• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    OKE. MIJN TOPICS EN MIJN RANDOM POSTS KOMEN ERAAN.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Nu moet ik echt gaan. Bayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik klem me weer vast aan de dekens en blijf persen en puffen. Ik kan mijn benen niet sluiten door de ijskoude handen en kijk even naar Axton. Ik bijt op mijn lip en kan even flauw glimlachen voor ik me weer concentreer op het persen en het puffen. Het gaat wel gaan. het moet wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik zuchtte, het was midden op de dag. Alweer twee maanden waren verstreken en ik kon nog zo goed herinneren hoe ik me voelde de dag dat ik naar de schoolarts ging. Ik keek in de spiegel. Een buikje was al duidelijk te zien en ik had inmiddels al gelijk gehad. Vier maanden, vier maanden de duur van een zwangerschap tussen engel en demoon.
    John was ondertussen verschrikkelijk lief geweest, zo zorgzaam en zo.. verantwoordelijk. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik hem niet leuker en leuker begon te vinden.
    Het winterbal kwam alweer op en eerlijk gezegd durfde ik niet te gaan. Ik had het gemakkelijk kunnen verbergen al die tijd gewoon door XXL truien en vesten te dragen. Zeggen dat ik pfeiffer had om mijn duizeligheid en het iedere keer bijna flauwvallen te camoufleren. De enige die het wist was de vrouw die me de test had laten doen. Ze zou haar mond houden en ik was haar dankbaar. De enige bij wie ik nu nog terecht kon was John. Mijn familie had ons inderdaad in de steek gelaten. Contact was definitief verbroken.
    Ray had zich nog niet laten verschijnen..tenminste.. niet bij John in de buurt. Ik heb hem één keer gezien. Hier op school..samen met Rosali. Rosali was lief, maar als ze wist wat er aan de hand was had ze me allang al willen vermoorden. Ray daarin tegen had zich vreemd voorgedaan. Ik had het John niet verteld. Bang voor wat hij zou doen. Hij had gezworen het gevecht met Ray aan te gaan. Hem te vermoorden eigen handig. Ray zei tegen me dat hij terug zou komen. Ik kwam net de douche uit, had een handdoek om mijn lichaam gewikkeld en opeens verscheen hij. John was naar de les toe, ik had toen nog geen les. Hij had gegrijnsd, maar je kon ook woede zien. Hij had gezworen dat als het kind geboren zou worden het of van hem zou worden of vermoord zou worden.
    Ik durfde er niet met John over te spreken.
    Mijn blik dwaalde de kamer af, ik was moe. Uitgeput. Dit kind in me zou me mijn leven kunnen kosten. Ik was ondanks alles toch verzwakt. Je kon het aan me merken. Gewoon aan mijn gedrag.

    Amare Catherine Eastwood.

    Ik zuchtte, Timo en ik hadden dus niet meer gesproken. Ik liep dwalend door de gangen opzoek naar het muzieklokaal.
    Was ik over hem heen?
    Ja.
    De grootste leugen die ik mezelf durfde te vertellen. Ik miste Timo om me heen, zijn aanwezigheid, zijn stem, de lieve woordjes die hij in me oor fluisterde als we samen waren. Zijn aanraking als hij me zacht en teder kuste.
    Ik liep het lokaal binnen en pakte de gitaar op. Stak die in de versterker en deed de deur dicht. Ik begon smells like teen spirit te spelen en ik glimlachte. Old school rock. Just missed it.
    Even mijn hoofd leegmaken. Het winterbal kwam op en ik twijfelde nog. Tussen mij en Nathan ging alles eigenlijk prima. Wonder boven wonder had hij me nog steeds niks uitgelegd over waarom hij terug zoende. Me hem liet zoenen.. maar we waren inmiddels al twee maanden verder. Hij gaf me een fijn gevoel. Het gevoel dat Timo me niet gaf, het gevoel dat iemand om je gaf.

    Rosali Chévonez.

    'Xav!?' riep ik en klopte op zijn deur. Hij deelde de kamer met twee andere meisjes die ik ondertussen al had ontmoet. Vans en Amare, twee totaal verschillende meisjes die elkaar dan ook duidelijk niet mochten. Vans was zijn ex. Knap meisje opzicht, maar arrogant. Na een gesprek met haar en haar op haar plaat te hebben gezet ben ik weggelopen .Vond het wel lachen. IIk wou de kamer ingaan maar hoorde dingen die ik niet wou horen. Ik zuchtte, bevalling. Demonen soms ook. Urgh.
    Ik stuurde hem een smsje om naar de kantine toe te gaan. Zal wel verrast zijn als hij terug kwam. Ik was namelijk twee weken weggeweest naar familie. Het was een vergadering die Ray had gepland. Blijkbaar was Rachelle zwanger en hij had zijn zinnen op het kind van haar en Jonathan gezet. Ik was er nog steeds verbaasd over. Maar ach, ik was terug. Ik hield me buiten het gebeuren van Rae, Ray en John want als ik me daarmee bezig hield joh.
    Verder was het rustig, het was erg gezellig en het voelde vreemd om dit zo te zien. Ik liep de kantine in en zag hem daar zitten. Ik glimlachte en liep naar hem toe, deed mijn handen voor zijn ogen en grijnsde tegen zijn oor aan. 'En heb je me gemist?'
    Aiden Noel Kahln.

    Ik gaapte, ik was er totaal niet bij vandaag. Ik zat in de les en droomde haast weg. Het was zó saai. Aardrijkskunde. Verschrikkelijk. Ik had elk deeltje van de wereld gezien, ik wist alles en dit was dan ook een eitje voor mij.
    Iets waar ik me meer in concentreerde waren de lessen muziek. Het was veel fijner om in mijn eigen element bezig te zijn.
    "Meneer, ik heb een afspraak bij de schooldokter." had ik gezegd. Ik mocht zo de deur uit gaan en liep daardoor ook maar gewoon door de school. Ik keek en zag uiteindelijk het lokaal wat me wel aandachtig trok. Ik zag de andere tweeling zitten. Iris en Lila. Ik grijnsde even en ik keek ze even aan. Na wat gekke bekken en wat geflirt liep ik weer door. Lachend. Die twee waren leuk, misschien vond ik de een inderdaad leuker dan dat ik wou... maar hey, daar zou ik ooit nog voor uitkomen.

    Adam Nicohlas Kahln.

    Dwalen. Dat deed ik. Een tussenuur en iedereen zat in de les. Zelfs mijn idiote broertje. Ik liep langs de lokalen en zuchtte. Dit was nog eens hel. Gewoon doelloos niks doen. Ik zat al twee maanden op deze school. Het was erg leuk. Gewoon gezellig ook.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:53 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    MAIN TOPICS


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    |Maartje, lieverd, Xav en Vans slapen samen op een kamer maar daar is Alexi op dit moment aan het bevallen. -.- |


    kindness is never a burden.

    Oh...AHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAH. Verander het even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |Xav is in de kantine, moest je het willen weten. |


    kindness is never a burden.

    Dan hadden we telepathiieee.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |Scary O.O |


    kindness is never a burden.

    Mag Xav Rosali btw meevragen naar het bal?


    kindness is never a burden.

    [Waarom heeft iedereen iemand om mee naar het ball te gaan behalve mijn poppetje.. Forever Alone. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hayden heeft ook niemand :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Adam is er nog haha je kan hem wel ontmoeten en tuurlijk is goed Leens (: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |NOUWW. Ik heb nog een aantal mensjes over. :Y) |


    kindness is never a burden.