• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {hmm... blijft er eentje over.
    Wie zou dat toch zijn?
    *kijkt onderzoekend om zich heen!*}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Faery
    Ik grinnikte.
    "Valt mee hoor, zo'n eenhoorn heeft meer klasse." glimlachte ik en lachte toen.
    "Ik moet eens heel mijn tas uitmesten." grinnikte ik, waarna ik hem nam en boven de zetel omdraaide. Allemaal brol en papiertjes vielen eruit en ik schudde lachend mijn hoofd.
    "Ik had honger." legde ik grijnzend uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Olaf
    "Klasse, pff" grinnikte ik, ik had 't niet zo op sprookjes, maar vond 't wel leuk dat ze zo fantasierijk was. Ik zag dat ze haar tas om kiepte, wat eruit kwam was bijna net zo veel als wat er aan bonnetjes in mijn portemonnee zat, maar toch erger. "Nou nou nou, voor mij!" riep ik voor de gein en haalde uit naar wat er viel, maar pakte niks. Ik lachte, "Honger zeg je? Ja, zo kan je er ook naar zoeken, maar ik heb...!" Snel greep ik naar mijn koffer en graaide er even in. Een pak koekjes kwam tevoorschijn waar de kruimels uitliepen. "Crap, hij is lek" zei ik somber met een half zielig en lachend gezicht. De koekjes zagen er helemaal plat en verlept uit. "Zo komen ze ook in je maag terecht... jij ook wat overheerlijke kruimels? Vers geperst" zei ik lachend en wou het pak bijna in de prullenbak gooien.


    It's high noon.

    Faery
    Ik lachte toen hij de koekjes uit zijn koffer viste.
    "Nou, dat zit nu helemaal tussen je kleren. Als je die kleren aan hebt, kraak en kriebel je lekker." grinnikte ik en stak toen mijn hand uit.
    "Je gaat die koekjes toch niet weggooien? Vers geperst zijn ze het beste." grijnsde ik. Ik ruimde die troep naast me straks wel op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kaya

    'Fijn om je eindelijk eens te ontmoeten, Tom', zeg ik tegen hem. De verhalen over hem ken ik maar al te goed. En ik denk dat hij de verhalen over mij ook wel kent. Toch ben ik wel benieuwd wie de andere jongen is.
    'En wie ben jij?', vraag ik aan de voor mij onbekende jongen.


    Physics is awesome

    Eric Saade
    "Fijn om je eindelijk eens te ontmoeten Tom", zei het meisje, dat blijkbaar Kaya heette, tegen Tom. "En wie ben jij?" vroeg ze me daarna. "Eric", stelde ik me voor en glimlachte even vriendelijk. Het was hier eigenlijk best rustig sinds Chase was vast getaped.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    Eric Saade
    "Fijn om je eindelijk eens te ontmoeten Tom", zei het meisje, dat blijkbaar Kaya heette, tegen Tom. "En wie ben jij?" vroeg ze me daarna. "Eric", stelde ik me voor en glimlachte even vriendelijk. Het was hier eigenlijk best rustig sinds Chase was vast getaped.


    Kaya

    Eric is zijn naam dus.
    'Nou aangenaam kennis te maken met jullie', zeg ik tegen ze.
    'Zijn jullie expres met z'n vieren hier gaan zitten of is het gewoon toeval?', vraag ik in het algemeen. Voorzichtig ga ik naast Tom zitten.


    Physics is awesome

    Olaf
    Ik moest lachen om Faery's reactie. "De kruimels liggen gelukkig alleen op m'n broek hoor, dus geen last van kriebelende kruimels overal!" Net voor ik de koekjes in de prullenbak wou doen zei ze: "Je gaat die koekjes toch niet weggooien? Vers geperst zijn ze het beste." Alweer schoot ik spontaan in de lach. "Oké dan, hier kleine kruimel, eet jij de kruimelkoeken maar op, en eet smakelijk!" Ik gaf het pak aan Faery en knipoogde snel. Ondertussen ging ik maar verder zoeken naar iets anders, niet geplet, voedsel in m'n koffer.


    It's high noon.

