• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Lol. XD |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    |Nee joh. Sinterklaas. -.- Tuurlijk jij. ;D |
    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Raoul knikte traag en opende zijn ogen. Hij begreep wel wat ze bedoelde. Half. Ariana had een vreemde manier van spreken. Of denken. Te zien hoe je het bekijkt. Gelukkig voor Raoul verklaarde ze de boel door uitleg te geven. En toch begreep hij het niet helemaal. Ze sprak alsof ze uit een ander tijdperk kwam, wat de conversatie op zich al wat lastiger maakte. Dat ze vreemd was, wist Raoul op dat moment ook maar dat ging hem er niet weerhouden met haar te praten. Vreemde mensen waren leuk. Of toch de meeste. Ariana leunde tegen het raam terwijl ze een boek las. Raoul wist niet welk boek of wat voor een het was, maar het zag eruit als een soort dagboek. Raoul hield van literatuur, maar niet elke dag. Het kan een oplossing zijn als je even weg wil van deze wereld. Ontsnappen uit de werkelijkheid. Dat waren dan natuurlijk geen romantische komedie boekjes, maar thrillers en horrorverhalen van met dan 400 bladzijden.


    kindness is never a burden.

    [Moet eten en pas dit later nog wel aan.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    5HELLEY schreef:
    Bryson Niklaus Griffin | Lucht

    Bryson glimlachte vriendelijk naar Jenna. "Parijs is cool," zei hij. "Ik heb de Eiffeltoren ooit nog eens beklommen met mijn grootouders." zei hij. Het uitzicht was fantastisch. Te mooi voor woorden. Hij haalde zijn mp3-speler uit zijn koffer en zijn oortjes. Ééntje stak hij in zijn oor de andere liet hij langs zijn gezicht bungelen. Hij legde zijn favoriete zanger aller tijden op: Neil Young.


    kindness is never a burden.

    Daniël
    Ik zie het meisje glimlachen en ze vraagt vervolgens of ik ook naar Lingman High ga en ik knik, 'En het lijkt me overbodig om te vragen of jij er ook heen gaat?' Zeg ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jenna:

    Dat klonk vet, eiffeltoren beklimmen. Ondanks ze zelf Frans was moest ze toegeven dat ze nog nooit de Eiffeltoren beklommen had. Niet eens de eerste trede. Er volgde een hele lange stilte in de trein. Jenna staarde uit het raam en pakte uiteindelijk haar telefoon. ''Je ne sais pas où je vais, mais j'y vais'' Smste ze naar haar ouders. Het betekende '' Ik weet niet precies waar ik heen ga, maar ik ben onderweg'' Dat omschreef precies wat zij voelde en dacht op het moment.


    Hi. This makes no sence.

    | Awh, dankje. |

    Ariana Rosèmary Greymark
    Ze schonk de jongen een onwennige glimlach. Menselijk contact was nooit helemaal haar ding geweest, hoewel haar mensenkennis onberispelijk toonde, winde ze zich veel te snel op. Ze had het er nog steeds moeilijk mee dat de tieners die nu werden opgevoed, nonchalant en respectloos waren. Zijzelf was streng en formeel opgevoed, zoals een kind betaamde vond haar vader vroeger. Hij zou zijn ogen nu vast dichtknijpen in zijn graf.
    Er verscheen een moment lang een verdrietige blik in haar ogen, die al even snel weer vervloog. Ze vond geen rust bij het boek en dus trok ze opnieuw haar benen op om Raoul vervolgens een peilende blik toe te werpen.
    Weet je, misschien zou je Nightcore eens moeten luisteren. Niet geheel metal, maar het zijn vaak aardige muziekstukken. Tipte Ariana hem met eenzelfde glimlach, terwijl ze afwezig aan haar familiering draaide. De zwarte ronding glom als teer, en stak fel af tegen haar lelieblanke vingers.
    Mensen die de betekenis niet kenden, vonden het waarschijnlijk een opzichtig sieraad. Voor Ariana echter, was het een heilige materie van bestaan geworden.
    Mag ik je iets vragen, Raoul? Ze richtte haar zachte irissen op zijn gezicht en kantelde haar gezicht iets. Ze luisterde hoe haar eigen stem in zijn hoofd weerkaatste. Licht en ontastbaar. Ze kende hem niet lang, maar wist dat hij ongetwijfeld een geweldige vriend moest zijn.
    Dat straalde hij op de één of andere manier gewoon uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [mijn topics]

    [iemand voor Kate?? =D]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:19 ]

    {Mijn topics}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    |Eten. brb |


    kindness is never a burden.

    mismi schreef:
    [mijn topics]

    [iemand voor Kate?? =D]


    [Ja, hoor Kaya zit bij Leo, Brys en Jenna dus als je wil kan ze daar bij?]


    Physics is awesome

    [Topics die mij toebehoren.]


    help

    [oke, ben onderweg =)]

    Kate Miller
    Ik loop verder en zie dan Kaya zitten. Ik open de deur van de coupé. "Hey" zeg ik dan en loop naar binnen en neem plaats. "Ik ben Kate" zeg ik dan tegen de twee jongens en het meisje dat er nog bij zit. Ik haal even een hand door mijn haar heen. Met Kaya had ik al kennis gemaakt.

    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Raoul bewoog zijn hoofd zachtjes mee op het ritme van de muziek en keek met toegeknepen ogen naar Ariana. Zodat hij haar onmerkbaar in zich op kon nemen. Alsof ze zijn ogen überhaupt zou kunnen zien, verstopt achter de dikke pony en de zonnebril. Het viel Raoul plots op dat hij binnen was, en een bril niet nodig had dus deed hij die af en haakte hem aan zijn zwart shirt. Weet je, misschien zou je Nightcore eens moeten luisteren. Niet geheel metal, maar het zijn vaak aardige muziekstukken. Raoul opende zijn ogen helemaal toen Ariana weer tegen hem sprak. Ze glimlachte en draaide aan een grote, zwarte ring. "Bedankt," zei Raoul en sloot zijn ogen weer. Hij stroopte blind de mouwen van zijn trui omhoog en sloeg zijn armen over elkaar heen . Raoul ging wat onderuit zitten. "Ik onthoud die tip voor wanneer ik nieuwe muziek zoek." De volgende vraag kwam al snel. Mag ik je iets vragen, Raoul? Raoul snoof. "Tuurlijk." Zijn ademhaling was rustig en regelmatig. Zelf vanop deze afstond kon Raoul de frisse geur die Ariana met zich meedroeg ruiken.


    kindness is never a burden.

    Kaya

    'Hey Kate', begroet ik Kate vrolijk. Daarna kijk ik naar Johnny. Ze is anders, ik bedoel welk meisjes noemt zichzelf nou Johnny? Zij dus maar het gaat om het principe.


    Physics is awesome