• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [xD das ook niet echt wat]

    DreamWishes schreef:
    [Oehh, Anna mag Charlynn niet, is het niet. Samuel mag haar plotseling wel, die hadden eerst ook een hekel aan elkaar. Whaha! Ik verveel me....]
    [ja, zoiets inderdaad haha]


    [Is er nog gereageerd op Sammie ?]

    Lifeisajoke schreef:

    [Is er nog gereageerd op Sammie ?]


    [Nope.. XD Niemand wist wat te zeggen... I'm bored... You?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Nope.. XD Niemand wist wat te zeggen... I'm bored... You?]


    [Jupp, i'm bored too xp Plaats anders een random reactie, dat ze al gaan winkelen zijn ofzo xp]

    [Waar staat reactie Samuel dan, dan reageer ik daar wel op, weer jij iets wat we kunnen laten gebeuren? Drama! Whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lifeisajoke schreef:

    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen toen Drew zonder enig probleem tegen een camera praatte. Ik gaf toe, het was vreemd als je het voor de eerste keer deed. Toen ik voor de eerste keer een video maakte, tegen een camera pratend in mijn camera voelde ik me zo ongeloof stom. Mijn zusje dacht dat ik tegen mezelf aan het praten was, daarna werd ze beroemd op YouTube en heeft ze haar eigen kanaal gemaakt. Charly daarintegen vond het enorm awkward.
    "Charly is een beetje beschaamd, maar goed, ik ga vandaag dus shoppen met deze 2 hier, wat er uit zal komen weet ik niet, maar alle trauma-verwekkende beelden worden weggeknipt". Ik zette mijn camera weer uit aangezien ik vaak gewoon stukjes aan elkaar plakte als ik echt in het openbaar bezig was en keek even rond.
    "Je went er wel aan" zei ik grijzend tegen Charlynn, "Oh, Drew, je moet echt beginnen met een kanaal, iedereen is verliefd op je" zei ik serieus.


    [Hoe bedoel je, drama ? xp]

    [Weet ik veel... Drama. Tsja, laat iets onverwachts gebeuren en dat hoeft niet meteen romantisch gebied te zijn hoor.. Zou je dat denken, whaha! XD Ik weer niet, anders wordt het ook zo saai, niet dat Samuel een saai persoon is absoluut niet! Charly is eerder saai! ;P]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 0:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hello!xD, moet ik reageren of niet?]


    [Ugh, ik weet echt niets ;p Behalve dat ik Sam moet laten omverrijden, maar ik denk niet dat dat de meest geliefde actie is]

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik lach even en schud mijn hoofd. 'Ik hoop het.' murmel ik dan als hij zegt dat ik er wel gewend aan raak. Wacht eens! Hij wilt dit dus vaker doen, of wat?! Ik vond nu al erg genoeg, maarja, het is maar voorschut staan voor de hel school, maak je geen deuk Charlynn. Probeer ik mezelf dan te kalmeren in mijn gedachten wat lukt, waarom zou ik me nu al zorgen maken. Ik glimlach weer en kijk dan de twee aan. 'Wat gaan we doen, al winkelen of wil je echt wachten op die anderen?' vraag ik dan lachend en kijk ze vragend aan.

    [Ik heb maar even gedaan dat ze Rafael en Anna niet heeft gezien...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    [Hello!xD, moet ik reageren of niet?]


    [Ja, maar weer jij iets waardoor we drama kunnen krijgen buiten het Rafael Drew ding. XD Want alleen wij zijn online dus dat kunnen we dan ook moeilijk doen..... ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [nou eigenlijk op dit moment niet zo snel aangezien ze dus in een garage staan en zo]

    quin98 schreef:
    [nou eigenlijk op dit moment niet zo snel aangezien ze dus in een garage staan en zo]


    [Huh... Ja, Rafael en Anna zijn in de garage.. Drew, Sam en Charly niet, die zijn wat verderop.. En ik bedoel juist niks met Anna en Rafael, want die zijn off, dus alleen wat net Drew, Sam en Charly... Anders wordt het nog saai... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rafael Greywood

    'Gaat alles wel goed, Rafael?', vroeg Anna me.
    'NEE, NATUURLIJK GAAT HET NIET GOED! WAAROM IS HIJ HIER?', schreeuwde ik zowat naar haar, hopend dat niemand anders het had gehoord.
    Ik parkeerde de auto achteruit in een pakeervlak en zette de motor af. Ik haalde de sleutel uit het contact en stapte uit.
    Zonder een parkeerkaartje te halen liep ik met grote, snelle passen naar het groepje jongeren toe. Rechtstreeks naar Drew.
    Ik pkate hem bij zijn schouders en duwde hem tegen de dichtbijzijnste muur.
    'Waarom ben jij hier? Waarom ben jij niet bij Noralie om lekker te lachen, gieren en brullen met haar?', schreeuwde ik in zijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 8:26 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf