• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Aaah terug van bowlen met de klas, het was EPIC =D


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    (...)

    Gelukkig! Mijn mama kan niet eens een breuk oplossen dus veel heb ik er niet aan en de docente waarbij ik vorig jaar standaard een 8 haalde is geopereerd dus daar kan ik ook niet heen helaas - al zou zij een hartaanval krijgen van mijn cijfer :'D-.

    Over het algemeen heb ik persoonlijk een hekel aan vrouwen in het onderwijs, ze kunnen naar mijn mening vooral in de onderbouw bar slecht uitleggen maar.


    Ik heb op de basisschool altijd heel slecht les gehad in rekenen waardoor ik nu er gewoon helemaal geen barst van snap:S


    ~

    Gewoon wiskunde bijles gehad O.o Bijzonder hoor maar wel erg handig!

    @Naomi; Ik was heel goed in wiskunde. Mijn gemiddelde de afgelopen jaren was een 8. Ik mocht alles doen A,B,C en het liefste D. Nu heb ik voor de simpele variant gekozen en haal ik een 3.7. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Gewoon wiskunde bijles gehad O.o Bijzonder hoor maar wel erg handig!

    @Naomi; Ik was heel goed in wiskunde. Mijn gemiddelde de afgelopen jaren was een 8. Ik mocht alles doen A,B,C en het liefste D. Nu heb ik voor de simpele variant gekozen en haal ik een 3.7. Haha.


    De bijles bij ons op school geeft mijn eigen leraarxD Dus daar steek ik totaal niks van op xD Wij werken met niveau´s op onze school:|


    ~

    Morgen echt vroeg m'n bed uit voor die concertkaartjes. :x:x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk trouwens dat ik jullie virus heb overgenomen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ik denk trouwens dat ik jullie virus heb overgenomen.

    Welk virus?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    De bijles bij ons op school geeft mijn eigen leraarxD Dus daar steek ik totaal niks van op xD Wij werken met niveau´s op onze school:|


    Hahaha. Ik heb gewoon een totaal vreemde wiskunde docente gemaild die niet eens mijn niveau les geeft maar een tandje meer. Zij kon alles stap voor stap met reden uitleggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)
    Welk virus?


    Het verliefdheid virus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Het verliefdheid virus.

    Trolololol, not me.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kwam vandaag in de AH de jongen tegen waarop ik vier jaar lang verliefd was.


    Chaos is a ladder.

    Aria schreef:
    (...)
    Trolololol, not me.


    Wees maar gelukkig :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    IK GA WEER EEN NIEUW VERHAAL BEGINNEN! (krul)
    idee al helemaal klaar, weet alleen niet met welke beroemdheid ik het ga doen.
    En ik wil perse een beroemdheid, vind onbekende personen nooit echt iets aan...


    Chaos is a ladder.

    Is er binnenkort weer leuke voetbalwedstrijd?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nadal schreef:
    (...)

    Het verliefdheid virus.

    Wie is er hier nog meer verliefd dan ?? Tell me haha

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 20:42 ]