    Kan jenna even een coupé binnestappen!? Mijn coupé is een beetje dood


    Hi. This makes no sence.

    | School zuigt. Zucht. |

    Ariana Rosèmary Greymark
    Er verscheen een vertederde glimlach rond haar lippen toen de jongen in slaap viel. Zo tekende in stilte verder aan haar schetsboek. Net zo lang tot hij helemaal klopte. Nu de jongen sliep kon ze hem aankijken zonder dat hij terugkeek. Hij leek jonger als hij sliep, constateerde ze. Voorzichtig verschoof ze iets over de bank zodat ze met haar benen op het bankje kon rusten. De trein kabbelde langzaam verder terwijl haar vingers over het stoffige glas gleden.
    Ze kantelde haar hoofd iets en beet op haar onderlip. Vervolgens legde ze haar schetboek in haar rugtas.
    Je bent schattig als je slaapt. Grinnikte ze zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Raoul hoorde alweer Ariana's zachte fluisterstem in zijn hoofd. Je bent schattig als je slaapt. zei ze en Raoul hoorde wat gegrinnik. Hij mompelde wat en vouwde zijn armen over zijn borst heen. "Ben ik niet," kwam er brommend uit Raouls mond. Maar hij sliep verder. Het gewiebel van de trein maakte hem slaperig en zorgde ervoor dat hij niet meteen wakker werd.

    |Sorry voor de korte post. |


    kindness is never a burden.

    (En ik zit op de trein naar Pariiiiiijs! Leve de wifi die niet werkt! Gelukkig heb ik nog G3, al gaat die niet zo heel erg snel...)


    help

    |Ik wil ook naar Parijs. ): |


    kindness is never a burden.

    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Leigh schonk Ravenna nog een glimlachje en liep toen het meisje de wc binnen ging naar haar wagon, waar niemand meer zat. Ze haalde haar schouders op en haalde haar tekenblok uit. Ze streek even over de zachte korrels van het papier die in elke tekening een ander effect tevoorschijn toverde. Even tikte ze met haar HB-potlood op de blok papier en dacht na over wat ze zou tekenen. Na een tijdje haalde ze zich de tweeling voor de geest. Ze waren best grappig. En ze had toch niets te doen. Meestal begon ze op openbare plekken random mensen te tekenen of te schilderen, maar er zat niemand in de coupé. Zuchtend vanwege de stilte haalde ze haar MacBook uit en zette wat muziek op, terwijl ze zachtjes aan de countouren van Chase' of Chads gezicht begon en lichtjes ook de verhoudingen van waar neus, mond en ogen zouden moeten zitten. Af en toe deed ze haar ogen dicht om zijn gezicht voor de geest te halen en probeerde het zo nauwkeurig mogelijk op papier te zetten, iets waar ze verre van moeite mee had.

    [Wil er iemand met haar babbelen? I'm bored en mijn boek is uit.]


    help

    LogitG27 schreef:
    Olaf
    Ik moest lachen om Faery's reactie. "De kruimels liggen gelukkig alleen op m'n broek hoor, dus geen last van kriebelende kruimels overal!" Net voor ik de koekjes in de prullenbak wou doen zei ze: "Je gaat die koekjes toch niet weggooien? Vers geperst zijn ze het beste." Alweer schoot ik spontaan in de lach. "Oké dan, hier kleine kruimel, eet jij de kruimelkoeken maar op, en eet smakelijk!" Ik gaf het pak aan Faery en knipoogde snel. Ondertussen ging ik maar verder zoeken naar iets anders, niet geplet, voedsel in m'n koffer.

    Faery
    Ik moest weer licht blozen, toen hij naar me knipoogde, terwijl ik het pak koekjes -of wat daar van overblijft- glimlachend aannam.
    Ik schudde wat kruimels in mijn hand en begon er grijnzend van te eten, terwijl ik keek hoe hij verder zocht in zijn koffer. Het was gewoon te verleidelijk, ik moest het wel doen. Ik nam een iets grotere kruimel en gooide die naar zijn hoofd...
    Jammer genoeg had ik de mikkunsten van een schele otter, maar deze keer werkte dat in mijn voordeel, want in plaats van op zijn hoofd, viel de kruimel recht in zijn shirt. Ik keek eerst zelf even verwonderd door mijn gooikunsten -of net gebrek daaraan- voor ik in de lach schoot.

    Chad
    "Het is toeval." glimlachte ik naar Kaya.
    "Tenzij Eric en Tom elkaar al van ergens kenden." zei ik daarna, toen ik besefte dat ik voor mijn beurt had gesproken. Ik voelde hoe Chase naast me ongeduldig werd, maar ik wou nog niet meteen dood. Ik zou me best eerst mentaal voorbereiden voor ik hem losliet...


    “To live will be an awfully big adventure.”