• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mismi schreef:
    [haha geeft niet hoor :p ben afgelopen dagen ook druk geweest. Verslag van het project meost af en volgende week ehb ik tentamens dus daar ben ik ook mee bezig.. reager alleen 's avonds nu. Rest van de dag ben ik aan het leren xD. Misschien af en toe tussendoor :p]

    Kate Miller
    "Amerika" antwoord hij. Vet, ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar ik wil er wel heel graag heen. "Jij?" vraagt hij dan. "Ik woon in een stadje hier in Zweden" zeg ik dan. Heel groot was het niet, maar groot genoeg. Shoppen deed ik wel vaak via het internet, omdat de klerenwinkels er nou niet echt super leuk zijn. Voor de winter wel, want die waren erg streng en het maakte me dan niet zoveel uit wat ik aan had, als het maar warm was.


    Nick
    In Zweden was ik nog nooit geweest.. Afgezien van nu. Ik was gewent geraakt aan de drukke straten dat het hier wat.. Raar was aangezien. Het hier rustiger is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Miller
    Het is even "stil" al hoor ik natuurlijk al zijn gedachtes. "Waar in Amerika woon je?" vraag ik dan. "Ik zou zelf graag een keer naar New York willen gaan om te shoppen" zeg ik dan. "Voor natuur hoef ik er niet echt heen, die heb ik meer als genoeg om me heen hier in Zweden" zeg ik dan en ik glimlach even. De natuur in Zweden vond ik wel mooi. Ik maakte regelmatig met mijn vriendinnen een buitenrit in de zomer. In de winter alleen af en toe en alleen korte routes, aangezien er vaak een dik pak sneeuw ligt en het niet altijd even veilig is. Het is wel jammer dat ik dat nu allemaal moet gaan missen. Ik denk niet dat ik kan paardrijden op die school. De sneeuw zullen ze er wel hebben in de winter, al denk ik dat die er nu ookal ligt, aangezien de school flink richting het noorden ligt. Hoe noordelijker je komt, hoe kouder het wordt en hoe langer daar sneeuw ligt.

    LogitG27 schreef:
    Olaf
    Terwijl ik aan het zoeken was naar mijn niet geplette voedsel landde er opeens een ietwat grotere kruimel precies in mijn shirt. "Hoooh!" riep ik met een half verwijfde stem. Ik stond op van de korte kriebel en de kruimel viel er aan de onderkant van mijn shirt uit. Ik keek Faery aan, die hard lachte, met een gezicht van: Waar heb ik dit aan verdiend? Maar toch schoot ik hard ik de lach en zei: "Zou ik is wat bij jou in je shirt gooien, kijken of jij dat leuk vindt, want bij jou komt hij er wat lastiger aan de onderkant van je shirt eruit!" Op een of andere rare manier kon ik niet stoppen met lachen en de tranen stonden in m'n ogen.

    Faery
    Ik werd weer rood, maar moest er deze keer nog harder om lachen.
    "Ik heb dus echt iets verschrikkelijks meegemaakt zo!" riep ik plots uit, toen ik me iets herinnerde. "Ik heb dus echt een fobie voor spinnen! Ik ben echt bang voor die vieze, kruiperige wezentjes. En ik liep eens in een hooizolder en er viel zo'n monster van het dak naar beneden... recht in mijn shirt." ik rilde even bij de herinnering. "Dat was echt verschrikkelijk." eindigde ik pruilerig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    mismi schreef:
    Kate Miller
    Het is even "stil" al hoor ik natuurlijk al zijn gedachtes. "Waar in Amerika woon je?" vraag ik dan. "Ik zou zelf graag een keer naar New York willen gaan om te shoppen" zeg ik dan. "Voor natuur hoef ik er niet echt heen, die heb ik meer als genoeg om me heen hier in Zweden" zeg ik dan en ik glimlach even. De natuur in Zweden vond ik wel mooi. Ik maakte regelmatig met mijn vriendinnen een buitenrit in de zomer. In de winter alleen af en toe en alleen korte routes, aangezien er vaak een dik pak sneeuw ligt en het niet altijd even veilig is. Het is wel jammer dat ik dat nu allemaal moet gaan missen. Ik denk niet dat ik kan paardrijden op die school. De sneeuw zullen ze er wel hebben in de winter, al denk ik dat die er nu ookal ligt, aangezien de school flink richting het noorden ligt. Hoe noordelijker je komt, hoe kouder het wordt en hoe langer daar sneeuw ligt.


    Nick
    'Manhattan' Andwoorde ik op haar vraag, 'War woon je hier in zweden?' Vroeg ik haar, niet dat ik veel van de plaatsen wist maar mischien de plaats waar ze woonde wel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Miller
    "Ik woon in Nälden" zeg ik dan. "Een of ander klein dorp, vrij afgelegen. Het ligt ongeveer in het midden van Zweden" zeg ik dan. "Niet zo veel mensen en bijna geen winkels. Het meeste bestel ik. De post komt ook maar 2 keer per maand en dan per vliegtuigje, net als bijna alles eigenlijk" zeg ik dan. Veel mensen daar hadden hun vliegbrevet, met de auto was het bijna niet te doen. Daar was je vliegbrevet eigenlijk je rijbewijs.

    Nick
    'Appart' Zelf was om omgeven door winkels dus niets was echt een probleem, er waren ook best veel vrienden in de stad en daar rondhangen was helemaal niet saai als je je verveelde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Miller
    Ik grinnik even. Hij was niet zo'n grote prater. "Ach ja, wij halen ons vliegbrevet in plaats van ons rijbewijs" zeg ik dan schouderophalend. 'Het is lopend, te paard of per vliegtuig gaan". Ik glimlach even.
    "Volgens mij ben jij niet zo'n grote prater he?" vraag ik dan. "Als je vind dat ik je lastig val moet je het gewoon zeggen hoor, dan laat ik je weer met rust".

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:27 ]

    | Leave -> Material |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Iemand voor Leigh of Leo?]


    help

    [Melanie :3 die is namelijk in de gang. Verdwenen van Daniël ;3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Leigh de Kunstenaar of Leo de Populaire? :3]


    help

    [Wie denk je :Y) sexy god Douglas' natuurlijk <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hehe. En hoe moet ik hem Mel laten leren kennen?]


    help

    [Imagine ;3 beginnen alle dingen niet met een botsing? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En naar de wc gaan, maar dat lijkt me zo onorigineel... Lemme think.]


    help