• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Awkward silence x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, nogal, haha xd]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    (ik a evn op mijn laptop en dan reageer ik)

    [Hayden zit nog steeds in het park--. Ik laat hem niet naar jullie toekomen aangezien jullie daar allemaal al zijn(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Andrew Cole

    Ik kijk hem aan en schud lachend mij hoofd. 'Nee joh' zeg ik en kijk daarna even om me heen. Zo'n kanaal is volgens mij helemaal niks voor mij, echt geen idee wat ik dan moet filmen hoor. Ik kijk naar Charly en haal mijn schouders op. 'Jullie hebben met ze afgesproken ik niet' zeg ik en kijk weer voor me uit. Ineens komt Rafeal op me afgelopen en pakt me bij me schouder. Ik trek een wenkbrauw op. 'Wat doe je? vraag ik en wordt dan tegen de muur aangeduwd. 'Doe is normaal of zo' zeg ik terwijl ik toch een beetje schik van dit ineens. Waar sloeg dit op? hij had geen reden mij ineens aan te vallen, ik had hem niks verkeerd gedaan. 'Waarom ben jij hier? Waarom ben jij niet bij Noralie om lekker te lachen, gieren en brullen met haar?', schreeuwt hij in me gezicht en ik geef hem een duw zodat ik van de muur afkan. 'Je moet van me afblijven, en waarom zou ik perse bij Noralie zijn? Ik ben niet verliefd op haar zoals jij bent' zeg ik en kijk hem aan. Die gast was echt gek.

    Memoria schreef:
    [Hayden zit nog steeds in het park--. Ik laat hem niet naar jullie toekomen aangezien jullie daar allemaal al zijn(;]


    [Noralie is thuis, misschien dat hun elkaar kunnen meeten of zo, als jullie dat beide willen xD
    anders weet ik ook niks]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 9:46 ]

    [Noralie wil wel hoor ^.^ ze moet toch nog met hem praten (:

    Ik laat haar wel met de hond door het park lopen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik kijk verschrikt op als plotseling Rafael komt en Drew hardnekkig tegen een muur duwt. Wat heeft dit te beteken?! Maar al snel hoor ik waarover het gaat.En rol even met mijn ogen, tuurlijk Noralie. Ik zucht en kijk naar de twee, meestal vond ik het niet erg, naar een gevecht kijken, maar nu heb ik er echt geen behoefte aan. 'Waar slaat dit op Rafael!' sis ik dan naar hem en kijk hem boos aan, wie denkt hij wel niet dat hij is! Maar al snel werkt Drew zich los en ik kijk hem aan en kijk naar Rafael en dan weer terug naar Drew. 'Gaat dit serieus over Niralie?' vraag ik dan zichtend.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 9:51 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rafael Greywood

    Waar was ik eigenlijk mee bezig?
    'Ik ben niet zo verliefd op haar als jij dat bent', zei Andrew tegen me.
    'Waar slaat dit op Rafael?', schreeuwde Charly tegen me.
    Eigenlijk weet ik dat ook niet.
    'Sorry, Andrew. Ik had dit niet moeten doen. Ik weet niet waarom ik dit doe. Word ik gek?', vroeg ik tegen niemand in het bijzonder.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [is goed :3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Andrew Cole

    Ik kijk Rafael aan en schud mijn hoofd. Eerst mij aanvliegen en dan met een simpel excuus komen dat die niet wist wat die deed, die gast was echt gek. 'Wordt je gek? nee, ben je het al? Ja' zeg ik en kijk hem aan. 'Mensen ik ga maar want volgens mij ben ik hier niet echt welkom voor sommige mensen' zeg ik met een lichte irritatie in mijn stem en ik wrijf even over mijn schouder die aardig pijn doet. 'Doei' mompel ik en draai me om om vervolgens te gaan lopen. Ik had geen zin met die Rafeal te zijn, dan was ik maar liever alleen hier. Ik denk dat ik mijn plan gewoon ga voorzetten en naar starbucks ga.

    Noralie Anderson
    Ik ben veilig op mijn kamer beland en mijn broers en broertje zijn afgedruppeld. Ik kijk in mijn kast waar echt heel veel in zit. Ik houd van kleren, mode is wat anders. Maar kleren vind ik echt geweldig. Ik pak een short met daarop een wit blouseje. Het vest van Drew en zijn shirt gooi ik in de was zodat ik die morgen schoon mee kan nemen naar school. Ik hoor geroep vanaf beneden. Het is Lucas die zegt dat ik de hond uit moet laten. Frodo. 'Oke, kom eraan,' zeg ik dan. Ik loop mijn kamer uit en krijg dan een familieknuffel van alle drie mijn broers. 'Jullie pletten me!' Zeg ik dan. Ik maak me met een zucht los en loop dan naar beneden. Ik pak de riem en maak Frodo vast. Dan loop ik met Frodo naar buiten en ga richting het park. Ik laat hem los maar hij schiet er vandoor. 'Frodo wacht!' Roep ik dan en ren hem achterna. Tot mijn verbazing stopt hij dan ineens bij een jongen. En als ik beter kijk zie ik dat het Hayden is.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Brb, ontbijten]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [I'm booorreeddd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [me2]