• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Mallorca - Real 0 - 5. Ook al heb ik een grote liefde voor het eilandje maar dit was echt te leuk :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Af en toe weet ik het ook niet meer hoor
    De ene keer beginnen we om half 9, en de andere keer om 11 uur
    Ik hou het niet meer bij

    Omygod. Stiekem wil ik dus echt wel naar concert van One Direction ;$$$$


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Helleu girls(flower)


    ~

    Hola Naomiiiii. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Alles goed hier:)


    ~

    Ik ga keihard huilen. Ik moet nog 16 pagina's aan aantekeningen van anatomie leren, twee boeken van geneesmiddelen uit mijn hoofd kennen, twee hoofdstukken van laboratoriumwerk uit mijn hoofd kennen en een hele presentatie af hebben.
    En dat alles vóór woensdag.

    Ik ga echt keihard huilen.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Ik ga keihard huilen. Ik moet nog 16 pagina's aan aantekeningen van anatomie leren, twee boeken van geneesmiddelen uit mijn hoofd kennen, twee hoofdstukken van laboratoriumwerk uit mijn hoofd kennen en een hele presentatie af hebben.
    En dat alles vóór woensdag.

    Ik ga echt keihard huilen.


    Damn dat is echt heel veel:S Ben je morgen vrij of dat niet? Met mij gaat het weer redelijk nu:)


    ~

    Verbena schreef:
    Ik ga keihard huilen. Ik moet nog 16 pagina's aan aantekeningen van anatomie leren, twee boeken van geneesmiddelen uit mijn hoofd kennen, twee hoofdstukken van laboratoriumwerk uit mijn hoofd kennen en een hele presentatie af hebben.
    En dat alles vóór woensdag.

    Ik ga echt keihard huilen.

    Ik moet morgen een fucking verslag inleveren terwijl ik op dat tijdstip naar de orthodontist ben, ik moet een proefwerk daarover maken en dat verslag moet ik nu nog mee beginnen, aangezien we vandaag pas goede en correcte uitleg daarover hebben gekregen. Vieze tering naaiers, ook omdat ik eigenlijk een negen op mijn rapport zou hebben voor rekenen en dat nu ineens een 5.8 is. Tyf een end op of zo, echt kapot chagrijnig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    Damn dat is echt heel veel:S Ben je morgen vrij of dat niet? Met mij gaat het weer redelijk nu:)

    Nee, ik ben niet vrij. Moet gewoon de hele dag naar school. Ik heb hier echt geen tijd voor.

    Moet een presentatie maken over het onderwerp studiewijzer.
    WTF IS DAT EN WAT HEEFT HET MET MIJN OPLEIDING TE MAKEN?!
    Mail ik haar, zegt ze: Ja, staat in je studiegids.
    Nou nee.


    Chaos is a ladder.

    En nu moet ik mijn Essay pas de 14e inleveren. Pfff, wel vijf kantjes over helemaal geen ene ****


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nu moet ik ineens mensen van de Hoge School Rotterdam gaan rondleiden op mijn school
    Wtf, waarom ??

    Heeft iemand trouwens een idee wanneer je voor de Amerikaanse verkiezingen mag stemmen. Natuurlijk als je achttien bent en het Amerikaans staatsburgerschap hebt. Maar de Amerikanen in het buitenland of de Buitenlanders in Amerika?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Heeft iemand trouwens een idee wanneer je voor de Amerikaanse verkiezingen mag stemmen. Natuurlijk als je achttien bent en het Amerikaans staatsburgerschap hebt. Maar de Amerikanen in het buitenland of de Buitenlanders in Amerika?

    Buitenlanders in Amerika sowieso niet, omdat ze geen Amerikaan zijn
    Maar Amerikanen in het buitenland weet ik niet

    Lyon schreef:
    (...)
    Buitenlanders in Amerika sowieso niet, omdat ze geen Amerikaan zijn
    Maar Amerikanen in het buitenland weet ik niet


    Ja, want ik lees overal dat Amerikanen in het buitenland het 'verschil' kunnen maken maar tegelijkertijd niet mogen stemmen '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."