• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wacht wel op je post (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    Leo's gedachten dwaalden telkens weer af van zijn partituren naar het voorbijflitsende landschap buiten. Hij merkte niet eens op dat er een oortje uit zijn rechteroor viel. Het was nog steeds doodstil in de coupé en uiteindelijk stond hij zuchtend recht. Hij rolde de draad van zijn oortjes op rond zijn iPhone en stak zijn partituren weg.
    "Ik ga even... Mijn benen strekken. Of zo," zei hij, eerder tegen zichzelf dan de rest in de coupé. Hij glipte de deur uit en liep niet echt oplettend ergens naar toe. Was er hier geen restauratiewagon of zo?


    help

    [En ik wacht wel tot je weer online komt. Zucht. D:]


    help

    Melanie Everett
    Ik ben de wagon net uitgelopen met de mededeling tegen Daniël dat ik maar even ga kijken of Chase en Chad elkaar niet al vermoorden. Ik loop stilletjes door en zie dan een jongen die er echt onwijs knap uitziet. Ik heb een zwak voor mooie jongens. Ik kijk naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat een passieve post, zeg, Jaimster. -.- Wat moet ik nu posten?]

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    Plotseling merkte Leo op dat er iemand naar hem keek. Hij richtte zijn blik op en ziet een meisje met lang, lichtbruin haar dat naar de punten toe blond begon te neigen. Ze was maar een paar centimeter kleiner dan Leo en had grijsblauwe ogen en sproetjes. Ze had een mooi en atletisch figuur en stond Leo gewoon aan te kijken, stilstaand in het midden van de gang.
    "Bevalt het?" vraagt Leo spottend. De mengeling van zijn Italiaans-Britse accent met een mini klein beetje Schots dialect komt een beetje boven drijven. Hij heeft vrijwel geen accent, maar op zijn vorige school in Schotland spraken ze vrijwel allemaal Schots dialect van die streek. Thuis sprak hij enkel nog maar Italiaans met zijn moeder. Hij vertikte het om Engels tegen haar te praten, omdat hij wist dat ze wilde dat hij het zou vergeten.


    help

    [Sorry :Y)]

    Melanie Everett
    Ik zie dan dat de jongen zijn blik opricht waardoor ik hem nu aan kijk. Hij heeft een goed gevormd ietwat hoekig gezicht en lippen die er mooi uit zien. Dan spreekt hij en zijn woorden zijn spottend. 'Denk je dat?' Vraag ik dan een tikkeltje verdedigend. Ik moet me niet laten meeslepen. Ik kan soms zo erg voor mooie jongens vallen en dat is slecht voor me. Je zou toch denken dat ik mezelf wel kan verdedigen tegen dat soort jongens omdat ik op kickboksen zit. Maar dat valt zwaar tegen. Hij lijkt me wel een jongen die zo is, me zou kunnen verleiden. Focus. Dat is belangrijk. Oplettendheid. Allemaal dingen van kickboksen die je kan gebruiken in het dagelijks leven. Maar hier kan ik er niet op los slaan en moet ik het slecht mentaal en met woorden doen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:17 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [WACHT! Hij verzond al! Ik moet nog afmaken]



    [JE KAN ^.^]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:17 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Denk je dat?" vroeg het meisje, ietwat verdedigend. Leo's wenkbrauw schoot even omhoog, maar vormde zich al vrijwel meteen weer normaal boven zijn oog. Het meisje zag er plotseling heel erg nadenkend uit. Leo ging tegen de muur leunen, omdat hij anders de kans liep zijn evenwicht te verliezen door het gewiebel van de trein.
    "Geen idee. Je stond daar zo stokstijf te kijken, dat ik achter me keek of je niet naar je vriendje keek of zo," zei Leo gemeend. Want zo zag ze er wel uit, alsof ze een vriendje had.

    [Ik ga slapen. Bye byee!]


    help

    [Baaayyy Marthe ^.^]

    Melanie Everett
    Ik zie zijn wenkbrauw omhoog schieten, oke, hij vindt me dus raar. Ik zie hem tegen de muur aan gaan leunen. Vermoedelijk omdat de trein nogal wiebelt, maar ik doe aan kickboksen en yoga. Bij beiden is evenwicht belangrijk, en dat heb ik dus ook. Dan zegt hij dat ik zo stokstijf bleef staan en kijken dat hij achter zich keek of ik niet mijn vriendje gezien had. 'Indirecte manier om te vragen of ik een vriendje heb?' Vraag ik dan, een klein lachje vormt zich op mijn roze lippen. 'Nee, ik keek niet naar mijn vriendje. Tenzij ik die ineens heb. Maar jij lijkt niet op iets als mijn vriendje.' Ik blijf hem gewoon aankijken, in eerste instantie, maar dan bestuderen mijn grijsblauwe ogen de rest van zijn gezicht even vluchtig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Boe! Ik zit op mijn mobiel, dus moest ik als laatste reageren, wil jij dan een nieuw topic maken?)

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Indirecte manier om te vragen of ik een vriendje heb?" vroeg het meisje. Er verscheen een kleine glimlach rond haar lippen. "Nee, ik keek niet naar mijn vriendje, tenzij ik die opeens heb. Maar jij ziet er niet uit als iets als mijn vriendje." Ze zei dit alles nogal snel achter elkaar, vond Leo. Terwijl zij even vluchtig zijn gezicht bekeek, nam hij net overdreven veel tijd om haar gezicht - en ook de rest van haar lichaam - te bestuderen, terwijl hij even geamuseerd moest grinniken om wat ze zei.
    "Dat zou ik ten zeerste in twijfel trekken, aangezien ik nog niet eens uw naam weet." Het was niet dat zijn wordkeus superbeleefd was omdat hij haar niet kende of zo, nee, hij praatte bijna altijd zo. Maar de "uw" was wel omdat hij haar nog niet kende. Het was iets waar zij ouders zeer streng op waren.


    help

    [Ik wacht nog even tot het topic vol is in de hoop dat Femke dan al online is geweest (:]

    Melanie Everett
    In tegenstelling tot het vluchtige kijken wat ik deed naar zijn gezicht laat hij zijn blik over heel mijn lichaam glijden. Desondanks voel ik me toch niet bekeken. Ik hoor hem grinniken na mijn woorden en ik houd hem in de gaten, zo ben ik nou eenmaal. Details, oplettendheid. En toch gebeurd het me te vaak dat ik voor mooie praatjes val. En slecht teken. Met mijn vorige liefde zat het anders. Ik viel wel voor zijn praatjes, maar dit duurde langer. En het duurde langer voordat het uit ging. Hij dumpte me. Hij spreekt weer en zijn manier van woordgebruik is apart. 'Ik heb er niets op tegen als je mij met je aanspreekt. Hoewel het erg beleefd klinkt.' En dat had ik alleszins niet verwacht. 'Melanie Everett, aangenaam.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Leeeeeeeooo? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jaimy... doe BOEM!! ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    BOEM


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.