• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Sharman schreef:
    weet iemand og het zitplaatsen of staanplaatsen zijn?

    Allebei denk'k, hangt van af hoeveel je betaalt


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Allebei denk'k, hangt van af hoeveel je betaalt


    wij gaan voor eerste rang.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Stonehenge schreef:
    Hebben jullie tips voor het kopen van kaartjes?


    Ik ga je mijn strategie vertellen, mijn vader en ik allebei op een laptop. Dan een van ons op ticketmaster en de andere op livenation, desnoods moet mijn moet mijn moeder achter haar laptop gaan zitten want ik wil dat kaartje gewoon zo graag.

    Dus ik hoop zo dat het niet binnen tien minuten is uitverkocht want dan ben ik misschien wel de sigaar.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik ga je mijn strategie vertellen, mijn vader en ik allebei op een laptop. Dan een van ons op ticketmaster en de andere op livenation, desnoods moet mijn moet mijn moeder achter haar laptop gaan zitten want ik wil dat kaartje gewoon zo graag.

    Dus ik hoop zo dat het niet binnen tien minuten is uitverkocht want dan ben ik misschien wel de sigaar.

    Okay, is het handig om acounts aan te maken?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn mama wil alleen maar telefoneren, dus niet via internet en zo. En mijn papa is werken zaterdag, dus dat is eigenlijk best kut dat we alleen met zijn tweeën zijn.
    Ik dacht zo iets van; zo geraak je toch niet?!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Eerste rang 45,- , best goedkoop vind ik _O_


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Okay, is het handig om acounts aan te maken?


    Ik heb al een account bij livenation.nl en daarmee kan je geloof ik ook op ticketmaster.nl , gwn voor de zekerheid (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Volgens mij zijn er alleen maar zitplaatsen, althans dat heb ik gehoord.
    Ik heb gelezen dat bij de hottickets je plaatsen van rang 1 tot 11 hebt, betekend dat dat je bij de gewone kaartjes vanaf rang 11 kan zitten?

    EDIT: En oh, moet je per sé een account hebben om kaartjes te kopen ?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:51 ]


    life is awesome

    Curlies schreef:
    (...)

    Ik heb al een account bij livenation.nl en daarmee kan je geloof ik ook op ticketmaster.nl , gwn voor de zekerheid (:

    Okay, een vriendin van mij gaat kaartjes kopen voor ons omdat ik moet werken zaterdag, dus dan hoop ik maar dat het druk is zaterdag, anders ga ik er de hele tijd aan denken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Per se weet ik niet. Ik doe het gewoon voor de zekerheid. Anders moet ik haasten om alles te activeren en zo , dat wil ik niet :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Per se weet ik niet. Ik doe het gewoon voor de zekerheid. Anders moet ik haasten om alles te activeren en zo , dat wil ik niet :Y)


    Hahaha, daar heb je een punt.


    life is awesome

    Curlies schreef:
    (...)

    Ik heb al een account bij livenation.nl en daarmee kan je geloof ik ook op ticketmaster.nl , gwn voor de zekerheid (:

    Mijn papa heeft een account bij teleticketservice, maar zaterdag moet hij werken en mama wil alleen per sé telefoneren. Dafuq?!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Perfecte cadeau voor mn verjaardag, omg.


    Life is a beautiful struggle

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Okay, is het handig om acounts aan te maken?


    Ik denk het wel, ik heb een account bij ticketmaster en livenation aan gemaakt.


    Physics is awesome

    Bulsara schreef:
    Mijn mama wil alleen maar telefoneren, dus niet via internet en zo. En mijn papa is werken zaterdag, dus dat is eigenlijk best kut dat we alleen met zijn tweeën zijn.
    Ik dacht zo iets van; zo geraak je toch niet?!


    Inderdaad maar ga anders zelf op internet. Of mag dat ook niet? Mijn moeder zou wel op internet gaan als ik haar dat vraag. Ze weet dat ik er graag naar toe wil dus.


    Physics is awesome