• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    (...)[Welke ontmoeting? :W]


    [Drew en Rafael :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wanneer was die ontmoeting? Ik moet echt teruglezen.....]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Die moet nog komen xd

    Drew is bij Charly en Sam :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Charly zal er wel tussen springen uiteindelijk. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Blanes schreef:
    Rafael Greywood

    'Zo zo, toe maar. Een Bentley én een Audi', zei ze. Ik knikte. Ik wist toevallig ook dat ze zelf een Audi had. Ik had gewoon twee auto's voor meerdere gelegenheden. En omdat het kon. Ik heb er zelf voor mn Audi gespaard, dus waarom niet?
    'En oh, dan rijden we daar wel heen', zei ik en zette mijn knipperlicht richting rechts aan.

    Anna Bailey Miller
    "Oh, dan rijden we daar wel heen" zegt hij en hij zet zijn knipperlicht aan om verolgens rechts af te slaan richting de gararage van het winkelcentrum.
    Ik had mijn rijbewijs deze zomer gehaald en meteen daarna stond er een audi voor me klaar thuis. Ik ben meteen een stukje gaan touren met mijn vriendinnen toen.

    [Oooh, en hij gaat ook mee? :W
    Sorry, echt te lui om terug te lezen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    [Die moet nog komen xd

    Drew is bij Charly en Sam :3]


    [Ze wachten op Rafael en Anna! XD]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Blanes schreef:
    [Oooh, en hij gaat ook mee? :W
    Sorry, echt te lui om terug te lezen]


    [Jupsos ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Jupsos ^.^]
    [Oooooh zooooooo]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    (...)[Oooooh zooooooo]


    [Reageeeerr _O_ dan kan ik lachen ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, maar Andrew en Noralie zijn er al?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Drew is bij Sam en Charly, volgens mij niet bij Noralie]

    Blanes schreef:
    [Oke, maar Andrew en Noralie zijn er al?]


    [Noralie.. Die is er niet, alleen Samuel, Charly en Drew....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Ik rijd met een redelijk hard tempo naar huis en zie dan dat de auto's voor de deur staan van iedereen. Iedereen is dus thuis. Ik stap uit mijn auto en doe mijn portier zachtjes dicht en besluit dan via de achterkant het huis in te gaan omdat ik vermoed dat ze me voor staan op te wachten met vragen. En het zullen alleen maar meer vragen worden als ze zien dat ik het vest van Drew aan heb. Ik doe de achterdeur heel zachtjes open en sluip naar binnen. 'ZE IS THUUIISSSS,' hoor ik dan Micah schreeuwen door het huis. Ik zie hem staan en mijn ogen vernauwen zich. Ze hebben zich gewoon opgesteld bij allebei de ingangen. Ondanks dat Micah al 19 is vindt hij het nog steeds erg leuk om mij te pesten. Mason is hetzelfde daarmee. Ze zijn een tweeling, een tweeëige tweeling. En dubbel zo irritant. Maar ik houd toch wel van ze. Mason komt snel naar de achterdeur toe. 'Je wordt bedankt Micah,' mompel ik zuchtend. 'Kan ik niet gewoon naar mijn kamer zonder vragen op me afgevuurd te krijgen?' Ze schudden beiden grijnzend hun hoofd en dan komt ook nog eens Lucas. 'Zo zus, vertel eens, hoe kom je aan dat vest?' Lucas is 16, jonger dan ik. Micah en Mason zijn beiden ouder. 'Gaat je niets aan,' zeg ik waarna ik langs ze wil lopen. Ze versperren me de weg. 'O heel fijn dit,' zeg ik sarcastisch. 'Oke goed. Van Drew. Ik morste water op mijn shirtje, die scheen door. En er zijn tenminste nog aardige jongens op de wereld. Dat kan ik van jullie tenminste niet zeggen.' En ik geef Micah een duwtje zodat ik er snel langs kan rennen opweg naar boven. Ik hoor lachend snelle voetstappen achter me en ik gooi mijn kamer deur achter me dicht en doe het op slot. Pfieuw. Ook weer overleeft.


    [Noralie is thuis XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    quin98 schreef:
    [Drew is bij Sam en Charly, volgens mij niet bij Noralie]


    [Ik dacht hetzelfde! XD Weet jij iets wat we Drew en Charly nu even kunnen laten doen, omdat Sam off is, dus weet jij iets?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp