• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    quin98 schreef:
    [xD, ik heb hem eigenlijk na school nog niet laten reageren, dus kan hem wel ergens heen sturen?]


    [Maakt mij niet uit, je kan hem laten komen of iets, dat hij ze toevallig tegenkomt.. ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [okeee]

    Andrew Cole

    Ik sluit de deur van mijn huis achter me, ik had even gauw mijn thuis thuisgebracht. Ik stop mijn handen in mijn zakken en begin rustig te lopen. Ik had besloten maar even naar de stad te gaan aangezien ik toch niks te doen heb. Ik ga denk ik maar wat bij starbucks halen, dat is natuurlijk altijd goed. Gelukkig woon ik niet zo ver weg van de stad dus kan ik er gewoon rustig heen lopen. Als ik daar ben kijk ik even om me heen. Mijn oog valt op Samuel en Charlynn ik glmlach even en loop daarna naar ze toe. 'Heey' ze ik met een glimlach tegen ze.

    [Lol :') Charly en Sam gaan naar Rafael en Anna XD

    maar Rafael is jaloers op Drew en Drew verdenkt Rafael ervan dat hij Noralie leuk vindt XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [Ik moet straks weg, je kan dan wel Sammie besturen als je wilt ;p]

    Samuel Lucas McClain.

    Ik tuitte mijn lippen even en keek rond. "Wel, ik kan nog altijd- Nee, zo'n schaamte wil ik je niet aandoen". Jup, lekker geheimzinnig doen. Maar, serieus, die schaamte wou ik haar niet aandoen. Alhoewel, zo'n schaamte was het niet, want met mijn kon je nooit in schaamte vallen. Ik haalde mijn camera uit mijn tas en zette die aan.
    "Om je te vermaken, maak ik even gebruik van je, want ik heb mijn fans beloofd een video te uploaden". Ik knikte even serieus en zette de camera aan. Het begin was altijd heel awkward. Ik zei hallo tegen de camera waarna ik Charly voorstelde.
    "En dit hier, is the lovely Charly, say hello Charly" zei ik grijzend. Toen ook Drew erbij kwam trok ik hem naast me.
    "Oh, en dit is Drew, Drew, zeg hallo" zei ik waarna ik hem een even aanduwde met mijn elleboog. Hij was dit gewend van me. Hoopte ik.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 19:41 ]

    quin98 schreef:
    Andrew Cole

    Ik sluit de deur van mijn huis achter me, ik had even gauw mijn thuis thuisgebracht. Ik stop mijn handen in mijn zakken en begin rustig te lopen. Ik had besloten maar even naar de stad te gaan aangezien ik toch niks te doen heb. Ik ga denk ik maar wat bij starbucks halen, dat is natuurlijk altijd goed. Gelukkig woon ik niet zo ver weg van de stad dus kan ik er gewoon rustig heen lopen. Als ik daar ben kijk ik even om me heen. Mijn oog valt op Samuel en Charlynn ik glmlach even en loop daarna naar ze toe. 'Heey' ze ik met een glimlach tegen ze.


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik schrik als ik plots een stem achter me hoor en draai me om en zie Drew staan en haal weer adem. 'Hey.' zeg ik dan ook en glimlach even. 'Je liet me schrikken.' zeg ik dan grijnzend. 'En wat brengt jouw naar de stad?' vraag ik dan en draai me dan om naar Samuel die me blijkbaar aan het filmen is. 'Hoi.' zeg ik dan tegen de camera en Drew moet hetzelde doen. Oke, dit is awkward...

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 19:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [xD het klopt niet meer dus ik wacht wel even tot het wel klopt:)]

    Andrew Cole

    Ik grinnik even als Charlynn van me schikt. 'ben ik zo eng?' vraag ik met een pruillipje en grinnik daarna. 'Nou.. mijn benen' zeg ik en wijs naar mijn benen. Ik schik even als ik ineens door Samuel naar hem toe getrokken wordt. Ik zie al snel de camera, eigenlijk was ik dit ook wel een beetje gewend, ik bedoel het gebeurde wel is vaker. 'Hello!' zeg ik vrolijk en glimlach daarna.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen toen Drew zonder enig probleem tegen een camera praatte. Ik gaf toe, het was vreemd als je het voor de eerste keer deed. Toen ik voor de eerste keer een video maakte, tegen een camera pratend in mijn camera voelde ik me zo ongeloof stom. Mijn zusje dacht dat ik tegen mezelf aan het praten was, daarna werd ze beroemd op YouTube en heeft ze haar eigen kanaal gemaakt. Charly daarintegen vond het enorm awkward.
    "Charly is een beetje beschaamd, maar goed, ik ga vandaag dus shoppen met deze 2 hier, wat er uit zal komen weet ik niet, maar alle trauma-verwekkende beelden worden weggeknipt". Ik zette mijn camera weer uit aangezien ik vaak gewoon stukjes aan elkaar plakte als ik echt in het openbaar bezig was en keek even rond.
    "Je went er wel aan" zei ik grijzend tegen Charlynn, "Oh, Drew, je moet echt beginnen met een kanaal, iedereen is verliefd op je" zei ik serieus.

    Rafael Greywood

    Ik zette de auto in zn eerste versnelling en we reden richting het centrum. Samuel zou er vanzelf wel komen.
    'Mijn Bentley is naar de garage en mijn Audi had niet genoeg benzine', antwoordde ik haar vraag.
    'Maar hey, sms jij Sam dat we wachten bij het metrostation bij Times Square?', vroeg ik aan Anna.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    "Zo zo toe maar, een Bentley én een Audi" zeg ik dan. Ik had zelf ook een audi thuis staan sinds de zomervakantie, maar ik ben vandaag met de bus naar school gegaan uit gewoonte eigenlijk. misschien moet ik morgen de auto pakken, anders blijft ie ook maar staan.
    "Ik had met mijn zus bij het winkelcentrum bij de garage afgesproken en Samuel las mee, dus ik denk dat hij daar staat of dat hij daar heen gaat." zeg ik dan.

    [Ik zie zo uit naar het moment van de ontmoeting ~^.^~ ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Zo zo, toe maar. Een Bentley én een Audi', zei ze. Ik knikte. Ik wist toevallig ook dat ze zelf een Audi had. Ik had gewoon twee auto's voor meerdere gelegenheden. En omdat het kon. Ik heb er zelf voor mn Audi gespaard, dus waarom niet?
    'En oh, dan rijden we daar wel heen', zei ik en zette mijn knipperlicht richting rechts aan.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    [Ik zie zo uit naar het moment van de ontmoeting ~^.^~ ]
    [Welke ontmoeting? :W]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Oeh, als ze er zijn is Charly er nog om ze welkom te heten en te zeggen dat ze te laat zijn! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp