• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    Wouw ik ben al meteen een stuk minder dom >.< En mijn kans ook als mijn ouders voor mij geld bij elkaar kunnen krijgen :'D


    Geld is geen probleem bij mij. In het andere topic over de ziggo dome zal ik nog wat info zetten over de ziggo dome zelf.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Geld is geen probleem bij mij. In het andere topic over de ziggo dome zal ik nog wat info zetten over de ziggo dome zelf.

    Oke, dan zal ik die ook wel in de gaten houden ^^ En bij mij is geld dan wel weer het probleem maarja kzie wel hoe het loopt :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Mijn vader wil gewoon de helft betalen voor mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    Mijn vader wil gewoon de helft betalen voor mij

    Coole vader heb jij dan, haha! (a)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn ouders betalen alles...denk ik tenminste want ik heb ze nog niet gehoord over dat ik het zelf moet betalenxD


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Ik weet nog niet of ik ga..


    •*• Lululu •*•

    Ik ben echt blij ik ga waarschijnlijk met 3 vriendinnen waarvan er eentje nog allemaal vriendinnen meeneemt! Nu maar hopen dat het lukt om de kaartjes te bestellen...


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    ik wiol zo graag heen, en ik zeur er echt al dagen over mis wel maanden, vorige week hebben me ouders gezecht dat ze het hele weekje vakantie dan familie weekend hebben, dus ook op 3 mei! ik voel me zo rot! echt waar, familie is wel leuk maar dat kan altijd npg, geen idee wanneer ze nog een toer doen en dan ook door NL gaan! wel jammer!!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Nurgle schreef:
    (...)
    Oke, dan zal ik die ook wel in de gaten houden ^^ En bij mij is geld dan wel weer het probleem maarja kzie wel hoe het loopt :')


    Ik heb de informatie in het andere topic gezet. Als jullie willen kan ik ook wel info op zoeken over het Sportpaleis, denk ik


    Physics is awesome

    justforfun1D schreef:
    ik wiol zo graag heen, en ik zeur er echt al dagen over mis wel maanden, vorige week hebben me ouders gezecht dat ze het hele weekje vakantie dan familie weekend hebben, dus ook op 3 mei! ik voel me zo rot! echt waar, familie is wel leuk maar dat kan altijd npg, geen idee wanneer ze nog een toer doen en dan ook door NL gaan! wel jammer!!!!

    Misschien kun je op 1 mei naar Antwerpen? Als dat niet te ver is voor jou.

    En ik heb misschien iemand om mee te pakken, maar het is niet zeker want zij moet ook ticket hebben..


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Weet er iemand waar nou de prijzen staan voor Amsterdam? Ik kan het op ticketmaster.nl/ niet vinden, en die andere site ook niet. :l


    life is awesome

    Creativity schreef:
    Weet er iemand waar nou de prijzen staan voor Amsterdam? Ik kan het op ticketmaster.nl/ niet vinden, en die andere site ook niet. :l


    Ik weet niet. Ik ga het even proberen via de zoekfunctie en de helpfunctie.


    Physics is awesome

    Ik mag er dus niet heen. Aangezien mijn examens op 6 mei beginnen, mijn moeder verpest alles. Alsof ik elke minuut van de vakantie ga leren.... FUCK ZOOI. Kan iemand mij niet stiekem meenemen? (no_chears)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    Ik mag er dus niet heen. Aangezien mijn examens op 6 mei beginnen, mijn moeder verpest alles. Alsof ik elke minuut van de vakantie ga leren.... FUCK ZOOI. Kan iemand mij niet stiekem meenemen? (no_chears)

    Neeeee, hoe kut voor je! Maar als ik je stiekem meeneem, is het dan wel naar Antwerpen eh ;o


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Neeeee, hoe kut voor je! Maar als ik je stiekem meeneem, is het dan wel naar Antwerpen eh ;o


    Ik kan gewoon niet stoppen met huilen. ;d Dat maakt stiekem niks uit, ik verdwijn op mysterieuze wijze. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you