• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Adesso schreef:
    Ik mag er dus niet heen. Aangezien mijn examens op 6 mei beginnen, mijn moeder verpest alles. Alsof ik elke minuut van de vakantie ga leren.... FUCK ZOOI. Kan iemand mij niet stiekem meenemen? (no_chears)


    Ik wil je wel voor een avondje ontvoeren als je naar Amsterdam gaat en met het openbaar vervoer wil.


    Physics is awesome

    Adesso schreef:
    (...)

    Ik kan gewoon niet stoppen met huilen. ;d Dat maakt stiekem niks uit, ik verdwijn op mysterieuze wijze. (wbw)

    Zou ik ook doen joh, mocht ik niet daarheen gaan!
    Mja, ik mag wel gaan, maar kunnen is iets totaal anders hoor..


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik wil je wel voor een avondje ontvoeren als je naar Amsterdam gaat en met het openbaar vervoer wil.


    Prima idee. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bulsara schreef:
    (...)
    Zou ik ook doen joh, mocht ik niet daarheen gaan!
    Mja, ik mag wel gaan, maar kunnen is iets totaal anders hoor..


    Ze zeikt gewoon zo. Het is maar fucking 2 uurtjes. Echt. Argh. Mijn vader vond het nog wel goed... But yeah, nu gaat het hele feest niet door. Sorry, als ik misschien bot overkom, maar ik ben echt kwaad.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    (...)

    Ze zeikt gewoon zo. Het is maar fucking 2 uurtjes. Echt. Argh. Mijn vader vond het nog wel goed... But yeah, nu gaat het hele feest niet door. Sorry, als ik misschien bot overkom, maar ik ben echt kwaad.

    Ik snap je he-le-maal!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Adesso schreef:
    (...)

    Prima idee. :'D


    En als je vrijwillig met mij mee gaat kan ik niet op gepakt worden voor ontvoering.xD


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    En als je vrijwillig met mij mee gaat kan ik niet op gepakt worden voor ontvoering.xD


    Hahaha, inderdaad. Dan krijg je alleen misschien mijn ouders op je dak. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga misschien, waarschijnlijk zijn de tickets binnen drie minuten weg:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Kejj, dusss, ik ga naar mijn vriendin om alles te bespreken xp Ik hoop dat haar mama, mijn mama kan overhalen om niet mee te gaan, simpelweg omdat je maar 4 tickets mag bestellen bij 1 buurt om het zo te zeggen en we anders op 5 uitkomen ;p Maaruuh, als ze tickets kreeg voor Jb, dan kan ze er vast ook wel voor One Direction krijgen ;3

    Ik ga ook naar mijn vriendin en hoop dat zij mag gaan en mij mee vraagt. :'D
    Dan is de kans dat ik mag van m'n ouders als ietsje groter. Het is wel tijdens de week. En in België hebben ze natuurlijk weer geen meivakantie. Eigenlijk waren de datums van NL en België beter omgewisseld. Jullie hebben toch vakantie en voor ons zou het beter zijn op een vrijdagavond.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    Ik ga ook naar mijn vriendin en hoop dat zij mag gaan en mij mee vraagt. :'D
    Dan is de kans dat ik mag van m'n ouders als ietsje groter. Het is wel tijdens de week. En in België hebben ze natuurlijk weer geen meivakantie. Eigenlijk waren de datums van NL en België beter omgewisseld. Jullie hebben toch vakantie en voor ons zou het beter zijn op een vrijdagavond.


    1 mei heeft Belgie normaal geen school hoor, het is dan dag van de arbeid x

    Ik heb de neiging om een kaartje te kopen en dan die gewoon weg te geven lol.


    SLOAN.

    Soleo schreef:
    (...)

    1 mei heeft Belgie normaal geen school hoor, het is dan dag van de arbeid x


    Maar de dag erna wel. xd En dat zou het probleem vormen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    Maar de dag erna wel. xd En dat zou het probleem vormen.


    een nachtje minder slapen en moe op school zitten heb ik er voor over :)


    Mijn ouders hebben dat nog niet door denk ik xp Of misschien wel, maar het boeit ze niet veel. Tja, dan zit ik een beetje moe op school, boeien. De leerkrachten hebben er last van niet ik, want ik ga net naar het beste concert ever geweest zijn ;3 Als ik die kaartjes heb natuurlijk.