• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Aria schreef:
    (...)
    Oooomg. Jij woont in Rotterdam toch? Ik was daar nog twee uur geleden of zo. FUCK.
    Echt, niet normaal guys, ik heb echt een gat in mijn hand. Net bijna tweehonderd euro weggegeven aan kleding bij Primark, Bershka, Pull&Bear en H&M. Deze winkels doen mij niet goed.

    LEKKER DAAAAN.
    Hoii btw 8D


    ars moriendi

    Toets gedaan gisteren. Ging matig, maar ik hoef in ieder geval voorlopig even niet meer te leren voor iets.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Toets gedaan gisteren. Ging matig, maar ik hoef in ieder geval voorlopig even niet meer te leren voor iets.


    Heerlijk gevoel is dat he:)


    ~

    Ik baal zo hè. Ik heb een 3.7 voor Wiskunde gehaald en hij telt 3 keer! Nu tellen al mijn cijfers door tot het eind rapport dus ik kom nu al in gevaar met mijn overgang O.o. Minstens een 7.3 moet ik hebben voor een 5.5 '-- En ik snap deze man gewoon niet!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kan deze hier door als Demi Lovato?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 16:15 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Kan deze hier door als Demi Lovato?



    Haha, Sims hè? Ja hoor al zie ik haar liever als brunette.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ik baal zo hè. Ik heb een 3.7 voor Wiskunde gehaald en hij telt 3 keer! Nu tellen al mijn cijfers door tot het eind rapport dus ik kom nu al in gevaar met mijn overgang O.o. Minstens een 7.3 moet ik hebben voor een 5.5 '-- En ik snap deze man gewoon niet!


    Komt wel goed schatje *Geeft Roosvicee*(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Komt wel goed schatje *Geeft Roosvicee*(flower)



    Hihihi, I hope so. Bah, ik wil wel een andere docent - te bedenken dat hij eerst mijn mentor was. Brrr-.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    Heerlijk gevoel is dat he:)

    Goddelijk. Gewoon op de pc zitten zonder je schuldig te voelen of zonder iets voor school te doen...


    Chaos is a ladder.

    Eerste stagedag zit erop, was leuk (:
    Haha, een kindje bij ons op de groep heet Demi
    Morgen lekker vrij i.v.m. studiedag (:

    Nadal schreef:
    (...)


    Hihihi, I hope so. Bah, ik wil wel een andere docent - te bedenken dat hij eerst mijn mentor was. Brrr-.


    Mijn leraren zijn opzich wel aardig. Oke de een heb ik meer mee dan de andere xD


    ~

    Verbena schreef:
    (...)
    Goddelijk. Gewoon op de pc zitten zonder je schuldig te voelen of zonder iets voor school te doen...


    I wish I could say the same:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Mijn leraren zijn opzich wel aardig. Oke de een heb ik meer mee dan de andere xD


    Als ik tegen deze man of hij de opgave wilt uitleggen, vraagt hij eerst of ik de opgave wel begrijp - nee, natuurlijk niet - en daarna geeft hij het antwoord en de berekening zonder echt iets uit te leggen waarom. Naja, ik heb meteen een andere - voor mij onbekende - docente gemaild of zij me kan helpen en nu heb ik een goede mentrix die me ook gaat helpen met mijn perfectionisme dus I hope. Hahaha.

    @Charissa, overal lopen Demi's rond :'D Ze overbevolking de wereld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Als ik tegen deze man of hij de opgave wilt uitleggen, vraagt hij eerst of ik de opgave wel begrijp - nee, natuurlijk niet - en daarna geeft hij het antwoord en de berekening zonder echt iets uit te leggen waarom. Naja, ik heb meteen een andere - voor mij onbekende - docente gemaild of zij me kan helpen en nu heb ik een goede mentrix die me ook gaat helpen met mijn perfectionisme dus I hope. Hahaha.

    @Charissa, overal lopen Demi's rond :'D Ze overbevolking de wereld.


    Ja oke die man die ik voor commerciële economie en rekenen heb legt ook voor geen meter uit, maar gelukkig heb ik mijn pap nog die het wel begrijptxD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja oke die man die ik voor commerciële economie en rekenen heb legt ook voor geen meter uit, maar gelukkig heb ik mijn pap nog die het wel begrijptxD


    Gelukkig! Mijn mama kan niet eens een breuk oplossen dus veel heb ik er niet aan en de docente waarbij ik vorig jaar standaard een 8 haalde is geopereerd dus daar kan ik ook niet heen helaas - al zou zij een hartaanval krijgen van mijn cijfer :'D-.

    Over het algemeen heb ik persoonlijk een hekel aan vrouwen in het onderwijs, ze kunnen naar mijn mening vooral in de onderbouw bar slecht uitleggen maar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."