• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    (ola, en toch ga ik t vragen, hoe weet je mn naam 8) z'n volledige naam is Lukas Olaf Ericsson, en z'n gave is Shadowstep, dusss, there you go (: )


    [Secret :Y) En thankyouuuu ^^

    En denk logisch na, ik rpg, wie rpg't er nog meer die je kent :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Ik ben Chad en dat is Chase." grijnsde ik met een handbeweging naar Chase.
    "En nee, jou niet, jij bent mijn tweelingbroer niet." grinnikte ik.
    "En wees gerust, onze moeder heeft ons genoeg meegegeven voor 3 jaar winterkamp." zei ik toen tegen Eric.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Olaf
    Aan haar zin viel me op dat ze het misschien niet zo goed kon vinden met haar ouders, en ik werd nieuwsgierig. "Geen goede ouder-dochter relatie? Of.. Sorry als je hier liever niet over wilt praten, dan switch ik meteen van onderwerp!" Waarom zeg ik dit nou! Dacht ik, voor 't zelfde geldt is ze wees... "In ieder geval, ik was vooral op reis, dus weinig vrienden en met m'n ouders en zus had ik niet geweldig veel contact, ik mis ze wel, maar niet zo erg. Dit is gewoon een soort nieuwe reis voor mij!" Ik lachte zenuwachtig.


    It's high noon.

    Kaya

    Hoe moet ik die twee nou uit elkaar houden zodra Chase weer is uit gepakt. Chad is vrolijk. Toch zie ik nog twee andere jongens zitten. Zij hebben zich niet voor gesteld. En blijkbaar ben ik niet de enige met een over bezorgde moeder. Ik richt mij tot de twee jongens. Dan zie ik een bekend gezicht, bekend van foto's in ieder geval. Voorzichtig stap ik op hem af. Langzaam kijkt hij op en kijkt mij vreemd aan.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Kaya

    Hoe moet ik die twee nou uit elkaar houden zodra Chase weer is uit gepakt. Chad is vrolijk. Toch zie ik nog twee andere jongens zitten. Zij hebben zich niet voor gesteld. En blijkbaar ben ik niet de enige met een over bezorgde moeder. Ik richt mij tot de twee jongens. Dan zie ik een bekend gezicht, bekend van foto's in ieder geval. Voorzichtig stap ik op hem af. Langzaam kijkt hij op en kijkt mij vreemd aan.

    {Gaat het over Eric of over Tom?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faery
    Ik glimlachte.
    "Chill. Ik praat er niet supergraag over, maar ik vind het niet erg." haalde ik mijn schouders op. "Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moeder kruipt nu met iedere gast in bed en mijn vader is hertrouwd met de heks uit sneeuwwitje." glimlachte ik gewoon.
    "Maar als ik geluk heb, komt mijn eenhoorn langs en galopperen we samen de zonsondergang tegemoet." lachte ik er achterna, omdat ik nu toch over sprookjes was begonnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    (...)
    {Gaat het over Eric of over Tom?}


    [Over Tom, als het over Eric zou gaan zou het nogal awkward zijn aangezien ik niet weet hoe jij dan zal reageren]


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    [Over Tom, als het over Eric zou gaan zou het nogal awkward zijn aangezien ik niet weet hoe jij dan zal reageren]

    {Ah, misschien is het handig om in de toekomst iets duidelijker te zijn en om dan ook meteen te reageren als het 1 van je eigen personages is. Just saying}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    (...)
    {Ah, misschien is het handig om in de toekomst iets duidelijker te zijn en om dan ook meteen te reageren als het 1 van je eigen personages is. Just saying}


    [Ik was al van plan om als Tom te reageren en waarom zou ik zoiets zeggen over een personage dat niet van mij is?]


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    [Ik was al van plan om als Tom te reageren en waarom zou ik zoiets zeggen over een personage dat niet van mij is?]

    {Geen idee, maar ik vond het nogal onduidelijk, that's it.}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tom

    Na even gekeken te hebben herken ik haar. Het is Kayla Fray, haar neef ken ik en ik heb haar vaak op foto's gezien. Zoals hij over haar praat alsof ze zijn zusje in plaats van zijn nichtje is.


    Physics is awesome

    Olaf
    Wat ik hoorde klonk niet echt fijn, rare ouders... "Ergens begrijpelijk dat het dan fijn is om er even tussenuit te gaan, daar ver ver vandaan." toch moest ik lachen na wat ik zei vanwege het sprookjesverhaal, fantasierijk, die meid. "Heb toch liever de auto!" zei ik lachend met een gezicht dat ik maar wat zit te geinen. Er viel een kleine stilte, en in de stilte pakte in mijn portemonnee. Langzaam pakte ik allemaal pasjes en kaartjes eruit. "Het wordt toch eens tijd dat ik mijn portemonnee ga uitmesten." zei ik glimlachend tegen Faery.


    It's high noon.

    Faery
    Ik grinnikte.
    "Valt mee hoor, zo'n eenhoorn heeft meer klasse." glimlachte ik en lachte toen.
    "Ik moet eens heel mijn tas uitmesten." grinnikte ik, waarna ik hem nam en boven de zetel omdraaide. Allemaal brol en papiertjes vielen eruit en ik schudde lachend mijn hoofd.
    "Ik had honger." legde ik grijnzend uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Secret :Y) En thankyouuuu ^^

    En denk logisch na, ik rpg, wie rpg't er nog meer die je kent :Y)]


    (ken er 2, zover ik weet, en jou ken ik nie hoor ;P maar als jij t zo wilt spelen met je "secret" hahaha ;P )


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    (ken er 2, zover ik weet, en jou ken ik nie hoor ;P maar als jij t zo wilt spelen met je "secret" hahaha ;P )

    {Van mij weet ze het niet, dusssss :p}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe