga, dan waarschijnlijk alleen als ik ga. Want ik ken niemand hier, dus zou ik ook niet weten wie ik mee zou moeten vragen. Ik eet mijn laatste restje eten op en spoel het weg met wat drinken. 'En zo ja met wie?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm.. Met niemand dus waarschijnlijk ga ik niet' Andwoord ik schouderophalend en drink het laatste beetje cola op om vervolgens het blikje plat te drukken -aangezien zelfs een mens dat zou kunnen zou het niets veraden-


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Het breekt mijn hart gewoon om Chad zo te zien. Ik ren snel naar hem toe en kniel bij hem neer. Hij heeft zijn handen tegen zijn ogen gedrukt en ik leg zacht mijn hand op zijn schouder.
    'Chad, wat is er?' vraag ik dan.
    Ik kijk met hopeloze ogen naar hem, ik ben niet goed met dit soort situatie's. Dat is gewoon niet mijn ding. Ik bijt op mijn lip.
    'Chad?' vraag ik nogmaals.

    Chad
    Ik kromp ineen, toen ik een hand op mijn schouder voelde. Nee, toch niet... Niet hier, dat kan niet!
    Ik haalde mijn handen voor mijn gezicht weg en zag Luna zitten. Nog een kleine snik verliet mijn lippen, terwijl ik onbewust wat dichter tegen haar aan ging zitten, op zoek naar wat genegenheid.
    Ik opende mijn mond, maar er geraakten geen woorden langs de krop in mijn keel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat hij met niemand gaat, dus dat hij waarschijnlijk niet gaat en ik knik. 'Dat kan ik begrijpen, dat je dan niet gaat. Ik twijfel zelf ook nog of ik dan ga of niet. Ik weet namelijk niet of ik op dit termijn nog iemand kan vinden,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan met een glimlachje. 'En je hebt ook niemand op het oog waarmee je wilt?' hij is namelijk best knap. Dus ik zou het niet begrijpen als hij niet gevraagd is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Hij komt wat dichtertegen me aanzitten, nadat hij heeft gezien dat ik het ben. Hij heeft zijn handen voor zijn gezicht weggehaald en ik zie hem zijn mond openen. Ik wacht af totdat hij wat zegt maar dat doet hij niet. Ik ben hier niet goed in dus sla ik maar een arm om hem heen en geef ik hem zachtje klopjes op zijn schouder. Weet ik veel wat ik moet doen ?!
    'Wat is er Chad?' vraag ik dan nogmaals. 'K-komt het door mij?"
    Ik kijk hem vertwijfeld aan, die kans is namelijk goed mogelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik hap naar adem, dring met moeite mijn tranen terug en kijk weg van haar.
    "Nee... ja..." eigenlijk kwam het wel door haar... Ik keek weg en schraapte mijn keel. "Jij maakt dingen in me los die ik nooit gevoeld heb... Het maakt me bang, bang dat het weer pijn gaat doen." Ik snikte nog eens en keek haar toen aan.
    "Soms wou ik dat ik geen emoties had." fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Gelukkig niet mijn schuld, wacht, toch wel mijn schuld. Hij zegt dat ik dingen bij hem los maak die hij nooit gevoeld heb. Dat is precies de omschrijving voor wat ik voel. Dan fluistert hij dat hij wilde dat hij geen emoties had.
    'Ik ben dus niet de enige die dat voelt,' mompel ik zacht tegen mezelf, over het feit dat hij dingen bij me los maakt, die ik ook nog nooit gevoeld heb.
    Ik ken het niet, het gevoel. Dus bestaat het niet. Dat is hoe ik het zie. En niet anders. Maar ik wéét dat de realiteit anders is dan ik wil geloven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik veegde mijn wangen droog.
    "Sorry... ik moe jou hier niet mee lastigvallen." murmelde ik en snifte nog een laatste keer. Ik strekte mijn benen en legde mijn hoofd tegen de muur.
    "Het is... niet belangrijk."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    'Niet belangrijk?' herhaal ik dan vragend. 'Je zit hier te huilen en je zegt dat het niet belangrijk is?'
    Ik bijt op mijn lip en kijk dan naar hem met onderzoekende ogen.
    'I-ik..' begin ik dan, maar ik sla mijn ogen neer. 'je hoorde vast wel waar ik aan begon, die zin.. tijdens de seks.'
    Ik h-. En toen stopte ik. Ik haat mezelf erom dat ik het bijna zei. Maar ik meende het wel.
    Onmogelijk.
    Maar het gebeurt toch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gotta go, ba-baayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Mijn emoties zijn nooit belangrijk." mompelde ik en keek haar dan weer aan.
    "Ja... dat hoorde ik..." mompelde ik en beet op mijn lip. "Maar ik dacht niet dat het gemeend was." zei ik naar waarheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ok, bay}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Hij denkt dat ik dat niet meende.
    'Er zit een verschil tussen het niet willen menen en het echt niet menen,' mompel ik dan. 'Ik wil het niet menen, daarom zei ik het ook niet helemaal.'
    Ik heb nu al spijt van deze toegeving.
    'Laat ook maar zitten,' zeg ik dan. 'Vergeet maar wat ik gezegd heb.'
    En ik sta op en haal een hand door mijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.